Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 964 987
  • 6 382

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tämän tyyliset viestit NHL-keskusteluissa:

"Kuherruskuukausi on ohi ja Teen on aika toimia! Sedun loukkaantuminen on harmillista ja Rosollilla sekä Pikku-Jaakolla on alkanut ikävästi piiputtamaan."

Ei mitään hajua mitä on tapahtunut ja kenelle. Pyotr Kochetkov loukkaantui viime yönä, joten ilmeisesti hän on Sedu.

Suosikkijoukkue
HC TPS Fanclub Koistinen-Vallin-Kivi
Masked singerin mainos kun pyörii ja siinä Poikeluksen Jenni sanoo "MUN MAINDI BLOUAA"

Harvinaisen typerän kuulosta.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kun joku kirjoittaa joukkueen kokoonpanon käyttäen ainoastaan pelaajien lempinimiä. Yleensä vielä sellaisia jotka ei ole mitenkään yleisessä käytössä vaan käyttäjän itse keksimiä muka-hassuttelu nimiä. Tyyliin:

Sköfä - Jode - Pöne
Maukkis - Peke - JJ
Migu - Upi - Lanaaja
Hane - Kortsu - Pake

Yritä siinä sitten ratkaista tämä kryptinen mysteeri ja selvittää avauskokoonpano.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kun joku kirjoittaa joukkueen kokoonpanon käyttäen ainoastaan pelaajien lempinimiä. Yleensä vielä sellaisia jotka ei ole mitenkään yleisessä käytössä vaan käyttäjän itse keksimiä muka-hassuttelu nimiä. Tyyliin:

Sköfä - Jode - Pöne
Maukkis - Peke - JJ
Migu - Upi - Lanaaja
Hane - Kortsu - Pake

Yritä siinä sitten ratkaista tämä kryptinen mysteeri ja selvittää avauskokoonpano.
Kuulostaa superhesulilta jos noin tekee.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Krooninen myöhästely sovituista tapaamisista. Sovittiin frendin kans treffit, ja minä tietysti tyypin tuntien tivasin, rukoilin ja vaadin sanomaan sellaisen ajan jolloin hän oikeasti olisi paikalla. Sovittuna ajankohtana soi puhelin, joo frendi tässä moi, ootko missä? No olen sovitussa paikassa ja tismalleen sovittuna aikana, niin tää hemmetin pallinaama sanoo olevansa just lähdössä himastaan.

Joka. Vitun. Kerta. Sama.

E: menen oluelle.

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat

Sköfä - Jode - Pöne
Maukkis - Peke - JJ
Migu - Upi - Lanaaja
Hane - Kortsu - Pake

Toinen ärsyttävä tapa on laittaa vain pelinumerot.

15-6-24
29-36-11
54-55-17
80-16-10

Hyvä kun tiedän oman suosikkijoukkueen pelaajien numerot.

Suosikkijoukkue
Krooninen myöhästely sovituista tapaamisista. Sovittiin frendin kans treffit, ja minä tietysti tyypin tuntien tivasin, rukoilin ja vaadin sanomaan sellaisen ajan jolloin hän oikeasti olisi paikalla. Sovittuna ajankohtana soi puhelin, joo frendi tässä moi, ootko missä? No olen sovitussa paikassa ja tismalleen sovittuna aikana, niin tää hemmetin pallinaama sanoo olevansa just lähdössä himastaan.

Sain tältä samaiselta venkulalta lainaan pleikka vitosen sekä bonarina vielä hitto soikoon ratin ja polkimet. Ihan hyvä poika se sit kumminkin on.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sain tältä samaiselta venkulalta lainaan pleikka vitosen sekä bonarina vielä hitto soikoon ratin ja polkimet. Ihan hyvä poika se sit kumminkin on.
Kuis vanha oikein olet kun kaikki on sulle poikia?
Tohon myöhästelyyn niin yks tyyppi on aina sen 15 minsaa myöhässä vaikka tulisi mun kotiovelle, itse yleensä olen sovitusta ajsta sen viitisen minsaa ajoissa ellei jotain ihmeellistä tapahdu.
P.S. Kai sulla joku Grand Tourismo edes on noihin ratteihin?

Suosikkijoukkue
Kuis vanha oikein olet kun kaikki on sulle poikia?
Tohon myöhästelyyn niin yks tyyppi on aina sen 15 minsaa myöhässä vaikka tulisi mun kotiovelle, itse yleensä olen sovitusta ajsta sen viitisen minsaa ajoissa ellei jotain ihmeellistä tapahdu.
P.S. Kai sulla joku Grand Tourismo edes on noihin ratteihin?
No siis aikuinen mies se on, tuo oli ihan läppä.
Grant turismo olisi ollut paras mahdollinen, mutta tossa on nyt formula ja ralli mitä ajella, en voi moittia.

Glove

Jäsen
Toinen ärsyttävä tapa on laittaa vain pelinumerot.

