Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 228
  • 6 382
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kylmä ilma ja pukeudun sen mukaisesti. Mikä tässä ärsyttää on julkiset liikennevälineet, varsinkin nämä uudemmat metrot, nämä on lämmitetty näillä ilmoilla vastaamaan saunalämpötiloja. Ei ole hyväksi tämmöinen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
nämä on lämmitetty näillä ilmoilla vastaamaan saunalämpötiloja.
Tuli tästä mieleen menneet ajat kun asuin vielä Lahden "lähiössä". Lahden Liikenteellä (kuului Koiviston autokonserniin) oli kaikenmaailman vanhoja räyskiä liikenteessä. Joskus oli hiton kuumaa kun lämmityslaite oli hirttänyt kiinni (tämä oli mukavaa kesäkuumalla) tai hemmetin kylmää kun lämmitin ei toiminut... Ja joskus jäätiin jopa tien päälle. Oi niitä aikoja... ;-)

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Samoin kuin kaikki muutkin Jatkoajassa toistuvasti esiintyvät hokemat joita ovat ainakin

-"hymiö", tai "tähän hymiö"
-"boldaus oma"
-vittu saatanan hokeminen rip-ketjussa
Pakko kommentoida kategoriaan kuuluvalla hokemalla: tähän vahva sama.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Se kun puhelimessa pitäisi olla sovellusten automaattinen päivitys päällä, muttei tunnu ikinä päivittyvän sovellukset itsestään.

Juu, kumma juttu. Tämä on vasta kolmas Android-puhelimeni, mutta ensimmäinen missä tätä ongelmaa on. Muissa päivitykset rullasivat itsestään, kunhan olin wi-fissä kiinni.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Samoin kuin kaikki muutkin Jatkoajassa toistuvasti esiintyvät hokemat joita ovat ainakin

-"hymiö", tai "tähän hymiö"
-"boldaus oma"
-vittu saatanan hokeminen rip-ketjussa

Tämä. Eiku..

No joo samaa mieltä kaikista näistä. Mikä helvetin "hymiö", kyllä sen huomaa onko tosissaan vai vittuileeko.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meidän tabletin google on ruotsinkielinen. Kun siltä jostain ihmisestä kyselee niin Ruottin Wikiin se ensin linkkaa. Kyllä minä sille olen kovasti yrittänyt suomea puhella ja kyllä se suomea ymmärtääkin. Mutta käyttää itse ruotsia... (Allt, Bilder, Kartor)... täytyy varmaan käydä jossain asetuksissa rukaamassa.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ärsyttää, kun työtä hakiessa ensiksi täyttää pitkän hakulomakkeen, jossa kysytään kaikenlaista motivaatiosta osaamiseen ja missä on ollut töissä, ja laittaa vielä lisäksi liitteenä CV:n jossa on samoja tietoja ja työhakemuksen jossa on myös samoja asioita. Sitten tulee videohaastattelukutsu, jonka kysymykset käsittelevät motivaatiota ja osaamista. Samoja juttuja pääsee taas höpisemään. Tuntuu hieman turhauttavalta selittää samat asiat kolmeen kertaan ja tuntuu, että haastattelussa voisi kysyä jotain uutta. Vastaukset niihin kysymyksiin löytyvät jo hakemuksesta. No varmasti samat kysymykset menevät kaikille, mutta ottaa vaan päähän samojen asioiden selittely.

Glove

Jäsen
Arsyttää pieni asunto. Kai sekin on pieni asia? Mutta ei mahdu käärmeelle terraariota, joten se käärmekin jää hankkimatta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä se on vasen nilkka. Siinä on huonot nivelsiteet nuoruuden kaatumisen takia. Se nilkka pettää hyvin usein alta kun on tiettyjä epätasaisuuksia ja risat nivelsiteet ei pidä. Ja kun nilkka pettää alta niin kaadun päistikkaa maahan. Se hävettää minua.

K

Kiekkokatsoja

Hallitus, ja Helsinki. Ne mokailee ja koko Suomi kärsii. Niin korona asioissa, kuin kaikessa muussakin.
Niin ja se, että joku ottaa nää kirjoitukset tosissaan, ja pahoittaa turhaan mielensä.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kyllä se on vasen nilkka. Siinä on huonot nivelsiteet nuoruuden kaatumisen takia. Se nilkka pettää hyvin usein alta kun on tiettyjä epätasaisuuksia ja risat nivelsiteet ei pidä. Ja kun nilkka pettää alta niin kaadun päistikkaa maahan. Se hävettää minua.
Oletko kokeillut teipata nilkkaa? Minulla oli luisteleminen hankalaa heikkojen nilkkojen takia, mutta jeesusteippi auttoi oikein hyvin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jouduin syömään kylmää makaronilaatikkoa, kun työmaalla ei ollut oikein muuta tarjolla, eikä oikealla lounaalla ehtinyt käydä.

Sellaista oikein kylmää, mautonta, jauhoista. Ehkä vasta aamulla pakkasesta otettua.

Hyi saatanan saatana.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jouduin syömään kylmää makaronilaatikkoa, kun työmaalla ei ollut oikein muuta tarjolla, eikä oikealla lounaalla ehtinyt käydä.

Sellaista oikein kylmää, mautonta, jauhoista. Ehkä vasta aamulla pakkasesta otettua.

Hyi saatanan saatana.
On sullakin työmaa jossei edes mikroa ole tarjolla. Se olisi pikkuasia mikä ärsyttäisi.

Nyt ärsyttää että tuli juotua liikaa kahvia, sen huomaa. Näin etäaikana tuo kahvin nauttiminen kun on vähentynyt reilusti ja konttorilla ottaa vanhat keinot käyttöön = pienikin hetki hengätää niin kuppi kahvia. Vatsa kiittää. Tai sitten ei.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Makaronilaatikko ilman ketsuppia on kuin kala ilman polkupyörää... ;-)
Makaronilaatikko ilman kepsuttia on kuin Yoko Ono ilman John Lennonia. Se on myös kuin @Iisoppi ilman haravaa tahi @vilperi ilman bebejä. Tai Tauskin deitti ilman mustaa silmää.

Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On sullakin työmaa jossei edes mikroa ole tarjolla. Se olisi pikkuasia mikä ärsyttäisi.
On täällä sentään mikro. En vain viitsinyt lämmittää, kun oli kiire ja tiesin, ettei se maku siitä paljon herkummaksi muutu.

Oliko edes ketsuppia?
Makaronilaatikko ilman ketsuppia on kuin kala ilman polkupyörää... ;-)
Ketsuppia ei valitettavasti ollut. Se on kyllä totta, että ketsuppi elvyttää vähän huonommankin makaronilaatikon. Maistuu ainakin ketsuppi.

Eipä tämä työpäivä jäänyt historiankirjoihin ainakaan kulinaristisista nautinnoista.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oletko kokeillut teipata nilkkaa?
No teipannut en ole. On minulla nilkkatukia ja kyllähän ne on hyviä mutta vähän "raskaita" käyttää. Kun nilkka joutuu juuri oikeaan kulmaan pettääkseen ehkä n. kerran kahdessa kuukaudessa niin ei niitä viitsi koko ajan pitää. Tärkeintä olisi yrittää kävellä niin ettei nilkan ulkosyrjä joudu ensimmäiseksi ottamaan painoa vastaan... epätasaisella käy vaan välillä niin että ulkosyrjä saa liikaa kuormitusta ja pettää alta. Ja sitten lennetään turvalleen.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Robotti-imuri, joka ei ymmärrä olla sekaantumatta johtoihin. Toisaalta ymmärrän kaltaistensa viehtymyksen toisiinsa, mutta ärsyttäähän tuollainen sekaantuminen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hikka, on mulla, ärsyttää. En tiedä miksi hikkaan juuri nyt.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raastoin myös keskisormeni kun tuossa muutama päivä sitten tein porkkanaraastetta käsiraastimella. Nyt se ei parane ja kipeytyy kun on nivelen kohdalla ja taittuu. Yritän pitää siinä kunnon laastaria ettei se taivu eikä saa "likaa" osakseen.

K

Kiekkokatsoja

Raastoin myös keskisormeni kun tuossa muutama päivä sitten tein porkkanaraastetta käsiraastimella. Nyt se ei parane ja kipeytyy kun on nivelen kohdalla ja taittuu. Yritän pitää siinä kunnon laastaria ettei se taivu eikä saa "likaa" osakseen.
Josko koneita olisi, jotka auttaisi?
Ite oon katsonut myös sormenpäitäni, Kylläpä talvi, korona, käsienpesu ym halkeilluttaa sormia. Osa murusina.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Josko koneita olisi, jotka auttaisi?
Ite oon katsonut myös sormenpäitäni, Kylläpä talvi, korona, käsienpesu ym halkeilluttaa sormia. Osa murusina.
Kyllähän ainakin nk."koittosormi" kuuluukin olla päästään vähän rosonen.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ostan aika paljon vichyjä ja kivennäisvesiä tölkki six packeina. Joskus myös kolajuomia. Nyt viime aikoina tuntuu, että sitä muovia siinä ympärillä on lisätty ja tölkin kairaaminen esiin on hitaampaa. Ai saatana, että ahistaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy