JHag kirjoitti:
Kaikki, jotka mankuvat täällä sitä, että "kyllä työntekijä täytyy pitää firmassa vaikka väkisin" työntekijän saadessa urakehityksen kannalta paremman tarjouksen muualta, noudattavat tätä periaatetta varmasti omassa duunissakin, eikös vaan? Kukaan ei lähde tämän kauden aikana isomman palkkatarjouksen perään, eihän?
Parahin JHag, en tiedä olenko ymmärtänyt väärin, mutta minun tietääkseni Pikkarainen ei suhtaudu kyllä lainkaan mahdolliseen HIFK-jatkopestiinsä niin, että voihan viddu kun yrittävät pakottaa! Siitä ei taida olla kyse, että HIFK yrittäisi pitää väkisin Pikkaraisen riveissään ja Pikkarainen haraisi vastaan sen minkä kerkeää Penan faksilta ja takatukalta. Itse kuulin asian niin, että Pikkarainen on 100 % valmis pelaamaan siellä, minne herrat hänet laittavat. Ei tässä mistään pakotuksesta ole kai kysymys?
Mitä tulee duuneihin, niin duunissa nuodatamme periaatetta, että jos meillä on asiakas A, jolle on luvattu toimittaa tilaus, se toimitetaan oikeaan aikaan. Aina. Sitä periaatetta ei kaada sellainenkaan mahdollisuus, että asiakas B soittaa ja haluaa samaan aikaan saman tilauksen kalliimmalla itselleen. Jos on pakko valita, B jää ilman. Yleensä asia ei ole näin mustavalkoinen duuneissa, vaan B saa tilauksensa heti sen jälkeen kun A on sen saanut.
Näin se menee myös sulla - tiedän sen - ja näin sen pitäisi mennä mun mielestä myös SM-liigassa ja HIFK:ssa. Muuten nuollaan änärin, agenttien ja parikymppisten kersojen persettä liiaksi.
Jatkoajankin suhteen olen huolissani. Missä muualla oman joukkueen fanit ovat vaatimassa oman joukkueensa suositun ja potentiaalisen ja joukkueelle aika tärkeän pelaajan lähtöä seurastaan jopa ilman kunnon korvauksia, jos NYR ei viitsi sellaisia maksaa? Ei helvetti!