Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Sekoan heti, ellei edelläni oleva laita sitä ostoseroitinta. Lappaan aivan vittupäisyyttäni omat ostokseni hihnalle aivan tuntumaan.
Mä mielenosoituksena tiputan sen eroittimen kovaa ja korkealta, että aikaisempi huomaa.Sekoan heti, ellei edelläni oleva laita sitä ostoseroitinta. Lappaan aivan vittupäisyyttäni omat ostokseni hihnalle aivan tuntumaan.
Tämä muuten aidosti hyvä idea. En itse koskaan keksinyt.Mä mielenosoituksena tiputan sen eroittimen kovaa ja korkealta, että aikaisempi huomaa.
Tämä muuten aidosti hyvä idea. En itse koskaan keksinyt.
Sama täällä, jos/kun käytän palvelukassoja. Muutaman kerran on tullut aika raivostuneita katseita ja mielenosoituksellisen ripeitä liikkeitä, kun edellä menenvä on eroitellut ostoksiaan omistani. Minä vain hymyilen ystävällisesti(ivallisesti), ystävällisesti(ivallisesti).... (feat. Jope)Jep, mutta itsekin menen tuolla @Straight Edge :n taktiikalla. Katson meinaako kassa jatkaa minun ostoksia hänen laskulle. Usein kun edellä oleva keskittyy johonkin aivan muuhun.
Mistä sinä niin myöhälle vasta ajan löysit? Muistaakseni vaikutat Lahdessa tai siinä lähellä. Esim. Lahden pääpoliisiasemalle näyttäisi olevan aikoja varattavissa 13.11. alkavalle viikolle. Heinolaan jo marraskuun alkupäiville.Minun pitää uusia henkilökortti kun nimeni muuttui. Kävin katsomassa aikoja poliisilaitokselle niin vasta joulukuun puoleen väliin saa ajan. Kyllä varmaan vanhalla nimellä selviän sinne saakka...
Nuo marraskuun ajat ovat tulleet tuon eilisen illan hakuni jälkeen. Silloin antoi vain joulukuulle aikoja. Tuon takia kannattaa käydä välillä uudelleen tarkastamassa aikoja koska niitä tulee lisää tarjolle. Siirsin aikani aiemmaksi nyt...Lahden pääpoliisiasemalle näyttäisi olevan aikoja varattavissa 13.11. alkavalle viikolle.
Kappas, tämä sama asia ärsytti minua eilen. Se reiällinen sukka on kyllä vieläkin jalassa, mutta taitaa lentää roskiin ihan kohta.Sukkien nopea reikiintyminen. Koskahan keksitään sellaiset sukat, jotka eivät reikiinny käytössä ja jotka ovat silti mukavat käyttää?
Parilliset sukat? Mitä helvettiä? Kaksi ensimmäistä käteen osuvaa sukkaa, niistä tulee hieno pari. Ja mustat sukat voisi kieltää lailla, ihan riittävän synkkä maailma muutenkin.Tuohon liittyen ärsyttää sen ehjän sukan jääminen pyörimään kaappiin ja parittomat sukat muutenkin. On tuossa lattialla joku 50 kaapista kaivettua sukkaa jotka pitäisi parittaa ja kaikki mustia.
100%Kun NHL-joukkueeksi on sattuneesta syystä valikoitunut Montreal niin joka helvetin peli tulee vastustajan omilla selostajilla.
Olisi edes neutraaleja, mutta jotkut oman elämänsä mertarannat tunkee läpi, oli koti- tai vieraspeli. Toki nämä yleensä tietävät myös vieraspelaajien nimet, mikä plussaa. Eilinen Buffalo vielä meni (ilman Jeanneretin maalivenytystä, rip), NJ puhuu vain omilleen. Nashvillen tyypit muistaakseni tasapuolisimmasta päästä.
Se on se sama tyyppi joka ei siirtänyt mun kelloa. Kuuluisa ”joku” joka myös sotkee eikä siivoa jälkiään.Kuka helvetti ei ole kääntänyt meidän seinäkelloa?
Tässä on aamupäivällä puuhattu kaikenlaista. Pieniä järjestelyhommia, vähän kaappien tyhjentemistä (kirppikselle lähinnä laitettiin) ja ulkonakin käytiin. Kun tultiin sisälle katoin että kello oli lähes 12 ja aloin paahtamaan hirveällä vauhdilla ruokaa... Siinä sitten ajattelin että laitan pannujen lämpiämisen aikana viestiä tänne "mitä syödään". Ja siinä sitten huomasin että kello on 11.03...
Mitä hittoa?
Itsellä ainakin pari ekaa päivää kellojen siirtelyn jälkeen on nälkä aikaisemmin, joten syönkin aiemmin.Kuka helvetti ei ole kääntänyt meidän seinäkelloa?
Tässä on aamupäivällä puuhattu kaikenlaista. Pieniä järjestelyhommia, vähän kaappien tyhjentemistä (kirppikselle lähinnä laitettiin) ja ulkonakin käytiin. Kun tultiin sisälle katoin että kello oli lähes 12 ja aloin paahtamaan hirveällä vauhdilla ruokaa... Siinä sitten ajattelin että laitan pannujen lämpiämisen aikana viestiä tänne "mitä syödään". Ja siinä sitten huomasin että kello on 11.03...
Mitä hittoa?
Kun joku kirjoittaa enään...
Jopa huolestuttavan yleinen ilmiö ylimääräisen ännän lisääminen tuon sanan loppuun.
Tästä tuli mieleen myös tälläkin foorumilla ikuisesti ärsyttävyyttä aiheuttava sana "kyynerpää". Monesti tulee varsinkin taklauskeskusteluissa eteen. Sattumalta näillä "kyynerpää" -ihmisillä myös monesti se argumentoinnin taso näissä keskusteluissa monesti vastaa sitä oikeinkirjoituksen tasoa.Kun joku kirjoittaa enään...
Jopa huolestuttavan yleinen ilmiö ylimääräisen ännän lisääminen tuon sanan loppuun.