Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 922 467
  • 6 153

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuo voi olla myös jalkasienen oireilua. Siihen ei välttämättä pelkkä talkki riitä hoidoksi.
Ei se kyllä jalkasientä ollut kun parani yhdessä yössä talkilla ja muut varpaan välit on ihan terveitä. Oireet ei vaan ihan sovi jalkasieneen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuinka helvetin paljon kalliimpaa olisi ollut asentaa järkevän kokonen lavuaari järkevälle korkeudelle verrattuna naurettavan pieneen älyttömän matalalle? Voi vittu tän mun asunnon on suunnittellut ihan täys tolvana. Lattia on aina saatana märkä ja partavaahdon ja hammastahnan peitossa.
Ja sit se helvetin peilikaappi on siinä lavuaarin päällä "sopivasti", että varmasti menee partavaahdot ja vedet muualle kun sinne lavuaariin. Tiedän tunteen vähän liiankin hyvin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuinka helvetin paljon kalliimpaa olisi ollut asentaa järkevän kokonen lavuaari järkevälle korkeudelle verrattuna naurettavan pieneen älyttömän matalalle? Voi vittu tän mun asunnon on suunnittellut ihan täys tolvana. Lattia on aina saatana märkä ja partavaahdon ja hammastahnan peitossa.
Olisi mielenkiintaista nähdä miten peset hampaasi jos se hammastahna ei pysy suussa. Ainakaan konetta käyttämällä ei tuota ongelmaa ole.

Parran trimmaamista tai sheivaamista ei kyllä voi mitenkään tehdä siististi on millainen kylpyhuonekalustus tahansa. Pääsee aina siivoamaan omat jäljet jälkikäteen. Yksi syy minkä takia en sitä jaksa tehdäkään kuin muutaman viikon välein, jos silloinkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Olisi mielenkiintaista nähdä miten peset hampaasi jos se hammastahna ei pysy suussa.

Parran trimmaamista tai sheivaamista ei kyllä voi mitenkään tehdä siististi on millainen kylpyhuonekalustus tahansa. Pääsee aina siivoamaan omat jäljet jälkikäteen. Yksi syy minkä takia en sitä jaksa tehdäkään kuin muutaman viikon välein, jos silloinkaan.
Siis usein kun hammasharjan ottaa pois suusta, siitä harjasta tippuu vähän hammastahnaista vettä. Koska mun lavuaari on niin pieni ja matalalla ja peilikaappi on siinä tiellä, mä en voi laittaa naamaani kunnolla sen lavuaarin päälle, minkä takia se hammastahnalitku tippuu aina lattialle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis usein kun hammasharjan ottaa pois suusta, siitä harjasta tippuu vähän hammastahnaista vettä. Koska mun lavuaari on niin pieni ja matalalla ja peilikaappi on siinä tiellä, mä en voi laittaa naamaani kunnolla sen lavuaarin päälle, minkä takia se hammastahnalitku tippuu aina lattialle.
Aa okei. Ymmärrän. Kuulostaa kyllä erikoiselta kylppäriltä!
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Se kun avaat jonkun Iltalehden uutisen vain lukeaksesi kommenttiosiota, mutta kommentointi ei ole käytössä.
 
Asiakaspalvelijat, jotka eivät hymyile tai tervehdi, tai sano kiitos tmv.

Ylipäätään ärsyttää ihmiset, jotka eivät kiitä, tai lapset joita ei ole opetettu kiittämään.

Maailman yksinkertaisin asia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun ei tiedä että aikooko tuo vatsa rauhoittua vai onko kohta pakko lähteä vessaan. Ei huvita vielä käydä nukkumaan kun on tosi inhottavaa herätä yöllä polttavaan vatsakipuun. No vähän aikaa seuraan tilannetta... Kiikun kaakun on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Radio katkeilee koko ajan. Kuuntelen radiota netin kautta. Yleensä se pyörii hyvin tuossa taustalla mutta tänään katkeaa koko ajan. Täytyy varmaan siirtyä "oikeaan radioon" jos musa ei ala raikamaan netin kautta kunnolla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Radio katkeilee koko ajan. Kuuntelen radiota netin kautta. Yleensä se pyörii hyvin tuossa taustalla mutta tänään katkeaa koko ajan. Täytyy varmaan siirtyä "oikeaan radioon" jos musa ei ala raikamaan netin kautta kunnolla.
Mulle ainut oikea radio on ollut jo monta vuotta Spotify. Toivottavasti uncle Ee Will ei erehdy vahingossa lukemaan tätä. Tulee vielä paimentamaan, kuinka "Kun minä olin nuori niin musiikit kuunneltiin vinyyleinä" ja minä oisin siihen vain että jaa, minun nuoruudessani oli vittu Club Penguin ja Habbo hotelli. Ajat muuttuu.
 

Glove

Jäsen
Menikin youtube soittamaan mulle Ritchie Valensin La Bamban. Nyt se varmaan soi koko päivän päässä.

Tästä on hyvä alkaa laulamaan itsekseen.

Para bailar la bamba
Para bailar la bamba se necesita una poca de gracia
Una poca de gracia pa' mi pa' ti y arriba y arriba
Ah y arriba y arriba por ti seré, por ti seré, por ti seré
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Olisi mielenkiintaista nähdä miten peset hampaasi jos se hammastahna ei pysy suussa. Ainakaan konetta käyttämällä ei tuota ongelmaa ole.

Parran trimmaamista tai sheivaamista ei kyllä voi mitenkään tehdä siististi on millainen kylpyhuonekalustus tahansa. Pääsee aina siivoamaan omat jäljet jälkikäteen. Yksi syy minkä takia en sitä jaksa tehdäkään kuin muutaman viikon välein, jos silloinkaan.
No tämä. Lisätään sitten vielä että ajelen pääni 2mm terällä myös. Yleensä painelen pihalle tai terassille tekemään sen mutta talvella melkein pakko tehdä sisällä, kun ei ulkona näe mitään.
Mulle ainut oikea radio on ollut jo monta vuotta Spotify. Toivottavasti uncle Ee Will ei erehdy vahingossa lukemaan tätä. Tulee vielä paimentamaan, kuinka "Kun minä olin nuori niin musiikit kuunneltiin vinyyleinä" ja minä oisin siihen vain että jaa, minun nuoruudessani oli vittu Club Penguin ja Habbo hotelli. Ajat muuttuu.
Mitään vinyyleitä vaan 8-track ja savikiekot. Mutta asiaan. Itse lopetin Spotifyn ja siirryin Apple musicin käyttäjäksi. Maksullinen suurinpiirtein saman hintainen mutta bit-rate ilmeisesti ihan eri luokkaa, koska vasta nyt huomaa autossakin että on subbari olemassa. Samoin diskantit ym kuulostavat kertaluokkaa paremmille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitään vinyyleitä vaan 8-track ja savikiekot. Mutta asiaan. Itse lopetin Spotifyn ja siirryin Apple musicin käyttäjäksi. Maksullinen suurinpiirtein saman hintainen mutta bit-rate ilmeisesti ihan eri luokkaa, koska vasta nyt huomaa autossakin että on subbari olemassa. Samoin diskantit ym kuulostavat kertaluokkaa paremmille.
Joo no, en tosiaan henkilökohtaisesti tiedä miten muinaisessa menneisyydessä oli. Vielä omasta lapsuudestanikin muistan silti edelleen Fröbelin palikoidet c-kasetit ja antennilliset Nokiat sekä matopelin. Kaikki muuttuu niin äkkiä, hullu maailma..

Apple musiciin tuskin vaihdan niin kauan kuin Androideja suosin. Mutta jos Spotifyn hinnat nousevat jossain vaiheessa liikaa, niin sitten pitää kyllä varmaan mietiskellä vaihtoehtoisia musiikin streamauspalveluja. Onhan noita jokaiselle sormelle onneksi nykyisin saatavilla.
 

