Se, että avioliittolain _jo hyväksytty ja vahvistettu, säädöskokoelmassa oleva_ muutos aiheuttaa teknisiä muutoksia muihin lakeihin johtuu siitä, että muutoin jäisi ristiriitaista lainsäädäntöä. Itse kansalaisaloitteen koskema laki ei tule enää esiteltäväksi valtioneuvostoon. Tämä pitäisi kyllä oikeusministerin tietää.
Eihän Lindström väittänyt että se tulisi valtioneuvostoon tuossa sinun Facebook-sivullasi julkaistussa screencapturessa(kaan), vaikka se olikin hyvin rajattu.
Lindströmin kommentti meni näin:
"#19 Olet ymmärtänyt väärin. Laki on valmisteilla kansalaisaloitteen velvoittamana ja se tulee eduskuntaan syksyllä. Usko pois."
Eduskunnan on ennen lain voimaantuloa hyväksyttävä lukuisia muutoksia avioliittoon sidoksissa olevaan lainsäädäntöön tämän vuoden aikana ja muutosesitykset lakeihin antaa työ-ja oikeusministeri Lindström.
Hirveän rasittavaa lukea sinun, Kemppaisen tai Virolaisen kritiikkiä kun teistä
"nauriin-seipäät-yläasteellakin-pitäisi-olla-erityisavustajan-kertomassa" arvostelua josta kritiikin kärki pitää etsiä. Olen Perussuomalaiset ketjussa pyytänyt kritikoita perustelemaan Kemppisen purkausta mutta ilmeisesti olen kaikilla ignoressa sillä sama
"pitäisi-tietää-pihalla-aidanseiväs-on-se-tyhmä-hee-hee" arvostelu jatkuu.
Joten
@DAF miten tuo Lindströmin kommentti oli väärä? Minua ei kiinnosta sinun mielipiteesti hänestä henkilönä, eikä mielipiteesi siitä pitäisikö oikeusministerin olla juristi, vaan miten tuo kommentti oli väärä vrt se mitä syksyllä tulee tapahtumaan