Juu juu, päiväkahvien merkeissä.Esimerkkinä vaikka "POV juon kahvia", ja sitten videolla näkyy kun sinä juot kahvia, vaikka se ei ole sinun POV.
(Selitinköhän tarpeeksi epäselvästi)
Juu juu, päiväkahvien merkeissä.Esimerkkinä vaikka "POV juon kahvia", ja sitten videolla näkyy kun sinä juot kahvia, vaikka se ei ole sinun POV.
Kamalan hankalaa nykyään. Ennen riitti, kun uteliaille sanottiin napakasti ”Minä juon nyt kahvia!”POV eli point of view pitäisi olla ensimmäisestä persoonasta kuvattu video, missä näytetään mitä sinun silmäsi näkevät missäkin tilanteessa. Nyt sitä käytetään videoissa, joita kuvataan kolmannesta persoonasta, eli siinä näkyy toisen henkilön näkökulmasta mitä sinä teet. Tällainen video ei ole sinun POV (point of view) vaan jonkun toisen henkilön point of view.
Esimerkkinä vaikka "POV juon kahvia", ja sitten videolla näkyy kun sinä juot kahvia, vaikka se ei ole sinun POV.
Ja minä en ole ollut missään tekemisissä sen asian kanssa, mistä kysytään, eikä minulla ole nytkään siihen mitään sanottavaa.Kamalan hankalaa nykyään. Ennen riitti, kun uteliaille sanottiin napakasti ”Minä juon nyt kahvia!”
Voisin laittaa pari videoklippiä näyttääkseni, mutta en viitsi kun on niin sanotusti pokea.No mitä se tarkoittaa? Ja mitä se tarkoittaa noissa asiayhteyksissä, joissa sitä käytetään väärin?
Niin, jos noissa videoissa käytettäisiin "POV" -termiä väärin, kuten instassa ja muissa someissa, niin joutuisit katsomaan videolla itseäsi hommissa.Voisin laittaa pari videoklippiä näyttääkseni, mutta en viitsi kun on niin sanotusti pokea.
Arvatenkin keittämässä kahvia.Niin, jos noissa videoissa käytettäisiin "POV" -termiä väärin, kuten instassa ja muissa someissa, niin joutuisit katsomaan videolla itseäsi hommissa.
"Moromoro, mitä mestari. Saako vähän kysyä, mikä liittymä, sanomalehti, diipadaapa, lorem ipsum dolor sit amet".En selannut tätä ketjua taaksepäin, mutta ihme jos seuraavaa asiaa ei ole ennen mainittu. Nimittäin tavaratalojen ja markettien sisääntuloaulassa, siinä kassojen ulkopuolella päivystää usein milloin mitäkin sähkösopimusten, lehtitilausten tai teleoperaattorien palveluiden kaupustelijoita.
Maailman ainoat ihmiset ketkä kutsuu sua mestariksi ja et arvosta sitä, o tempora o mores..."Moromoro, mitä mestari. Saako vähän kysyä, mikä liittymä, sanomalehti, diipadaapa, lorem ipsum dolor sit amet".
Ärsyttävintä kauppareissulla koskaan! Usein vastaan: "joojoo, antaa ol".
Oletko siis kuvannut ravintolaan mennessäsi vahtimestaria jollain rintaasi kiinnitetyllä kameralla?Voisin laittaa pari videoklippiä näyttääkseni, mutta en viitsi kun on niin sanotusti pokea.
Melkein nauroin.Oletko siis kuvannut ravintolaan mennessäsi vahtimestaria jollain rintaasi kiinnitetyllä kameralla?
"Minä en ole ketään mestannut. Vielä.""Moromoro, mitä mestari. Saako vähän kysyä, mikä liittymä, sanomalehti, diipadaapa, lorem ipsum dolor sit amet".
Ärsyttävintä kauppareissulla koskaan! Usein vastaan: "joojoo, antaa ol".
Yksi syy minulle olla kuuntelematta äänikirjoja, jos ei ole pakko on, että en millään tahdo päästä eteenpäin tuollaisista, vaan ärsyynnyn liikaa. Jo joidenkin ihmisten pelkkä ääni riittää ärsyttämään niin, että en anna heidän pilata kirjaani.Äänikirjan lukijan käsittämättömän huono kielitaju ja/tai ruotsin kielen taito.
Tukholmassa on kuuluisa DRAA-ma-ten (dra-MAA-ten) teatteri sekä OHH-lens tavaratalo (o-LEENS), ja päähenkilö matkustaa NUUR-täl-jen (NORR-tel-je) kaupunkiin. Yhden tyypin ammatti virastossa on han-te-RAA-re (han-TEE-ra-re)
Haluatko tietää onko haju alkanut tai patteri loppunut? No ei saatana kumpikaan! Tässä on jo pohdittu, olisiko huoltoyhtiölle sallittua ja soveliasta käydä poistamassa tai jopa vaihtamassa patteri masiinasta. PIP PIP PIP…Jos on yksinään asuva naapuri niin voit pohtia loppuuko hälyttimestä patteri ennen kuin naapurin puolelta alkaa tulla omituista hajua. Olettaen siis, että naapuri ei ole reissussa.
Ei ole jollei asunnon omistaja anna lupaa.Tässä on jo pohdittu, olisiko huoltoyhtiölle sallittua ja soveliasta käydä poistamassa tai jopa vaihtamassa patteri masiinasta. PIP PIP PIP…
Tämä selvä. Patteri on luultavasti Duracell joka kestää loputtomiin. Jos olette videopalvelussa nähnyt hassutteluvideoita joissa kissa säpsähtää toistuvan äänen kohdalla joka kerta kuin metronomi, itse olen kohta samanmoinen.Ei ole jollei asunnon omistaja anna lupaa.
Kaveri oli reissuhommissa ja palohälyttimestä loppui patteri niin huoltomies soitti frendille ja kysyi että saako mennä asuntoon kun naapurit valittavat piipityksestä. Jos ei olisi saanut kiinni niin kuulemma lupaa ei ole asuntoon mennä.
Tämä kiinnostanut aina paljon ja kysyin tätä ChatGPT:lta johon se vastasi, että Unicefilla ja American Red Crossilla lahjoituksista noin 90% menee perille asti. Kuulemma molemmat tekee vuosittain talousraportit, mitkä voi käydä tsekkaan heidän sivuilta ja lisäksi molemmilla on puolueeton taho, joka valvoo heidän toimintaa. Jos jollain on tarkempaa infoa aiheesta, niin kiinnostaisi kuulla.Sanoin etten usko summasta menevän juuri mitään itse kohteeseen vaan rahat menevät pitkälti järjestön pyörittämiseen. Hetken feissari keräili itseään ja alkoi selittämään jotain miten sitä väkisinkin kustannuksia tulee yms. johon totesin vaan, että niinhän se on ja jatkoin matkaa.
Pro tip: Lue itse niin voit lausua kaiken pään sisälläsi oikeinÄänikirjan lukijan käsittämättömän huono kielitaju ja/tai ruotsin kielen taito.
Tukholmassa on kuuluisa DRAA-ma-ten (dra-MAA-ten) teatteri sekä OHH-lens tavaratalo (o-LEENS), ja päähenkilö matkustaa NUUR-täl-jen (NORR-tel-je) kaupunkiin. Yhden tyypin ammatti virastossa on han-te-RAA-re (han-TEE-ra-re)