Glove

Jäsen
Kävin tuommoisessa pienemmässä K-kaupassa. Siellä oli semmoinen hylly jossa oli irtoleivonnaisia, sämpylöitä ja sen semmoisia. Ja mitä lukeekaan hyllyn yläreunassa? ”Leipämö.” Mikä v***n leipämö? Eihän tuommoinen sana ole edes suomea. Olisiko kenties sukulaiskieltämme unkaria?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Americantsit kirjoittamassa "Could of" kun heidän pitäisi kirjoittaa "Could have". Karmeita tuollaiset.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se jengi, joka ei käytä itsepalvelukassaa, vaikka voisi. Meidän kaljaa ostavien täytyy oikeasti mennä vielä sen vanhanmallisen kassan kautta, mutta vituttaa ne limsapullon ostajat, jotka tekevät ruuhkaa. Itse käytän itsepalvelukassaa aina kun voin.

Pitäisikö tuo ns. ohituskaista tehdä pikemminkin meille kaljanostajille? Kysyn vaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Americantsit kirjoittamassa "Could of" kun heidän pitäisi kirjoittaa "Could have". Karmeita tuollaiset.
Minua vituttaa nämä color, flavor, favor ja nämä. Kun amerikantollot syö sen u:n sieltä. Humor.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se jengi, joka ei käytä itsepalvelukassaa, vaikka voisi. Meidän kaljaa ostavien täytyy oikeasti mennä vielä sen vanhanmallisen kassan kautta, mutta vituttaa ne limsapullon ostajat, jotka tekevät ruuhkaa. Itse käytän itsepalvelukassaa aina kun voin.

Pitäisikö tuo ns. ohituskaista tehdä pikemminkin meille kaljanostajille? Kysyn vaan.

Tää on muuten erikoinen juttu. Suosin lähinnä S-kauppoja ja niissäkin on näiden itsepalvelukassojen kohdalla eroja. Joissain alkoholia voi ostaa pikakassoilla mutta joissain taas ei. Harvoin ruokakaupasta mitään alkoholia ostan, mutta esim. Turussa Wiklundilla homma toimii siten, että lonkeroa tmv. viivakoodinlukijaan tarjotessa näyttö pyytää kutsumaan henkilökuntaa paikalle. Valitettavasti en ole enää niin nuorekas, että kukaan epäilisi mua alaikäiseks, joten toimintaa valvova henkilö siihen suuntaan katsoessani vain nyökkää kohteliaasti ja kuittaa omalta näytöltään tapahtuman ja homma jatkuu normaalisti. Jossain toisissa myymälöissä taas ilmoitetaan, että alkoholin tai röökin ostaminen ei pikakassoilla onnistu ollenkaan.
 

Glove

Jäsen
Tää on muuten erikoinen juttu. Suosin lähinnä S-kauppoja ja niissäkin on näiden itsepalvelukassojen kohdalla eroja. Joissain alkoholia voi ostaa pikakassoilla mutta joissain taas ei. Harvoin ruokakaupasta mitään alkoholia ostan, mutta esim. Turussa Wiklundilla homma toimii siten, että lonkeroa tmv. viivakoodinlukijaan tarjotessa näyttö pyytää kutsumaan henkilökuntaa paikalle. Valitettavasti en ole enää niin nuorekas, että kukaan epäilisi mua alaikäiseks, joten toimintaa valvova henkilö siihen suuntaan katsoessani vain nyökkää kohteliaasti ja kuittaa omalta näytöltään tapahtuman ja homma jatkuu normaalisti. Jossain toisissa myymälöissä taas ilmoitetaan, että alkoholin tai röökin ostaminen ei pikakassoilla onnistu ollenkaan.
Ja joissan ei onnistu edes energiajuoman osto. Tänään näytin itsepalvelukassalle Kokkikartanon Kebab riisillä -pakkausta ja jäin siitä "kiinni."
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itsepalvelukassoilla pitäisi saada joku alennus kun joutuu itse tekemään työn josta maksaa. Sama ravintoloissa, joissa pitää itse viedä astiat pois.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itsepalvelukassoilla pitäisi saada joku alennus kun joutuu itse tekemään työn josta maksaa. Sama ravintoloissa, joissa pitää itse viedä astiat pois.
Ehkä se alennus on jo hinnoissa. Hyödyt enemmän kun käytät palvelukassoja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Burger-pitsastani puuttui salaatti ja salaatinkastike. Muuten oli kyllä ihan maukas lätty. Reklamaatio tehty...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös