On kyllä kalsea nainen. Olisi varmasti unelmien esimies, kun huokuisi lämpöänsä ympärilleen. Olen aina halunnut nähdä ihmisen jolla silmät eivät naura kun suu nauraa, lapsuuden salapoliisikirjojen rosmojen tapaan. Nyt hänet on nähty.En jaksa kaivaa "Ärsyttävin ihminen TV:ssä?" -ketjua, niin laitetaan nyt tähän: Suomen Top Chef -ohjelmassa tuomarina naamaansa vääntelevä Pia Kämppi.
Jari Litmanen.Olen aina halunnut nähdä ihmisen jolla silmät eivät naura kun suu nauraa
Olen aina halunnut nähdä ihmisen jolla silmät eivät naura kun suu nauraa, lapsuuden salapoliisikirjojen rosmojen tapaan.
Jari Litmanen.
En ole koskaan nähnyt tai kuullut Littin nauravan.
Minä olen nähnyt useamman kerran telkkarissa kun Litmanen hymyilee, mutta silmiin se ei ulotu. Ovat kylmät, mustat, ilmeettömät napit päässänsä ne.En ole koskaan nähnyt tai kuullut Littin nauravan. Nyt kun rupesin ajattelemaan niin voisi olla aika pelottava ilmestys.
En ole koskaan nähnyt tai kuullut Littin nauravan. Nyt kun rupesin ajattelemaan niin voisi olla aika pelottava ilmestys.
Kyllä Jari nuorena miehenä nauroi ainakin kerran. 1992 EM-kisojen jälkimainingeissa moottoriturpa Rautiasen kanssa
http://www.youtube.com/watch?v=Cw0H_gwRgzg
Haittaakse? Itseäni ärsyttää liukkaat jalkakäytävät. Pitäisi varmaan ostaa liukuesteet kenkiin.Nämä saatanan Putous-hokemat ovat yleistyneet Jatkoajassa. Jos ne ovat puhuttuna perseestä, niin kirjoitettuna ne vasta syvältä ovatkin.
Haittaakse? Itseäni ärsyttää liukkaat jalkakäytävät. Pitäisi varmaan ostaa liukuesteet kenkiin.
Nämä saatanan Putous-hokemat ovat yleistyneet Jatkoajassa. Jos ne ovat puhuttuna perseestä, niin kirjoitettuna ne vasta syvältä ovatkin.
Nämä saatanan Putous-hokemat ovat yleistyneet Jatkoajassa. Jos ne ovat puhuttuna perseestä, niin kirjoitettuna ne vasta syvältä ovatkin.
Alkaa tuo pillin vihellys ärsyttämään pikkuhiljaa.