Viestin lähetti Waverunner
Huh huh! Kyllä Pärssinen on sen verran kova pelimies (kaveri tietää sen kyllä itsekin), että ei tollaiselle jätkälle voi tarjota mitään try-outia!
Mitä vaan voi tarjota kenelle hyvänsä, mutta minä en ole ollut, enkä tule olemaankaan sitä mieltä, että Pärssiselle olisi pitänyt try outtia tarjota. Pärssinen on kiistatta yksi SM-liigan parhaimmista pelaajista ja monien mielestä jopa paras.
Kyse oli siitä, että joidenkin mielestä Mrazekille tarjottiin liian nopeasti jatkosopimus, vaikka tosiasiassa mies on ollut moneltakin taholta erittäin tarkan suurennuslasin alla jo pitkään. Nyt oli aika päästää irti tai tarttua kiinni ja siitä oli kyse.
Mä sanon, että tollaisella pelleilyllä Pentti olisi ryssinyt Päränkin Ruotsiin (... ja saamieni tietojen mukaan se oli ihan fifty-fifty tilanne, joten jollain mainisemallasi try-outilla se olisi ollut Pentiltä "Ville Peltoset" = G-a-m-e o-v-e-r!
Saamasi tiedot ovat sitten kohtalaisen heikot. Pärssinen halusi Suomeen takaisin monestakin syystä ja siinä ei raha näytellyt suurinta roolia. Kuvio oli täysin selvä ja Pärssinen itse sen vahvisti moneen kertaan mediallekin, mutta se ei vaan mennyt millään jakeluun. Loppuun asti yritettiin veivata jos jonkinlaisia kiemuroita, vaikka asia oli molemmin puolin selvä.
Ville Peltoselle ei ole mitään try outtia tarjottu, joten sekään vertaus ei ole kovin osuva. Villelle tarjottiin erittäin hyvää sopimusta vallinneissa olosuhteissa. Se ei hänelle silloin riittänyt ja loppu on historiaa.