Kotona meidän perheellä on sellainen suihku, jossa on vähän tämän näköinen juttu, jonka oikea termi ei ole tiedossani. Noh, saadakseen veden tulemaan tuosta, pitää ensin vetää suihkutangosta sellainen nappula oikealle, joka sulkee ja avaa vedentulon tuota kautta. Ja sitten se pieni asia joka ärsyttää, yleensä sen jälkeen kun joku tuolla suihkussa on käynyt, ja minä menen sinne niin aina se saatanan nappula on jätetty sinne oikealle puolelle ja kun suihkun avaa normaalisti niin vesi ei tulekkaan sieltä mistä sen pitäisi vaan tuosta helvetin letkupaskasta ja tuohan vituttaa minua ihan äärettömästi!! Helvetti ei se voi olla niin vaikeata laittaa sitä nappulaa takaisin vasemmalle puolelle, että muut voisivat käydä heti alusta alkaen normaalisti suihkussa helvetin helvetti. Varsinkin kun huonomuistisena en ikinä muista katsoa onko se nappula nyt jätetty oikealle vai vasemmalle puolelle. No tavallaanhan se ei edes kuulu mun velvollisuuksiini koska jokaisen pitäisi pitää huolta että asiat ovat sillä tavalla kuin niiden kuuluisi olla eikä pitäisi jättää niitä pieniä ärsyttäviä juttuja vainoamaan muita. Vittu saatana helvetti rakennutan kohta oman suihkun tohon pihalle.