Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 925 076
  • 6 160

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vituttaa yli kaiken kun joillakin on tapana ilmoittaa suosikkijoukkueensa kokoonpano käyttäen vittu itse keksimiään "lempinimiä". Vaikka tuntisinkin ko. joukkueen hyvin niin ei saatana jaksa pohdiskella tällasia:

"Ja yön otteluun lähdetään näillä ketjuilla:

Debbie - 13 - Sands
TVR - The Boss - Homie
Booner - Robbie - KK
Flesh - RVN - Naughty77"

Näitä löytyy sekä NHL:n että Valioliigan keskusteluista.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
"Kauppias hoitaa homman" -mainos sekä ostoskeskuksissa pörräävät yli-innokkaat myyjät kaupittelemassa pillereita, kuntosalijäsenyyksiä sun muuta paskaa.
 

d2uce

Jäsen
En jaksa kaivaa "Ärsyttävin ihminen TV:ssä?" -ketjua, niin laitetaan nyt tähän: Suomen Top Chef -ohjelmassa tuomarina naamaansa vääntelevä Pia Kämppi.
 
En jaksa kaivaa "Ärsyttävin ihminen TV:ssä?" -ketjua, niin laitetaan nyt tähän: Suomen Top Chef -ohjelmassa tuomarina naamaansa vääntelevä Pia Kämppi.
On kyllä kalsea nainen. Olisi varmasti unelmien esimies, kun huokuisi lämpöänsä ympärilleen. Olen aina halunnut nähdä ihmisen jolla silmät eivät naura kun suu nauraa, lapsuuden salapoliisikirjojen rosmojen tapaan. Nyt hänet on nähty.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen aina halunnut nähdä ihmisen jolla silmät eivät naura kun suu nauraa, lapsuuden salapoliisikirjojen rosmojen tapaan.

Myös Teemu Selänteen hymy jäi yltämättä kasvoihin saakka Torinon kisojen jälkeisissä hopeajuhlissa.

E: nyt rupesi ärsäämään tuo "kasvoihin". Piti kirjoittaa "silmiin".
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ihmisten tapa seistä edessä, kun yrittää nähdä lavalle.
Surkean englannin käyttäminen julkisesti ja kovaan ääneen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan nähnyt tai kuullut Littin nauravan. Nyt kun rupesin ajattelemaan niin voisi olla aika pelottava ilmestys.
Minä olen nähnyt useamman kerran telkkarissa kun Litmanen hymyilee, mutta silmiin se ei ulotu. Ovat kylmät, mustat, ilmeettömät napit päässänsä ne.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nämä saatanan Putous-hokemat ovat yleistyneet Jatkoajassa. Jos ne ovat puhuttuna perseestä, niin kirjoitettuna ne vasta syvältä ovatkin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Haittaakse? Itseäni ärsyttää liukkaat jalkakäytävät. Pitäisi varmaan ostaa liukuesteet kenkiin.

No sitähän sä kysyit...piha on liukas ja pulu kaatui. Harmi kun pululla ei ollut kannuksia.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Nämä saatanan Putous-hokemat ovat yleistyneet Jatkoajassa. Jos ne ovat puhuttuna perseestä, niin kirjoitettuna ne vasta syvältä ovatkin.

Kun ei tiedä noita hokemia niin ei haittaa..
 

Rocco

Jäsen
Nämä saatanan Putous-hokemat ovat yleistyneet Jatkoajassa. Jos ne ovat puhuttuna perseestä, niin kirjoitettuna ne vasta syvältä ovatkin.

Itse olen sananmuunnoksia jakanut parin vuosikymmenen ajan, mutta harmittaa kun Putouksen takia tämä taiteenala kokee inflaation. En koskaan ole sarjaa katsonut, koska olen hyvän huumorin ystävä, mutta kaikki epäilee nykyään heti että olen Putous-fani. Perkele.

Tähän kommenttiin ei ole lisätty sananmuunnoksia.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Maria Veitola, joka poseeraa uusimmassa Image-lehdessä alasti, vatsa pystyssä, otsikon ollessa "Kuinka minusta tuli julkkisäiti?"
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Alkaa tuo pillin vihellys ärsyttämään pikkuhiljaa.

Tuohan on kuin TuTon kotimatseista silloin kun tuomareina ovat Orelma ja jompi kumpi Fonseliuksen maineikkaista tuomariveljeksistä(?). Nekin pistävät ärsyttämään.

Tuo mainittu Veitolan Mariakin ärsyttää. Jos ämmää huolestuttaa ja masentaa hänen tulevasta vauvastaan annettu alatyylin palaute, niin kannattaako sitten poseerata maha pystyssä ja tuoda omaa raskauttaan jatkuvasti julkisuuteen? Sen luokan mediahuoraamista on Veitola harrastanut ja sille koko uransa rakentanut, että törkeäkin kommentointi on täysin odotettavissa.

Toki täytyy sanoa, että en ymmärrä sellaisiakaan ihmisiä, jotka toivovat Veitolan vauvan syntyvän kuolleena tai vammaisena. En minäkään Marian julkkispersoonasta pidä, mutta rajansa se kaikella - ei se vauva mitään sille voi, että hänen äitinsä on turha julkkis.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
"Peukkua, jos tulit tänne Iltalehden, Iltiksen tai maikkarin kautta"-viestit youtubessa.
Lisäksi "eka"-kommentit ovat enemmän kuin ärsyttäviä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyseessä ns "hienot" naiset jotka pukeutuvat trendien mukaan ja omaavat kuningatar statuksen. Ainakin omasta mielestään. Meikitkin voivat olla kohdillaan ja kroppa kunnossa. Sitten se pieni asia joka ärsyttää...nimittäin liian usein näillä neitosilla on kynnet hoidettu päin helvettiä. Hitto miten rumaa on jos lakka on lohkeillut ja kulunut. Eilen taas kaupan kassalla edessäni oli tällainen yksilö. Hoikat sormet ja pitkät, näyttävät kynnet mutta no, se siitä.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Kynsistä tulikin mieleeni, että kynsienleikkuu on sellainen asia, joka ärsyttää aivan hirveästi mua. Se aika kun kynnet on sopivat pituiset on vain niin saatanan lyhyt. Sitten ne alkaa olla liian pitkät ja se ärsyttää. Niitä kuitenkin sietää, kun jotenkin se itse kynsienleikkuu on vain vielä vittumaisempaa. En tiedä mikä siinä on. Jotenkin vain tuntuu niin ajan tuhlaukselta, kun kohta ne pitää taas leikata. Ja leikkuun jälkeen ne on taas sitten liian lyhyet ja se ärsyttää.

Ihmisen geneettisen muokkauksen voisi aloittaa siitä, että kynsien kasvuvauhti hidastettaisiin noin kymmenesosaan nykyisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös