Hyvää keskustelua täällä. Itse heitin kerran kysymyksenä "Asia joka ei avaudu minulle"- ketjuun, että miksi ihmiset kokevat tarpeekseen ylpeydellä ilmoittaa että ei ole kuullut jostakin tyypistä (taisin käyttää esimerkkinä jo ketjussa mainittuja Ed Sheerania ja Billie Eilishiä). Mutta samalla jos joku nuoremman polven henkilö ei tiedä Guns N' Rosesin jäseniä, on se suuri häpeä. Tekopyhää. Yhtä lailla olet kujalla jos et tiedä tämän hetken suosituimpia artisteja, kuin jos et tiedä ennen syntymääsi suosittuna olleita artisteja.
Mitä itse kysymykseen tulee, niin kyllähän tuo olisi ilman hätäilyä ja panikointia ollut helposti pääteltävissä. En minäkään olisi osannut nimetä Marcuksen ja Martinuksen sukunimeä, eli en olisi tiennyt vastausta. Olisin vain teinnyt että nuo kolme muuta se ei ainakaan ole. Sita selitti tuota Instagram- storyssaan, että tuli tehtyä iso aivopieru ja tietää kyllä että GnR on bändi eikä duo, mutta oli kuulemma lukenut kysymyksen huolimattomasti. Ihan ymmärrettävää. Olihan tuo ensimmäiseksi kysymykseksi vähän outo.
Mitä itse kysymykseen tulee, niin kyllähän tuo olisi ilman hätäilyä ja panikointia ollut helposti pääteltävissä. En minäkään olisi osannut nimetä Marcuksen ja Martinuksen sukunimeä, eli en olisi tiennyt vastausta. Olisin vain teinnyt että nuo kolme muuta se ei ainakaan ole. Sita selitti tuota Instagram- storyssaan, että tuli tehtyä iso aivopieru ja tietää kyllä että GnR on bändi eikä duo, mutta oli kuulemma lukenut kysymyksen huolimattomasti. Ihan ymmärrettävää. Olihan tuo ensimmäiseksi kysymykseksi vähän outo.