15-6-24
29-36-11
54-55-17
80-16-10

Hyvä kun tiedän oman suosikkijoukkueen pelaajien numerot.
Helpompi pyöritellä numeroilla, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. En tosin ole tainnut yhtään kokoonpanoa tänne kirjoittaa koskaan. Valmentajana tuli käytettyä kun kenttiä teki. Piti ihan testata ja vielä muistin yhden viime vuosituhannella valmentamani joukkueen pelaajien numerot ja nimet ja viimeisen kauden kentällisetkin. Siitä kummallinen joukkue, että vaikka pelaajia oli parikymmentä niin porukassa ei ollut yhtään rightilta pelaavaa.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Helpompi pyöritellä numeroilla, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. En tosin ole tainnut yhtään kokoonpanoa tänne kirjoittaa koskaan. Valmentajana tuli käytettyä kun kenttiä teki. Piti ihan testata ja vielä muistin yhden viime vuosituhannella valmentamani joukkueen pelaajien numerot ja nimet ja viimeisen kauden kentällisetkin. Siitä kummallinen joukkue, että vaikka pelaajia oli parikymmentä niin porukassa ei ollut yhtään rightilta pelaavaa.
Itse tykkään lyhentää jokaisen sanan yhteen kirjaimeen, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. Esimerkkinä toimikoon lainaamani viesti:

H p n, e t k n p. E t o t y k t k k. V t k k k t. P i t j v m y v v v j p n j n j v k k. S k j, e v p o p n p e o y r p.

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Itse tykkään lyhentää jokaisen sanan yhteen kirjaimeen, ei tarvi kirjoittaa niin paljon. Esimerkkinä toimikoon lainaamani viesti:

H p n, e t k n p. E t o t y k t k k. V t k k k t. P i t j v m y v v v j p n j n j v k k. S k j, e v p o p n p e o y r p.
Etteikö Lapinlahden linnut tätä kokeilleet ennen muinoin. Oli hieman altis sekaannuksille. E.V.V.K
Eipä linkki toiminut mutta Tähtireki oli sketsin nimi.

Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Tämä muistuttaa Uunon puhtaaksikirjoittamaa tekstiä, jonka eversti luki ääneen elokuvassa Uuno Turhapuro armeijan leivissä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF

Miulla on pari tälläistä kaveria, jotka ovat myöhässä joka hiton kerta. Jos vartin päähän sovitaan treffit, niin toisen vartin saa varmasti odotella lisää

Vaikka se tietää etukäteen, niin todella ärsyttävää toimintaa.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yksi syy minulle olla kuuntelematta äänikirjoja, jos ei ole pakko on, että en millään tahdo päästä eteenpäin tuollaisista, vaan ärsyynnyn liikaa. Jo joidenkin ihmisten pelkkä ääni riittää ärsyttämään niin, että en anna heidän pilata kirjaani.
Kuuntele ihan rohkeasti vaan. Vaikka niillä kirjoilla on useita lukijoita, tekevät he vähemmän ärsyttävyyksiä kuin AntzaMertzi yhdessä erässä. Ennemmin se sisältö pilaa sen kirjan kuin lukija.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos joskus tapaan sen visionäärin, joka keksi nykyajan internet-sivustoille nämä "virtuaaliset avustajat", niin täytyy kyllä kysyä, että "miten meni noin niinku omasta mielestä?".

Miten nuo lienee visioitu? Veikkaan, että jotenkin näin:

"Mehän tiedämme, että keskimääräinen internetin käyttäjä on niin tolkuttoman typerä, että ei ole vuosien saatossa oppinut, miten valikot toimivat, tai miten hakukenttiä käytetään, niin tehdään tällainen avustaja. Se toimii siis siten, että siinä on muutama valikko lisää, ihan siltä varalta, että se keskimääräinen internetin käyttäjä vaikka oppisikin klikaamaan niitä. Ja jos se vaikka ei ole löytänyt niitä aiempia valikoita, niin tehdään tästä siksi niin iso, että se näkee heti tämän. Laitetaan se vaikka suoraan siihen sivulle, johon se käyttäjän lukema teksti tulee. Se ei kuitenkaan osaa sitä tekstiä lukea, jos me ei kerrota sitä sille. Ja jotta se ei osaamattomuuttaan vahingossa sulkisi tätä avustajaa, niin tehdään siitä sellainen, ettei sitä yksinkertaisesti VOI sulkea. Voi sen vaikka pienentää, mutta säilytetään se kuitenkin niin isona, että se varmasti huomaa sen, jos se vaikka vielä haluaisi etsiä jotain muuta tietoa.

Ja annetaan sille joku tosi sympaattinen nimi ja jonkun hahmon ulkonäkö. Silloin tuolle käyttäjälle tulee hyvällä tavalla lapsuus mieleen. Siis silloin sai ihan luvan kanssa olla osaamaton, joten palautetaan se tunne vielä hänelle. Eikös tää ole hyvä?".

axe

Jäsen
Ja annetaan sille joku tosi sympaattinen nimi ja jonkun hahmon ulkonäkö. Silloin tuolle käyttäjälle tulee hyvällä tavalla lapsuus mieleen. Siis silloin sai ihan luvan kanssa olla osaamaton, joten palautetaan se tunne vielä hänelle. Eikös tää ole hyvä?".
Vielä kun tää melko lailla sama asia tehtiin ja paskaksi havaittiin jo kauan sitten Wordin Klemmari-hemmolla, joka pelkästään ärsytti kaikkia kunnes viimein poistettiin. Ilmeisesti nykysuunnittelijat alkaa olla jo niin nuoria, etteivät ole tietoisia aiemmista kantapääopeista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy