Nyt ihan oikeasti: Mitä vittua?flintstone kirjoitti:Nimenomaan. Grönvall ei jäänyt kalastelemaan isoa jäähyä eikä kuollut kentälle vaikka tällä kertaa oikeasti sattui, hieman erilaista toimintaa kuin esimerkiksi tämä häntä taklannut pitkätukka on esittänyt.
Vihjaatkos kenties siihen, kun teidän rantapallojoukkueen eräs valopäistä vetäisi poikittaisella mailalla niskaan tätä "pitkätukkaa"?
Jos et, täsmennä toki, mitä tarkoitat? Lisäksi olisi helvetin hienoa kuulla perustelut, koska ainakaan omaan silmään ei ole kertaakaan jäänyt nimenomaan Forsbackan kuolevatjoutsenet. Sen sijaan voin antaa muutaman muun nimen Ässistä, jotka tätä tekevät (ei, ei Uusikartano ainakaan viime Porin pelissä) ja samoin myös muutaman Tapparan riveistä. Tuskin kuitenkaan on tarpeen.
Itse niitistä: ainakin se vaikutti meidän silmiin (kuuden hengen porukka) puhtaalta. Porukassa oli muuten yksi IFK-fani ja yksi Lukko-fani, joten tuskin niin kauheaa puolueellisuutta. Tiedä silti siitäkään. Ainakaan taklaus ei näyttänyt (seisoin ihan lähellä, muuten. Seisomakatsomon aivan siinä laidassa. Tapparafanien alla) minun kohdaltani katsottuna mitenkään törkeältä. Vihellysjuttua en tosin muista, mutta ei sitä kyllä siinä sambarumbassa olisi kuullutkaan. Ei ainakaan ollut selästätaklaus, eikä ryntäys. Lisäksi aikaa ei omasta mielestäni ollut kulunut niin paljon, että se olisi ollut "törkeä vihellyksen jälkeen ajeleminen". Ainakin muut pelaajat liikkuivat vielä kovasti kiekkoa hakien etc.
En minä enempiä jaksa tästä jutella. Täytyy vain antaa plussa Grönvallille, ettei jäänyt itkemään, vaan pyysi päästä suoraan pois. Älkää ottako tätä provoksi, mutta eilisen pelin aikana tämä ei olisi ollut edes ihme. Siis se joutsentempaus.
Kertokaas, tamperelaiset, onko Grönvall yleensä noin "rehti"? Eli nouseeko normaalisti ylös taklauksen jälkeen, eikä heittäydy koukittaessa?
Eh. Tämäkin ihan oikeasti kiinnostuksesta. En hakenut provoa viestilläni