Hajusteesi

  • 25 631
  • 174
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Alkaa olla hajusteet pikkuhiljaa kohdillaan, kun kolmatta päivää pyörii mökillä samoissa kamppeissa peiliin katsomatta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Axea en suostu käyttämään, koska se tunnetaan teini-iän epätoivon hajuna. Muuten ei olekkaan mitään väliä, kunhan se on halpaa. Menneniä pitäisi hankkia.

Kun elettiin aikaa, jolloin olin vielä teini-ikäinen ja haisin axelta, pääsin todistamaan lähietäisyydeltä kun eräs kaiffari joi Harley Davidson -deodoranttia, kun se halusi saada päänsä sekaisin. Ei toiminut halutulla tavalla tämä kokeilu.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Armanin Code (naisten versio) on lähes päivittäin käytössä.

Eipä ole juuri asiat muuttuneet 5,5 vuodessa: Armanin Code on edelleen mieleen. Tykkään myös Givenchyn L'Intense Very Irresistible:sta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä ostan miehelleni hajusteet, koska minä sitä joudun haistelemaan. Ennenmuinoin oli AXE Africa ylivoimainen suosikki, sen seuraajaksi olen löytänyt AXE Anarchyn.
Siis täh? Ostaako joku nainen oikeasti miehelleen AXEn tuoksuja? Herää vain yksi kysymys. Miksi?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis täh? Ostaako joku nainen oikeasti miehelleen AXEn tuoksuja? Herää vain yksi kysymys. Miksi?

Kyllä minulle nainen aikoinaan osti AXEa. Tosin tuolloin olin 16-vuotias. Ensin osti äiti, sitten tyttöystävä. Hitto, ei ole tullut AXEa käytettyä viiteentoista vuoteen. Nykyään hoidaan hajustumiseni Dermosilin halvimalla deodorantilla. Jos hummailemaan lähden, saataan syödä valkosipulia peittämään ominaishajuni.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä minulle nainen aikoinaan osti AXEa. Tosin tuolloin olin 16-vuotias. Ensin osti äiti, sitten tyttöystävä. Hitto, ei ole tullut AXEa käytettyä viiteentoista vuoteen. Nykyään hoidaan hajustumiseni Dermosilin halvimalla deodorantilla. Jos hummailemaan lähden, saataan syödä valkosipulia peittämään ominaishajuni.
Onhan noita budjettituotteita (välttääkseen sanontaa hinnat alkaen) joskus tullut käytettyä. Itse asiassa suihkusaippuassa halpis ajaa asiansa oikein mainiosti merkkituotteeseen verrattuna. Mutta mitä deodorantteihin tulee, niin kyllähän nuo AXEt ovat oikeasti aika *björk* verrattuna esimerkiksi Rexonaan tai Niveaan. Mutta koska ne tulevat käytössä yhtä kalliiksi kuin hyväntuoksuiset Burberryt (Beat) tai Davidoffit (Champion), en näe mitään syytä ostaa noita näennäisesti edullisia tuoksuja. Siis valehtelematta, noita halpiksia saa ostaa viisi siinä ajassa kun Davidoff vaan ei suostu kulumaan loppuun.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen tätä jo aiemminkin tainnut kysyä, mutta mahtaako tuo "nothing beats an astronaut" Axe Apollo tuoksua oikeasti astronautille?

Oli nimittän ollut kuulemma melko miehekkäät tuoksut noissa avaruuskapseleissa viikon reissun jälkeen, kun äijät olivat käyneet paskalla siinä puhelinkopin kokoisessa tilassa, jota ei ymmärrettävästi voinut tuulettaa avaamalla ikkuna.

Tästä ei ole julkisuudessa juurikaan puhuttu, ymmärrettävistä syistä.
 

Bacon

Jäsen
Kävelen aikaisin aamulla alasti ulos, koska aamuauringon säteiden ja raikkaan, vähän kostean ilman sekoitus hieroo vartalooni pehmeän ja täyteläisen tuoksun. Tämä hehkeä ja ihana tuoksu kestää minuutin, koska suihkautan päälleni jotain Adidasjuttua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Täällä on aika testosteroninkäryisiä aromeja tarjolla joillakin. En jaksa lähteä nyt tutkimaan mitä malleja nuo hajusteputelit ovat, mutta jauhaakseni paskaa, niin merkit ovat(yleisimmin käytetystä harvemmin käytettyyn) Davidoff, Hilfiger x2, Calvin Klein(Crave), Lacoste. Dödöä löytyy Davidoff, YSL(hukassa), Calvin Klein(Crave) ja joku Nivea
 

kurnuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Jean Paul Gaultier Le Male, Hugo Boss Soul ja Lacoste Red löytyy tuoksuina. Deodorantteina löytyy Jean Paul Gaultier le deodorant ja joku Ralph Laurenin punanen purnukka. Tuo Lacosten Red on kyllä ehdoton suosikkini, sitä tulee eniten käytettyä. Näistä valitaan kun lähdetään johonkin muualle kun töihin, kauppaan tai muualle arkiaskareisiin. Päivittäisessä käytössä suosin jotain perus axea, rexonaa tai milloin mitäkin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tulipahan nyt mieleen että saakohan mistään Prevelin tuoksuisia ilmanraikastimia/hajusteita? Pekoninhajuinenkin ilmanraikastin on keksitty, miksei siis Prevelin? Se joka moisen keksisi, saisi varmasti miljoonia alta aikayksikön..
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tänään hajutin itseäni sellaisella puuduttavan jankutuksen tuoksulla. Siitä uhkuu itä-eurooppalainen keittiö ja se valmistetaan naudan kielestä. Ihan työn puolesta tätä käytän, haahaa.
 

Edustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, CFC, Bayern, BVB
YSL Kouros ollut yli 20 vuotta. Nykyään toisena fiiliksen mukaan Caroline Herreira 212 Sexy Man.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Koska Sergio Tacchinin Uomoa ei tunnu saavan enää mistään, niin Bossiin on tullut palatttua. Sekä sticki, että partavesi.
Jossain välissä tuli Fahrenheittiä käytettyä partavetenä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jean Paul Gauldier "Le Male". Naiset kehuvat kovasti sen tuoksua. Muuten vois varmaan vetää jollain Rexonalla.

Tuo oli 10 vuotta sitten vielä suht kova juttu nuorilla miehillä. Vieläkin näemmä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Azzarron jälkeen ihastuin raikkaaseen Giorgio Armanin Acqua di gioon, joka nykyisinkin on mielestäni raikas ja urheilullinen tuoksu oikeinkäytettynä eli yksi suihkaus riittää ja menoksi.
Tämä suosikkinä täälläkin.
Sitten kaapissa on myös Davidoff Cool Water, pari Christian Diorin partavettä Dune, Eau Sauvage ja joku kolmas jonka nimi on unholassa.
Nuorena tuli joskus käytettyä Lagerfeldin partavettä, sitä oranssin väristä, mutta en enää pidä. Tosin saman firman jo lopettettu? Jako on vieläkin käytössä.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Davidoffin "Cool Water" ja Calvin Kleinin "Eternity Aqua" tällä hetkellä. Yksi ikisuosikeistani on silti yo-keväänä hankkimani Hugo Bossin "Elements: Aqua". Saakohan tuota enää mistään?

Vesihajuja kaikki. Diorilla oli kans hyvä tuoksu, sellainen männynneulasarominen "Higher".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös