Armanin Code (naisten versio) on lähes päivittäin käytössä.
Eipä ole juuri asiat muuttuneet 5,5 vuodessa: Armanin Code on edelleen mieleen. Tykkään myös Givenchyn L'Intense Very Irresistible:sta.
Armanin Code (naisten versio) on lähes päivittäin käytössä.
Siis täh? Ostaako joku nainen oikeasti miehelleen AXEn tuoksuja? Herää vain yksi kysymys. Miksi?Mä ostan miehelleni hajusteet, koska minä sitä joudun haistelemaan. Ennenmuinoin oli AXE Africa ylivoimainen suosikki, sen seuraajaksi olen löytänyt AXE Anarchyn.
Siis täh? Ostaako joku nainen oikeasti miehelleen AXEn tuoksuja? Herää vain yksi kysymys. Miksi?
Onhan noita budjettituotteita (välttääkseen sanontaa hinnat alkaen) joskus tullut käytettyä. Itse asiassa suihkusaippuassa halpis ajaa asiansa oikein mainiosti merkkituotteeseen verrattuna. Mutta mitä deodorantteihin tulee, niin kyllähän nuo AXEt ovat oikeasti aika *björk* verrattuna esimerkiksi Rexonaan tai Niveaan. Mutta koska ne tulevat käytössä yhtä kalliiksi kuin hyväntuoksuiset Burberryt (Beat) tai Davidoffit (Champion), en näe mitään syytä ostaa noita näennäisesti edullisia tuoksuja. Siis valehtelematta, noita halpiksia saa ostaa viisi siinä ajassa kun Davidoff vaan ei suostu kulumaan loppuun.Kyllä minulle nainen aikoinaan osti AXEa. Tosin tuolloin olin 16-vuotias. Ensin osti äiti, sitten tyttöystävä. Hitto, ei ole tullut AXEa käytettyä viiteentoista vuoteen. Nykyään hoidaan hajustumiseni Dermosilin halvimalla deodorantilla. Jos hummailemaan lähden, saataan syödä valkosipulia peittämään ominaishajuni.
Siis täh? Ostaako joku nainen oikeasti miehelleen AXEn tuoksuja? Herää vain yksi kysymys. Miksi?
Mun mielestäni Axet haisevat lähinnä vessanraikastajalle.O ou. Siis onks Axet liian teiniXx vai? Mun mielestä ne tuoksuu hyvälle :) pitäkää tunkkinne, haisulit.
Hiki ja paska.
Hiki ja paska.
Jean Paul Gauldier "Le Male". Naiset kehuvat kovasti sen tuoksua. Muuten vois varmaan vetää jollain Rexonalla.
Tämä suosikkinä täälläkin.Azzarron jälkeen ihastuin raikkaaseen Giorgio Armanin Acqua di gioon, joka nykyisinkin on mielestäni raikas ja urheilullinen tuoksu oikeinkäytettynä eli yksi suihkaus riittää ja menoksi.