Hammaslääkäri – betoniviidakon julmin peto

  • 216 556
  • 753

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mulle hammaslääkäri on pari kertaa ehdotellu et poistettaisko viisareita.

No ei kuule poistella =). Aion pitää siitä kiinni, vaikka sit kynsin ja hampain =)
Kannattaa suostua vaan. Vaikka sitten nukutuksessa jos ei muuten. Aika ikävä homma jos sitten tulehtuu tai aiheuttaa muuta harmia suuhun. Sitten se poisto on vielä vähän ikävämpi keissi.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kannattaa suostua vaan. Vaikka sitten nukutuksessa jos ei muuten. Aika ikävä homma jos sitten tulehtuu tai aiheuttaa muuta harmia suuhun. Sitten se poisto on vielä vähän ikävämpi keissi.
Ehkä joo kannattaa suostua jos hammaslääkäri sitä ehdottaa, mutta toisaalta itse olen saanut kahdelta eri hammaslääkäriltä erilaiset suositukset viisureiden suhteen. Kunnallinen lääkäri suositteli poistamaan kaikki neljä viisuria, mutta sitten konsultoin vielä yksityistä hammaslääkäriä joka taasen sanoi että ei lähtisi niitä turhaan poistamaan jos eivät mitenkään vaivaa. Kolme niistä pitäisi leikata ja sanoi että ei turhia riskejä ottaisi koska leikkaus on aina riski. Mene ja tiedä sitten.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ehkä joo kannattaa suostua jos hammaslääkäri sitä ehdottaa, mutta toisaalta itse olen saanut kahdelta eri hammaslääkäriltä erilaiset suositukset viisureiden suhteen. Kunnallinen lääkäri suositteli poistamaan kaikki neljä viisuria, mutta sitten konsultoin vielä yksityistä hammaslääkäriä joka taasen sanoi että ei lähtisi niitä turhaan poistamaan jos eivät mitenkään vaivaa. Kolme niistä pitäisi leikata ja sanoi että ei turhia riskejä ottaisi koska leikkaus on aina riski. Mene ja tiedä sitten.
Minusta tuo on järkevä linja, että olkoot siellä kunnes alkavat aiheuttaa harmia. Mitä sitä turhaan itseään aiemmin kiusaa, päivä tai kaksi tuossa kuitenkin aina tärvääntyy osittain. Jos mahdollista, niin kerralla aina yksi puoli, niin kahdella keikalle tulee lusittua.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle ei ole viisaudenhampaita edes ilmaantunut.

Lokakuussa olen menossa hampaiden tarkistukseen. Jos mulle vielä kolmannen kerran peräkkäin vastaanoton radiosta soi The Final Countdown, kun olen hammaslääkärin tuolissa niin sitten täytyy ihmetellä, että onko tämä enää sattumaa vai jotain kohtalon ivaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös