Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 128
  • 6 382

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ruoan syöminen suu auki. Jo pikkulapsille opetetaan sekä koulussa että varsinkin kotona, ettei ole kohteliasta syödä ruokaa niin, että suu pysyy auki lähes koko prosessin ajan leukojen jauhatessa ruoan pienemmiksi suupaloiksi, joten suhteellisen nopeasti moni omaksuu oikean tavan syödä. Kuitenkin jotkut ihmiset säilyttävät tuon tyylin ruokailla koko ikänsä.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ruoan syöminen suu auki. Jo pikkulapsille opetetaan sekä koulussa että varsinkin kotona, ettei ole kohteliasta syödä ruokaa niin, että suu pysyy auki lähes koko prosessin ajan leukojen jauhatessa ruoan pienemmiksi suupaloiksi, joten suhteellisen nopeasti moni omaksuu oikean tavan syödä. Kuitenkin jotkut ihmiset säilyttävät tuon tyylin ruokailla koko ikänsä.
Tähän lisäyksenä ruoan syöminen, kun puhuu puhelimessa. Syö ensin ja soita sitten.

Glove

Jäsen
Eipä tullut hoksattua aikaisemmin yhtä pientä asiaa, joka olisi auttanut kaveria. No, toivottavasti parempi nyt myöhään kuin ei ollenkaan.

Se kun elektroniikkalaitteissa jättää niitä tarroja kiinni laitteisiin käyttöönottamisen jälkeen. Esimerkiksi pesukoneessa ne ominaisuustarrat. Olen jopa nähnyt jollain telkkarin näyttöruudun kulmassa jonkun "full-hd"-tarran vuosia telkkarin oston jälkeen.

Ärsyttää tuo ylimääräinen s-kirjain tuossa otsikossa. Vähän sama kuin:

"katsoitteko viime sunnuntaina formulat kilpailun?"

"Tuletko kanssani jääkiekot otteluun?"

"olipas kiinnostava vaalit keskustelu"

EDIT: Ärsyttää myös, kun kyseinen monikkomuotoinen sana "playoffs" väännetään suomessa "playoffsit" tai "playoffseihin". Silloin siitä tulee tuplamonikko. Eli kun kirjoitat "playoffsit" se on sama kuin kirjoittaisit "pudotuspelitit".

Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Työkkäri ärsyttää kun se panttaa päätöstään. Olisi se nyt pikkuhiljaa kiva tietää jarkuuko mun työt ensi kuussa vai olenko työtön 1.5. alkaen. Sekin ärsyttää kun en todellakaan tiedä, minkä taikatempun tekisin, että saisin rahat riittämään, jos ei sitä työtä ole eikä tietysti palkkaakaan.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maksoin melkein tuplat, että pellavansiemenet olisivat rouheena, ei kokonaisina. Helvetti ainakin yli puolet "rouheesta" on kokonaisia siemeniä.

Haistakaa "Sallisilla" vittu.

E. nyt mun täytyy itse jauhaa näitä lisää. Tietysti "ihana" tyttöystäväni on jauhanut jauhimella jotain kahvipapuja ja putsannut jauhimen todella "huolellisesti".

Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Rupesin vastaamaan Jatkoajassa olevaan kyselyyn Helsinkiin mahdollisesti rakennettavasta suurareenasta. Vastailin lukuisiin kysymyksiin mielestäni ripeähkösti, mutta huomasin sitten, että en 10 minuutin jälkeen ollut edes puolivälissä tutkimusta.
Jätin kesken.

Minua ärsyttää ihan suunnattomasti nuo nyky-NHL:ssä käytetyt digitaaliset laitamainokset. Onhan nuo lähes saumattomaksi tehdyt, MUTTA minun silmääni ne ainakin näkyy jotenkin pyörivän eri frame-ratella kun todellinen kuva ja tuollainen pienikin nykiminen saa aikaan sen, että on todella raskasta katsoa ottelua, jos kiekkoa pelataan vähänkin lähellä ruudussa näkyviä laitoja. Vissiin suurin osa katsojista ei ole edes huomannut noiden olevan päälle lyötyjä "feikkimainoksia", mutta minua ne ärsyttävät niin paljon, ettei tee mieli edes katsoa NHL:ää.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaaa.... Minä kävin töissä sen takia, että voin nyt löhöillä toimettomana eläkkeellä harrastaen kaikkea pientä kivaa... röh, röh, röh...
En vaan usko, että pääsen koskaan nauttimaan eläkkeen eduista. Ja jos saisin eläkettä, ei näillä palkoilla pääsisi semmoisille eläkkeille, että siitä nauttisi.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En vaan usko, että pääsen koskaan nauttimaan eläkkeen eduista. Ja jos saisin eläkettä, ei näillä palkoilla pääsisi semmoisille eläkkeille, että siitä nauttisi.
No joo - nautin aika yksinkertaisesta elämästä vaimoni ja koiriemme kanssa omassa rauhassa omakotitalossa täällä periferiassa. Ei tällä munkaan eläkkeellä Herran huoneita rakennella, mutta saa sillä kaikki huonekunnan jäsenet syötyä säännöllisesti ja maksettua asuntolainaa - semmoistakin vielä on...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
CE-merkitty lääkinnällinen laite
Perskindol-kipugeeli kuuluu samaan sarjaan... Mainoksen joskus kuullessani ihmettelen että mikä laite, eikö tämä ole voide. Liittynee jotenkin johonkin lakiin/asetukseen.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Perskindol-kipugeeli kuuluu samaan sarjaan... Mainoksen joskus kuullessani ihmettelen että mikä laite, eikö tämä ole voide. Liittynee jotenkin johonkin lakiin/asetukseen.
...
Tuota samaa minäkin naureskelin/ihmettelin lauantain kauppareissulla, kun autoradiosta tuo mainos tuli. Vaimo vähän epäili, että olin kuullut väärin ja että mainoksessa sanottiin aine, mutta kyllä se laite oli.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ovulaatiokivut... Hitto että taas pelästyin että umpisuoli on tulehtunut kun yhtäkkiä tuolista ylösnoustessa vihlaisi oikealle puolelle alavatsaan. Ja sitä (alavatsaa) alkoi koskea melko kovaa. Suunnittelin jo akuuttiin ryntäämistä mutta sitten aloin miettimään että jotta... No pienet räknäykset niin selkeni että todennäköinen syy on ovulaatio eikä umpisuoli. No eihän sitä koskaan varmasti tiedä mutta... Katsellaan ja tunnustellaan tilannetta kotosalla.

Glove

Jäsen
Työpäivä tuntuu huomattavasti pidemmältä kun ei ole oikein mitään tuottavaa tekemistä, vaan pitää koko ajan yrittää keksiä, mitä seuraavaksi tekisi. Huominen varmaan samanlainen, mutta ensi viikolla on töitä tarpeeksi.

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tampereen joukkueiden kannattajien vähäisyys tällä keskustelupalstalla. Muiden joukkueiden fanit on aika kivasti kokoontuneet tänne Jatkoaikaan, mutta noi manselaiset luuraa jossain omilla foorumeillaan. Jotenkin niin tamperelaista.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tampereen joukkueiden kannattajien vähäisyys tällä keskustelupalstalla. Muiden joukkueiden fanit on aika kivasti kokoontuneet tänne Jatkoaikaan, mutta noi manselaiset luuraa jossain omilla foorumeillaan. Jotenkin niin tamperelaista.
Hitaat hämäläiset eivät ole vielä tajunneet Jatkoajan keskustelupalstan olemassaoloa reilussa kahdessakymmenessä vuodessa.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Lienee parempaa keskustelua kun keskustelee saman mielisten kanssa? Kysyn, en vastaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy