flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Delter, etkös vieläkään ole ymmärtänyt :) Nimimerkki cobol vetäisee aina yli eli värjää reilusti pensselillä. Tämän olen monta, monta kertaa todennut ja olihan se jossain vaiheessa jopa allekirjoituksena jotta tosikot ymmärtäisivät asian paremmin.
Kun värität tekstiä niin älä hämmästy jos saat vastalauseita ja sinun kirjoituksiasi kommentoidaan ja väitteitäsi kyseenalaistetaan. Jos haluaa räväkkää keskustelua mutta ei kestä kuumuutta niin kannattaa pysyä poissa keittiöstä. Myös minä väritän, liioittelen ja kärjistän mutta olen jo tottunut siihen että se tuo mukanaan myös sitä että joskus keskustelu menee asiasta ohi ja kääntyy nimimerkkiä kohti. Väitän myös että meillä kolisee näissä keskusteluissa monesti yhteen juuri tästä syystä että molemmilla on värikynät käytössä ja kumpikaan ei oikein lue toisen tekstien välistä sitä asiaa.
Mutta noin ihan ilman värikyniä olen silti jonkin verran huolissani Hanlonin valitsemasta tiestä. Pelin viihdyttävyysarvon totaalitappaminen (nyt oli vähän värikynää) siirtymällä maalintekopelistä maalinestopeliin vie mielenkiinnon ja katsojat. Ja kyllä (nyt taas värikynät pois) se mielestäni on väärää jääkiekon pelaamista eikä palvele pelaajien kokonaiskehittämistä ja sitä kautta pelaajien henkilökohtaisia tai Jokerien ja Suomen maajoukkueen yleisempiä tavoitteita.
Kyllä. Jokereiden peli pitäisi olla iloista ja hyökkäävää lätkää sellaista jossa tapahtuu ja tehdään kauniita maaleja ja pidetään kovaa vauhtia. Pirullista Jokerikiekkoa. Hanlon ja Lehkonen on tuonut Jokereihin monta hyvää asiaa - erityisesti omien junnujen nostaminen pelirinkiin ja joukkueen Jokeripitoisuus on sellaisia jotka lämmittävät mieltä. Se on totta että Jokereiden peli saisi olla paljon hyökkäävämpää, varsinkin kotona peli pitäisi pystyä pitämään viihdyttävänä (ja voittavana) vieraissa saisi sitten pelata periaatteessa vain voitosta.