Onneksi on e-laskut tai edes viivakoodit,ei tarvitse naputella.Pitkät viitenumerot. Ärsyttävä näppäillä, kun menee sekasin. Sit pitää tarkistaa moneen otteeseen.
Ei oo mun maailmassa.Onneksi on e-laskut tai edes viivakoodit,ei tarvitse naputella.
Aika paska tuuri jos sen väärin näpytät ja menee vielä läpi. Niissä on tarkisteet.Pitkät viitenumerot. Ärsyttävä näppäillä, kun menee sekasin. Sit pitää tarkistaa moneen otteeseen.
Elämän pieniä valintakysymyksiä.Ei oo mun maailmassa.
Mulle kaikki on mahdollista.Aika paska tuuri jos sen väärin näpytät ja menee vielä läpi. Niissä on tarkisteet.
Kyllä. Toistaiseksi ei oo niin kiire ollut, ettei ehdi näpyttelemään viivakoodia. Helpommallakin pääsisi, mutta minkäs teet. Suo, kuokka ja kirves perkele. Suomi finland.Elämän pieniä valintakysymyksiä.
Käytä älypuhelimen pankkisovellusta. Sillä voi kuvata sen viivakoodin, eikä tarvi näpytellä.Mulle kaikki on mahdollista.
Kyllä. Toistaiseksi ei oo niin kiire ollut, ettei ehdi näpyttelemään viivakoodia. Helpommallakin pääsisi, mutta minkäs teet. Suo, kuokka ja kirves perkele. Suomi finland.
Niin voi. Vaan ei se aina osaa ottaa sitä viivakoodia. Ja jouduit näppäilemään niitä numeroita anyways.Käytä älypuhelimen pankkisovellusta. Sillä voi kuvata sen viivakoodin, eikä tarvi näpytellä.
Ostin joltain kaverilta pienoismalleja netin välityksellä ja hän laittoi ne postitse tulemaan. Lähetys mahtui kirjekuoreen ja toimituksen piti tulla ihan postiluukkuun. Keskiviikkona lähtivät matkaan ja näytti hyvältä, että saan ne tänään mukavasti juuri ennen viikonloppua. Aamulla katsoin seurannasta vielä, että lähetys on auton kyydissä tulossa eli saisin toimituksen tänään. No nyt viimeisin ilmoitus lähetyksen seurannassa on, että vastaanottajan puhelinnumero on virheellinen tai puuttuu ja yhteydenottopyyntö on postitettu. Mitäs hemmettiä, numeroni on ihan oikein ilmoitettu Postille ja olen ollut koko päivän kotona eikä ovikelloa ole soitettu, jos ovat jostain syystä halunneet antaa lähetyksen minulle henkilökohtaisesti. Mikä tässä nyt on mennyt vikaan? Ei lähetyksellä ole mikään erityinen kiire, ärsyttää kuitenkin kun niin yksinkertainen ja nopeasti tuleva lähetys meni nyt mönkään ja varmaan ensi viikolle menee lähetyksen saaminen. Hyvin voisin viikonloppuna tai vaikka tänään käydä lähetyksen noutamasta jostain, jos vain olisi tieto, että mistä löytyy, mutta veikkaan homman menevän ensi viikolle.
On muuten helvetin ärsyttävää kun käy noin.Oikean jalan pikkuvarpaan ja sitä seuraavan varpaan väli. Se on taas auki ja kipeä. Hoidan sitä talkilla. Jotain siinä on erikoista kun minkään muun varpaan väli ei aukea kun vähän hikoaa.
Tyypillistä toimintaa Postilta. Ei ole ensimmäinen kerta kun noin tekevät. Eivät ehdi jakamaan ja lopulta laittavat syyksi väärän numeron, yritettiin toimittaa - ketään ei kotona, asiakas ei vastannut puhelimeen, liukas piha tai ihan mitä tahansa. Kun syyksi laitetaan joku muu kuin Postin kyvyttömyys hoitaa hommansa, ei heidän tarvi kokeilla jakaa uudelleen vaan asiakas joutuu itse hakemaan paketin Postin tiloista.
Lähetin viime joulun alla kaksi kirjeitse menevää joululahjaa postin kautta plus-merkillä. Plus-merkillä oli ihan vain tarkoitus että menevät perille vikkelästi ja voi myös seurata etenemistä lähetyskoodin avulla. No toinen paketti makaa postin lähetyksen seurannan mukaan Helsingin lajittelukeskuksessa (tai makasi kun viimeksi tarkistin) vaikka se oli jo seuraavana päivänä perillä Tampereella.Tänään lähetys löysi tiensä perille ja ihan postiluukusta sisään. Lähetyksen seurannassa edelleen näkyy sen olevan matkalla,
Lähetin viime joulun alla kaksi kirjeitse menevää joululahjaa postin kautta plus-merkillä. Plus-merkillä oli ihan vain tarkoitus että menevät perille vikkelästi ja voi myös seurata etenemistä lähetyskoodin avulla. No toinen paketti makaa postin lähetyksen seurannan mukaan Helsingin lajittelukeskuksessa (tai makasi kun viimeksi tarkistin) vaikka se oli jo seuraavana päivänä perillä Tampereella.
Mun mielestä tämä kuuluisi jo melkein sinne junttimaisten juttujen ketjuun, mutta noin muuten kyllä samaa mieltä, että em. toiminta on edesvastuutonta ja kerrassaan hanurista.Kaupan kärryjen jättäminen parkkipaikalle tai muuhun niiden kuulumattomaan paikkaan.