Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Varjosarjataulukko, ja pöhinä sen ympärillä.
Mikä on Varjosarjataulukko?Varjosarjataulukko, ja pöhinä sen ympärillä.
Älä huoli, sitten vaan savustetaan lisää.EU.
EU kielsi suomalaisten suosikkimaun – Syöpäriski
EU:n komissio on kieltänyt savuaromien käytön elintarvikkeissa.www.iltalehti.fi
Eipä ne aromit oikeaa korvaa, että tässä ei kukaan häviä jos osaa maistaa jotain.EU.
EU kielsi suomalaisten suosikkimaun – Syöpäriski
EU:n komissio on kieltänyt savuaromien käytön elintarvikkeissa.www.iltalehti.fi
Kuulostaa superhesulilta jos noin tekee.Kun joku kirjoittaa joukkueen kokoonpanon käyttäen ainoastaan pelaajien lempinimiä. Yleensä vielä sellaisia jotka ei ole mitenkään yleisessä käytössä vaan käyttäjän itse keksimiä muka-hassuttelu nimiä. Tyyliin:
Sköfä - Jode - Pöne
Maukkis - Peke - JJ
Migu - Upi - Lanaaja
Hane - Kortsu - Pake
Yritä siinä sitten ratkaista tämä kryptinen mysteeri ja selvittää avauskokoonpano.
Kun joku kirjoittaa joukkueen kokoonpanon käyttäen ainoastaan pelaajien lempinimiä. Yleensä vielä sellaisia jotka ei ole mitenkään yleisessä käytössä vaan käyttäjän itse keksimiä muka-hassuttelu nimiä. Tyyliin:
Sköfä - Jode - Pöne
Maukkis - Peke - JJ
Migu - Upi - Lanaaja
Hane - Kortsu - Pake
Yritä siinä sitten ratkaista tämä kryptinen mysteeri ja selvittää avauskokoonpano.
Sain tältä samaiselta venkulalta lainaan pleikka vitosen sekä bonarina vielä hitto soikoon ratin ja polkimet. Ihan hyvä poika se sit kumminkin on.Krooninen myöhästely sovituista tapaamisista. Sovittiin frendin kans treffit, ja minä tietysti tyypin tuntien tivasin, rukoilin ja vaadin sanomaan sellaisen ajan jolloin hän oikeasti olisi paikalla. Sovittuna ajankohtana soi puhelin, joo frendi tässä moi, ootko missä? No olen sovitussa paikassa ja tismalleen sovittuna aikana, niin tää hemmetin pallinaama sanoo olevansa just lähdössä himastaan.
Joka. Vitun. Kerta. Sama.
E: menen oluelle.
Kuis vanha oikein olet kun kaikki on sulle poikia?Sain tältä samaiselta venkulalta lainaan pleikka vitosen sekä bonarina vielä hitto soikoon ratin ja polkimet. Ihan hyvä poika se sit kumminkin on.
No siis aikuinen mies se on, tuo oli ihan läppä.Kuis vanha oikein olet kun kaikki on sulle poikia?
Tohon myöhästelyyn niin yks tyyppi on aina sen 15 minsaa myöhässä vaikka tulisi mun kotiovelle, itse yleensä olen sovitusta ajsta sen viitisen minsaa ajoissa ellei jotain ihmeellistä tapahdu.
P.S. Kai sulla joku Grand Tourismo edes on noihin ratteihin?
Helpompi pyöritellä numeroilla, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. En tosin ole tainnut yhtään kokoonpanoa tänne kirjoittaa koskaan. Valmentajana tuli käytettyä kun kenttiä teki. Piti ihan testata ja vielä muistin yhden viime vuosituhannella valmentamani joukkueen pelaajien numerot ja nimet ja viimeisen kauden kentällisetkin. Siitä kummallinen joukkue, että vaikka pelaajia oli parikymmentä niin porukassa ei ollut yhtään rightilta pelaavaa.Toinen ärsyttävä tapa on laittaa vain pelinumerot.
15-6-24
29-36-11
54-55-17
80-16-10
Hyvä kun tiedän oman suosikkijoukkueen pelaajien numerot.
Itse tykkään lyhentää jokaisen sanan yhteen kirjaimeen, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. Esimerkkinä toimikoon lainaamani viesti:Helpompi pyöritellä numeroilla, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. En tosin ole tainnut yhtään kokoonpanoa tänne kirjoittaa koskaan. Valmentajana tuli käytettyä kun kenttiä teki. Piti ihan testata ja vielä muistin yhden viime vuosituhannella valmentamani joukkueen pelaajien numerot ja nimet ja viimeisen kauden kentällisetkin. Siitä kummallinen joukkue, että vaikka pelaajia oli parikymmentä niin porukassa ei ollut yhtään rightilta pelaavaa.
Etteikö Lapinlahden linnut tätä kokeilleet ennen muinoin. Oli hieman altis sekaannuksille. E.V.V.KItse tykkään lyhentää jokaisen sanan yhteen kirjaimeen, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. Esimerkkinä toimikoon lainaamani viesti:
H p n, e t k n p. E t o t y k t k k. V t k k k t. P i t j v m y v v v j p n j n j v k k. S k j, e v p o p n p e o y r p.
Tämä muistuttaa Uunon puhtaaksikirjoittamaa tekstiä, jonka eversti luki ääneen elokuvassa Uuno Turhapuro armeijan leivissä.Itse tykkään lyhentää jokaisen sanan yhteen kirjaimeen, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. Esimerkkinä toimikoon lainaamani viesti:
H p n, e t k n p. E t o t y k t k k. V t k k k t. P i t j v m y v v v j p n j n j v k k. S k j, e v p o p n p e o y r p.
Miulla on pari tälläistä kaveria, jotka ovat myöhässä joka hiton kerta. Jos vartin päähän sovitaan treffit, niin toisen vartin saa varmasti odotella lisääKrooninen myöhästely sovituista tapaamisista. Sovittiin frendin kans treffit, ja minä tietysti tyypin tuntien tivasin, rukoilin ja vaadin sanomaan sellaisen ajan jolloin hän oikeasti olisi paikalla. Sovittuna ajankohtana soi puhelin, joo frendi tässä moi, ootko missä? No olen sovitussa paikassa ja tismalleen sovittuna aikana, niin tää hemmetin pallinaama sanoo olevansa just lähdössä himastaan.
Joka. Vitun. Kerta. Sama.
E: menen oluelle.
Kuuntele ihan rohkeasti vaan. Vaikka niillä kirjoilla on useita lukijoita, tekevät he vähemmän ärsyttävyyksiä kuin AntzaMertzi yhdessä erässä. Ennemmin se sisältö pilaa sen kirjan kuin lukija.Yksi syy minulle olla kuuntelematta äänikirjoja, jos ei ole pakko on, että en millään tahdo päästä eteenpäin tuollaisista, vaan ärsyynnyn liikaa. Jo joidenkin ihmisten pelkkä ääni riittää ärsyttämään niin, että en anna heidän pilata kirjaani.
Taulukko mihin joku tyyppi on laskenut edistyneet tilastot ja maaliodottamat, mistä uskovaiset voi käydä hakemassa pontta väitteilleen kun sarjapisteet ei vastaa sijoitusta.Mikä on Varjosarjataulukko?
Vielä kun tää melko lailla sama asia tehtiin ja paskaksi havaittiin jo kauan sitten Wordin Klemmari-hemmolla, joka pelkästään ärsytti kaikkia kunnes viimein poistettiin. Ilmeisesti nykysuunnittelijat alkaa olla jo niin nuoria, etteivät ole tietoisia aiemmista kantapääopeista.Ja annetaan sille joku tosi sympaattinen nimi ja jonkun hahmon ulkonäkö. Silloin tuolle käyttäjälle tulee hyvällä tavalla lapsuus mieleen. Siis silloin sai ihan luvan kanssa olla osaamaton, joten palautetaan se tunne vielä hänelle. Eikös tää ole hyvä?".