Ja Suprise me:lle jos tarkoitit esim. minua sillä, että jotkut eivät arvosta Helavuoren tekemää työtä, niin olet pahasti väärässä. Totta kai arvostan, mutta en vain usko Helavuoren jättävän Ässiä kuten sinä. Se ettei ole hallituksessa ei mielestäni ja tuskimpa Helavuorenkaan mielestä tarkoita sitä, että Ässät on nyt kuopattu ja unohdettu hänen osaltaan. Minä kuitenkin hyväksyn Helavuoren hallituksesta lähdön, koska se nyt vain oli se hinta mikä piti maksaa Aholasta eroon pääsemiseksi. Luulitko tosiaan että Aholasta päästäisiin ilmaiseksi eroon? Sitä tapahtuu vain muumilaaksossa ja muissa satumaailmoissa. Usko pois, kyllä niitä sponsoreita löytyy, kyllä se kauan odotettu areena nousee vielä, minne meidänkin skidit pääsee sitten joskus pelaamaan, kyllä siellä vielä tehdään töitä Ässien tulevaisuuden eteen.
Pieni korjaus, hän on Helavirta Joo, ei tässä nyt ole tarkoitus leimautua Jussin kummipojaksi (jota en oikeasti ole). Sen verran vaan ymmärrän teollisuusmiehen sielunelämää, että jonkinlaiset arvet jäi.
Ottamatta sen enempää kantaa kenenkää henkiseen tuskaan, niin varmasti Helavirran lähtö näkyy Ässien kukkarossa. Tiedän, että esim. juuri Helavirta on tuonut Ässiin melko paljon muitakin sponsoreita. Sellaisia, joita seura ei olisi ikinä saanut.
No, tämä on normaalia ympäri Suomea. Uskon, että sama "kaava" toimii muuallakin. Jos ja kun on suhteita yritysverkostoihin, joita yritysjohtajilla tunnetusti on, ne käytetään.
En osaa sanoa, miten Aholasta olisi päästy paremmin eroon. En todella osaa. Olen vaan vieläkin sitä mieltä, että Porissa ei osata hoitaa kunnolla henkilösuhteita ja neuvotella. Suomi on pieni maa, Pori vielä pienempi. Kateus ja vallanhimo on arkipäivää, mutta se on inhimillistä.
Toivottavasti tästä episodista opitaan jotain. Ihmisen vahvuus ja heikkous on nähdä virheet, mutta todellista lahjakkuutta on korjata ne.
Jääkiekko, ainakin Porissa on niin tunteita herättävä laji, että ei ole mikään isompi yllätys, että näin tapahtui.
Se on kuitenkin vielä hyvä, että löytyy tunnetta :)