Mulle ainut oikea radio on ollut jo monta vuotta Spotify. Toivottavasti uncle Ee Will ei erehdy vahingossa lukemaan tätä. Tulee vielä paimentamaan, kuinka "Kun minä olin nuori niin musiikit kuunneltiin vinyyleinä" ja minä oisin siihen vain että jaa, minun nuoruudessani oli vittu Club Penguin ja Habbo hotelli. Ajat muuttuu.Radio katkeilee koko ajan. Kuuntelen radiota netin kautta. Yleensä se pyörii hyvin tuossa taustalla mutta tänään katkeaa koko ajan. Täytyy varmaan siirtyä "oikeaan radioon" jos musa ei ala raikamaan netin kautta kunnolla.
No tämä. Lisätään sitten vielä että ajelen pääni 2mm terällä myös. Yleensä painelen pihalle tai terassille tekemään sen mutta talvella melkein pakko tehdä sisällä, kun ei ulkona näe mitään.Olisi mielenkiintaista nähdä miten peset hampaasi jos se hammastahna ei pysy suussa. Ainakaan konetta käyttämällä ei tuota ongelmaa ole.
Parran trimmaamista tai sheivaamista ei kyllä voi mitenkään tehdä siististi on millainen kylpyhuonekalustus tahansa. Pääsee aina siivoamaan omat jäljet jälkikäteen. Yksi syy minkä takia en sitä jaksa tehdäkään kuin muutaman viikon välein, jos silloinkaan.
Mitään vinyyleitä vaan 8-track ja savikiekot. Mutta asiaan. Itse lopetin Spotifyn ja siirryin Apple musicin käyttäjäksi. Maksullinen suurinpiirtein saman hintainen mutta bit-rate ilmeisesti ihan eri luokkaa, koska vasta nyt huomaa autossakin että on subbari olemassa. Samoin diskantit ym kuulostavat kertaluokkaa paremmille.Mulle ainut oikea radio on ollut jo monta vuotta Spotify. Toivottavasti uncle Ee Will ei erehdy vahingossa lukemaan tätä. Tulee vielä paimentamaan, kuinka "Kun minä olin nuori niin musiikit kuunneltiin vinyyleinä" ja minä oisin siihen vain että jaa, minun nuoruudessani oli vittu Club Penguin ja Habbo hotelli. Ajat muuttuu.
Joo no, en tosiaan henkilökohtaisesti tiedä miten muinaisessa menneisyydessä oli. Vielä omasta lapsuudestanikin muistan silti edelleen Fröbelin palikoidet c-kasetit ja antennilliset Nokiat sekä matopelin. Kaikki muuttuu niin äkkiä, hullu maailma..Mitään vinyyleitä vaan 8-track ja savikiekot. Mutta asiaan. Itse lopetin Spotifyn ja siirryin Apple musicin käyttäjäksi. Maksullinen suurinpiirtein saman hintainen mutta bit-rate ilmeisesti ihan eri luokkaa, koska vasta nyt huomaa autossakin että on subbari olemassa. Samoin diskantit ym kuulostavat kertaluokkaa paremmille.
Minua vituttaa nämä color, flavor, favor ja nämä. Kun amerikantollot syö sen u:n sieltä. Humor.Americantsit kirjoittamassa "Could of" kun heidän pitäisi kirjoittaa "Could have". Karmeita tuollaiset.
Minua vituttaa nämä color, flavor, favor ja nämä. Kun amerikantollot syö sen u:n sieltä. Humor.
Se jengi, joka ei käytä itsepalvelukassaa, vaikka voisi. Meidän kaljaa ostavien täytyy oikeasti mennä vielä sen vanhanmallisen kassan kautta, mutta vituttaa ne limsapullon ostajat, jotka tekevät ruuhkaa. Itse käytän itsepalvelukassaa aina kun voin.
Pitäisikö tuo ns. ohituskaista tehdä pikemminkin meille kaljanostajille? Kysyn vaan.
Ja joissan ei onnistu edes energiajuoman osto. Tänään näytin itsepalvelukassalle Kokkikartanon Kebab riisillä -pakkausta ja jäin siitä "kiinni."Tää on muuten erikoinen juttu. Suosin lähinnä S-kauppoja ja niissäkin on näiden itsepalvelukassojen kohdalla eroja. Joissain alkoholia voi ostaa pikakassoilla mutta joissain taas ei. Harvoin ruokakaupasta mitään alkoholia ostan, mutta esim. Turussa Wiklundilla homma toimii siten, että lonkeroa tmv. viivakoodinlukijaan tarjotessa näyttö pyytää kutsumaan henkilökuntaa paikalle. Valitettavasti en ole enää niin nuorekas, että kukaan epäilisi mua alaikäiseks, joten toimintaa valvova henkilö siihen suuntaan katsoessani vain nyökkää kohteliaasti ja kuittaa omalta näytöltään tapahtuman ja homma jatkuu normaalisti. Jossain toisissa myymälöissä taas ilmoitetaan, että alkoholin tai röökin ostaminen ei pikakassoilla onnistu ollenkaan.
Ne astiat on helppo jättää sinne pöytään.Itsepalvelukassoilla pitäisi saada joku alennus kun joutuu itse tekemään työn josta maksaa. Sama ravintoloissa, joissa pitää itse viedä astiat pois.
Ehkä se alennus on jo hinnoissa. Hyödyt enemmän kun käytät palvelukassoja.Itsepalvelukassoilla pitäisi saada joku alennus kun joutuu itse tekemään työn josta maksaa. Sama ravintoloissa, joissa pitää itse viedä astiat pois.
Sinäkö se olet joka mut aina kampittaa kävelyteillä?Hitaat kävelijät, jotka tuijottaa kännykkäänsä ja seilaa kävelytien laidasta toiseen. Tekisi mieli joka kerta pyyhkäistä niiltä jalat alta.
Kyllä harmitti, kun Annika D. meni tekemään jotain muuta ohjelmaa. En tiedä mikä, mutta jokin siinä viehätti minua.Ja studiossa joku koulukiusattu nörttinicklas ja saatana kinky-Roosat ja mature-Annat scratchattynä. Vituttaa tämmönen perseily.
No, on siä sentään Milla uutisissa...
Tarkotakko Damströmmin likkaa? joku viähättää siinä muakin... Se tykkää jalkapallosta. Ja Argentiinasta. Kyllä mää sille paremmat kikat näyttäsin kun joku Barcan Kirppu.Kyllä harmitti, kun Annika D. meni tekemään jotain muuta ohjelmaa. En tiedä mikä, mutta jokin siinä viehätti minua.
Itsepalvelukassoilla pitäisi saada joku alennus kun joutuu itse tekemään työn josta maksaa. Sama ravintoloissa, joissa pitää itse viedä astiat pois.
Minä kyllä en ikinä kiikuta astioita pois. Olen maksanut pöperöstä, en siitä että pääsisin tekemään henkilökunnan töitä. Kohta tämä menee siihen, että joutuu jo tiskaamaankin. Ja pihvinsä saa paistaa itse. Ja potut kuoria.Ne astiat on helppo jättää sinne pöytään.
Samaa on varsinkin vaimo kironnut. Löytyisikö tuolta jotain vastaavaa? Ei rekisteröitymistä, mutta adblockerin haluaa sulkea.Kun Flash on nykyään menneisyyttä, kaikki kivat pienet nettipelit on paskottu. Mihinkään ei pääse kirjatutumatta ja kaikki sun tiedot käytetään markkinointitarkoituksiin. Mä olisin vaan halunnut pelata pari perinteistä mahjonggia. Jopa windowsin solitaire on paskottu. Kirjaudu sisään? En kirjaudu.