Ei muuten taida olla yhdessäkään mamuilua muodossa tai toisessa sisältävässä jutussa juuri koskaan kommentointi päällä.Se kun Iltalehti/Iltasanomat on sulkenut kommentoinnin mielenkiintoisesta uutisesta.
En tiedä, onko tämä jo muuttunut, mutta ihmettelin aikanaan metrossa, että miksi siellä erikseen kuulutettiin molempiin suuntiin tietyillä asemilla, että ”viimeinen asema ennen B-vyöhykettä”. Siis ymmärtäisin, jos pelkän A-vyöhykkeen lipun voisi edes ostaa, mutta kun ei voi; aina on vähintään AB-lippu. Senkin ymmärtäisin, jos kerrottaisiin, että on viimeinen asema ennen A-vyöhykettä, koska sitä tietoa BC-lipulla kulkeva voisi arvostaa. Mutta ei.Kompassitasolla on varmaan parin kuukauden ajan kuulutettu jatkuvasti metron liukuportaiden järjestyksen muuttumisesta. Luulisi että säännöllisesti käyvät tuon jo tietävät ja muita kuulutus vain hämmentää kun voivat kuvitella etteivät opasteet pidäkään paiķkaansa kun eivät edes muista vanhaa järjestystä.
Tämä. Vaimo hankki uuden käytetyn auton, jossa tekniikkaa riittää ja informaatiota pukkaa näytölle koko ajan. Pienikin pakkanen tai kaks senttiä lunta, niin viisas auto ilmoittelee, milloin mikäkin tunniste ei ole käytettävissä. Kaistanvaihdin ei toimi, liikennemerkkitunnistin ei toimi, törmäysrajoitin ei ole toiminnassa. Kenelle uusavuttomille nää uudehkot autot on suunniteltu? Mä en edes näe sitä nopeusrajoitusnäyttöä ilman lukulaseja ja vaikka sen kuinka yrittää kytkeä pois päältä, niin aina se siellä vilkuttaa, jos ajaa kaks kilometriä ylinopeutta.Voi näitä nykyautoja kun ne vähän väliä kiukuttelee... Aja keskellä kaistaa, front-assistent ei toimi, väsymystä havaittu, pidä tauko ja start-stop-toiminnossa on virhe. Nyt kun on automaatti niin enää tuo ei herjaa väärästä vaihteesta tai siitä että painaa kytkintä ennenkuin kierrokset on alle... jotain (en muista).
Mulla on kokemusta tuollaisesta, kun huollatin autoni viime keväänä ja sain sijaisautoksi uuden CLA:n....
Nyt tohon on jo vähän tottunut, mutta aluks oli suuria vaikeuksia tottua noihin näytölle koko ajan ilmaantuviin häiriöilmoituksiin ja yks peräänajokin oli aika liki, kun kesken ajon tuli taas joku epäolennainen ilmoitus keskelle mittaristoa. Todella ärsyttäviä juttuja.
....
Samoille uusavuttomille, kenelle esimerkiksi turvatyynyt on suunniteltu. Kuka noitakin ilmapusseja edes tarvitsee, opettelisivat ajamaan.Tämä. Vaimo hankki uuden käytetyn auton, jossa tekniikkaa riittää ja informaatiota pukkaa näytölle koko ajan. Pienikin pakkanen tai kaks senttiä lunta, niin viisas auto ilmoittelee, milloin mikäkin tunniste ei ole käytettävissä. Kaistanvaihdin ei toimi, liikennemerkkitunnistin ei toimi, törmäysrajoitin ei ole toiminnassa. Kenelle uusavuttomille nää uudehkot autot on suunniteltu? Mä en edes näe sitä nopeusrajoitusnäyttöä ilman lukulaseja ja vaikka sen kuinka yrittää kytkeä pois päältä, niin aina se siellä vilkuttaa, jos ajaa kaks kilometriä ylinopeutta.
Nyt tohon on jo vähän tottunut, mutta aluks oli suuria vaikeuksia tottua noihin näytölle koko ajan ilmaantuviin häiriöilmoituksiin ja yks peräänajokin oli aika liki, kun kesken ajon tuli taas joku epäolennainen ilmoitus keskelle mittaristoa. Todella ärsyttäviä juttuja.
Ja näistä kun valittaa, aina on mahis mennä bussilla tai fillarilla töihin, sanoo vaimo. Sekin on täysin totta. Osallistun kuitenkin kustannuksiin maksamalla verot, huollot ja aika paljon bensaa.
Mulla sen verran vanhempi kärry, että varoittelee aika kohtullisesti, mutta tuo uudempi navigaattori sensijaan väsymättä piipittää ylinopeuksista ja koulujen läheisyydestä.Tämä. Vaimo hankki uuden käytetyn auton, jossa tekniikkaa riittää ja informaatiota pukkaa näytölle koko ajan. Pienikin pakkanen tai kaks senttiä lunta, niin viisas auto ilmoittelee, milloin mikäkin tunniste ei ole käytettävissä. Kaistanvaihdin ei toimi, liikennemerkkitunnistin ei toimi, törmäysrajoitin ei ole toiminnassa. Kenelle uusavuttomille nää uudehkot autot on suunniteltu? Mä en edes näe sitä nopeusrajoitusnäyttöä ilman lukulaseja ja vaikka sen kuinka yrittää kytkeä pois päältä, niin aina se siellä vilkuttaa, jos ajaa kaks kilometriä ylinopeutta.
Nyt tohon on jo vähän tottunut, mutta aluks oli suuria vaikeuksia tottua noihin näytölle koko ajan ilmaantuviin häiriöilmoituksiin ja yks peräänajokin oli aika liki, kun kesken ajon tuli taas joku epäolennainen ilmoitus keskelle mittaristoa. Todella ärsyttäviä juttuja.
Ja näistä kun valittaa, aina on mahis mennä bussilla tai fillarilla töihin, sanoo vaimo. Sekin on täysin totta. Osallistun kuitenkin kustannuksiin maksamalla verot, huollot ja aika paljon bensaa.
Onnea uuteen kotiin. Naapurit on nyt mitä ne on, niitä ei voi valita.Muutin eilen uuteen asuntoon. Tavannut nyt viisi ihmistä käytävällä, ketkä ovat oletettavasti naapureitani. Toistaiseksi kukaan ei ole vastannut tervehdykseeni.
Onnea uuteen kotiin. Naapurit on nyt mitä ne on, niitä ei voi valita.
Se kun naapurit koittaa morjestella kun niiden ohi kävelee.
Pane herätys vähän aikaisemmaksi kuin olit ajatellut; on huono keli aamulla.Ääh, aamulla pitäisi herätä jo ennen seitsemää, että ehtii sairaalan laboratorioon klo 7:20 antamaan niille muutaman putken verta. Aamupalaa en juuri koskan syö niin se nyt ei kuitenkaan haittaa, että pitää olla syömättä ennen verikoetta.
Kaksoispiste kellonaikoja ilmaistaessa ärsyttää.klo 7:20