Vai näkyyköhän taivaassa GameCenter..?
Ei, mutta helvetissäpä näkyykin. Ja mitä minä sua tunnen, niin tuonne hiilikellariosastolle sua ollaan kovaa kyytiä viemässä.
Nyt on korkea aika katua ja pyytää synnit anteeksi. Ai niin...se game center...
Vai näkyyköhän taivaassa GameCenter..?
Näin on toimittu, samoin kuin jotain erikoissuuvettäkin välillä testattu, mutta tuppaa allekirjoittaneella silti nuo ikenet vuotamaan ihan kiitettävästi varsinkin hammaskiven poiston yhteydessä.
Ei, mutta helvetissäpä näkyykin. Ja mitä minä sua tunnen, niin tuonne hiilikellariosastolle sua ollaan kovaa kyytiä viemässä.
Nyt on korkea aika katua ja pyytää synnit anteeksi. Ai niin...se game center...
Eli aivan turhaan jännitin ja toisen viisurin poistoon voin mennä levollisin mielin.
Onko ylä-vai alahammas tämä toinen. Ylhäältä otettu ei ole kummoinenkaan toimenpide, mutta alaleuassa se pilkotaan usein paloiksi ennen pois ottoa. Rutinaa on hieman enemmän ja otteet astetta rankempia.
Huomenna pedon kynsiin. Cant fucking wait...
No onneksi olen valmistautunut kohtaamiseen, eli siis leikin kuollutta koko tapaamisen ajan 340€/tunti hintaan.
Tuon verranko tuo maksaa? Olen tässä funtsinut, että pitäisi laittaa kaikki hampaat kerralla kuntoon ja valveilla en todellakaan aio olla luullakseni useamman juurihoidon ajan. Hampaat ei noin muuten ole huonossa kunnossa, mutta ne jotka ovat... Noh, reijät näkee kyllä varsin hyvin paljaalla silmällä. Missähän päin (Helsinkiä) ne tekisivät kyseistä operaatiota. Tilkassa eivät tee. Jos Andy McCoyn hampaat saatiin yhdellä nukutuksella kuosiin, niin ei kai minunkaan tarvitse viikkoa olla tajuttomana.
Joo...
Kiitän ja kumarran. Pitää alkaa laittamaan vissiin euroa sukanvarteen. Tulee varmaan kohdallani suht kalliiksi (ainakin kolme hammasta on juurihoidettava), mutta siinä vaiheessa, kun pora alkaa vinkumaan, niin olen sellaisessa hypnoosissa ettei sitä helvetinesikartanoista peräisin olevaa ääntä tarvitse kuunnella, saati tuntea.
Ikää 31, reikiä 0. Kenellä muulla?
Ihmettelen suuresti, koska vanhempien hammaslaatu ei tod ollut vastaavanlainen. Viimeksi viime vuonna lekurilla sanottiin, että en ole saanut sitä jotain bakteeria, joka alistaa rei'ille.
Hemmetin hieno homma, ei ole kertaakaan paikattu!
Nokitan: 40 vuotta eikä yhtään reikää. Mielenkiintoisesti vanhempien hammaslaatukin meillä samanlainen.
Yhteensä 16 käyntiä
Siis mitä helvettiä? Eihän ihmisellä ole ees noin montaa hammasta...
Kaksi hammasta jouduttiin poistamaan ja kaksi hammasta juurihoidettiin, jossa joutuu muutamankin kerran käymään. Ja reikien paikkauksia oli tosi monta. Ehkä joo mä joskus penskana pesin huonosti hampaita ja söin paljon karkkia, joka sitten kostautui noin kaksvitosena, jolloin hampaat alkoivat suoraan sanottuna murenemaan suussa. Mutta kyllä varmaan tosi moni muukin syö saman verran karkkia kuin mitä mä ennen söin ja monilla nuorilla näyttää olevan energiajuomat käsissä jne, eli ei se pelkästään tuota selitä. Karkkipussitkin on nykyään tuplasti sen kokoisia kuin mitä ennen. Vitutti, mutta onneksi sentään nyt on legot kunnossa.Siis mitä helvettiä? Eihän ihmisellä ole ees noin montaa hammasta...
Viisaudenhammas alhaalla oikealla. Ei mahdollisuutta repiä irti, joten leikataan. Kuulostaa ihan helvetin kivuliaalta toimenpiteeltä. Uskoisin, että moiseen toimenpiteeseen joutuneita ei ole täällä enää kertomassa miten se käytännössä tapahtuu, mutta valistuneita arvauksia otetaan vastaan.
Mutta onhan tämä jomotuskin sen verran miestä syövää, että parempi kai se on leikata sitten pois. Ja hammaslääkäri oli kyllä todella miellyttävän ja asiantuntevan oloinen nuorempi mieshenkilö.
Viisaudenhammas alhaalla oikealla. Ei mahdollisuutta repiä irti, joten leikataan. Kuulostaa ihan helvetin kivuliaalta toimenpiteeltä. Uskoisin, että moiseen toimenpiteeseen joutuneita ei ole täällä enää kertomassa miten se käytännössä tapahtuu, mutta valistuneita arvauksia otetaan vastaan.
Mutta onhan tämä jomotuskin sen verran miestä syövää, että parempi kai se on leikata sitten pois. Ja hammaslääkäri oli kyllä todella miellyttävän ja asiantuntevan oloinen nuorempi mieshenkilö.