Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Loppupäässä ex-vaimo sai karkeasti laskettuna 40-50 000 euroa enemmän kun mihin hän olisi ollut oikeutettu avioehtojen mukaan.
Todella karkeasti laskettu.
Loppupäässä ex-vaimo sai karkeasti laskettuna 40-50 000 euroa enemmän kun mihin hän olisi ollut oikeutettu avioehtojen mukaan.
Kissan yrjön korjaaminen se vasta hauskaa onkin, puhumattakaan anaalirauhasten siistimisestä.
Voisi mennä myös siihen kuuluisaan junttius-ketjuun, mutta onkoot täällä.
Jääkiekon kutsuminen lätkäksi. Voisi mennä myös siihen kuuluisaan junttius-ketjuun, mutta onkoot täällä. Jääkiekko se olkoot.
Äitini kun käy sen ~5 kertaa vuodessa Lukon pelissä, sanoo menevänsä jääkiekkoon. Hieman ärsyttävä sekin.Kunhan ei ole hokkeita, hokkia tai hockeyta. Lätkä ja jäkis käyvät mainiosti. Tosin jääkiekon voi myös lyhentää jättämällä jää-sanan pois ja kertovansa menevänsä kiekko-otteluun.
Kiekkotermeistä kun tuli puhe, niin minua ärsyttää huomattavasti sana "änäri". Mitä vitun änäri?
Vielä enemmän ärsyttää se, että "show your true commitment to the game" on käännetty "näytä olevasi oikea kiekkoniilo" tjsp. Putket nyt on ihan lätkätermistöä vielä, mutta kiekkoniilo? Eeeeei.Lisäksi ärsyttää se, että Jokereiden matseissa tauolla näytettävässä luistinmainoksessa skates = putket. Mitkä vitun putket oikeesti? Vituttaa tollaset ihan perseestä tempaistut termit.
Okei ehkä mä en oo paras ihminen puhuu mistää lätkätermeistä, kun en itse ole koskaan harrastanut, mutta mun korvaan noi putket kuulostaa ihan oudolta. Tosin onhan futiksessakin syndit eli säärisuojat jne. Mutjoo toi mainos nyt on ihan surkee muutenkin ja ärsyttää joka kerta tullessaan.Vielä enemmän ärsyttää se, että "show your true commitment to the game" on käännetty "näytä olevasi oikea kiekkoniilo" tjsp. Putket nyt on ihan lätkätermistöä vielä, mutta kiekkoniilo? Eeeeei.
Silloin kun Evilkin ensipotkunsa luistimilla otti, 70-luvun lopulla, olivat useimmat luistimet ns. putkiluistimia. Tässä niistä kuva. Erittäin harvoilla oli varaa nykymallia muistuttaviin jääkiekkoluistimiin, jollaiset minäkin sain vasta kouluiässä.Mitkä vitun putket oikeesti? Vituttaa tollaset ihan perseestä tempaistut termit.
Lisättäköön ylläolevaan keskusteluun joidenkin käyttämä sana "fusse" jalkapallosta puhuttaessa. Myös "jalis" sopii hyvin tähän sarjaan. Ja "jalkkis". Eikö oikeesti voi vaan sanoa jalkapallo tai futis? (Futiskin kyllä kuulostaa tyhmältä)
Alkoi tänään radiota duunin ohessa kuunnellessa ärsyttämään oikein kunnolla haastateltavien "äääää"-fetissi. " no, olen sitä mieltä, että (ääää) asia on näin ja noin, mutta (äää) ehkä silti voimme sannoa (ääää), että...." SAATANA!!
Jos olet oikeasti niin tyhmä, ettet löydä oikeaa sanaa ilman sitä äää tai ööö mutinaa, niin pidä turpasi kiinni.
Alkoi tänään radiota duunin ohessa kuunnellessa ärsyttämään oikein kunnolla haastateltavien "äääää"-fetissi. " no, olen sitä mieltä, että (ääää) asia on näin ja noin, mutta (äää) ehkä silti voimme sannoa (ääää), että...." SAATANA!!
Fudis=joo
Futis=ei
Tässä on siis kysymys meidän kaikkien rakastamasta urheilulajista, ruokapallosta, vai?
[klip]
Fudis=joo
Futis=ei
[klip]
En tiedä, kun en ole saanut niitä, eikä kielessämme ole fuduuria.Mites sitten futujen saaminen työpaikalta?
Todella harvinaista olisikin futuristin so. futu-musiikin ystävän nappaaminen työpaikalta. Monikkomuodosta puhumattakaan. Näitä hiihtäjiä oli 80-luvun alussa. Nykyään on vähän hiljaisempaa futurintamalla. Mikko Saarelan Organ oli tällainen futu-akti, jonka parodia-astetta oli tosin vaikea määritellä.Mites sitten futujen saaminen työpaikalta?
Se, kun hammastahnatuubi on loppumaisillaan viikko- ja kuukausitolkulla, ja aina vaan saa hampaat irvessä puristettua vielä yhden harjallisen.