Prt Sc kirjoitti:
Luuseriasennetta saat treenailla ensi lauantain jälkeen kun sinun lempijoukkueellesi koittaa hyvin ansaittu kesäloma. Ei ole Tapparalle tuollaisella pelillä luvassa mitaleita, ei nyt eikä vuosiin.
Ei juma, onksnää kaikki jotain JanJn altteja...
Niin katsos täällä ei ole TARVETTA sille luuseriasenteelle, mikä tuntuu olevan äidinmaidossa perittävä ominaisuus siellä teillä päin. Kun voittaa paljon niin myös häviää joskus, sellaista on jääkiekko! Mutta kun voittaa useammin kun häviää niin syntyy sellainen perstuntuma että voittoja tulee vielä myöhemminkin. Ymmärrän hyvin jos tätä on Sinun vaikeata ymmärtää.
Se on kyllä totta että tuolla pelillä Tappara ei voita edes Ässiä, saatikka sitten mestaruuksia tai mitaleita.
olen minun suuri sankarini kun uskallat kirjoittaa vittuilevaan sävyyn netissä.
Olet varmasti oman itsesi suurin sankari mutta jos tarkoitit kuitenkin minua niin kiitos vaan, tässä kiitokseksi suosikkijoukkueesi nimi jonka voi vaikka kopipeistata Wordiin ja printata seinälle. Käytä "Comic Sans Serif" -fonttia niin siihen tulee semmonen porilainen fiilis.
ÄSSÄT
Ja sinunlaisesi kiirafani varmasti on mielissään että Tampereella asuu tuollainen söötti tyttö jota on kiva pustkista ja netistä seurailla etumus pullottaen.
Joo, Kiira on kyllä ihan beibe mutta vähän liian nuori mulle. Pullottaako sulla etumus kun sä kirjoitat noita juttujas?
Kehottaisin, että kävisitkin katsomassa paikanpäällä edes yhden pelin koska kyseinen peli tulee olemaan kauden viimeinen Tampereella.
No perkele, täytyy varmaan raahautua paikalle niin kuin aina ennenkin. Tuu sääkin tuomaan porilaista kiekkokulttuuria Hakametsään, voit vaikka heittää tyhjän Karhu-pullon (ei sitä keravalaista) jäälle!
Kiitos kiitos, se tosin alkaa vasta kesäkuussa 17.6.
muaddib