Isot pojat toki kertoi että pimpin hinta on täsmälleen kaikki.Asun maalla, kaukana taajamista, mutta nyt mulla vasta kallis parkkipaikka onkin...
No, joo - onhan se katettu ja saahan siihen kaikkea muutakin kylkeen (välillä pinppiäkin), mutta kyllä auton pysäköinti on kallista.
Näin on... parkkipaikkoineen...Isot pojat toki kertoi että pimpin hinta on täsmälleen kaikki.
Enpä ole ennen nähnyt sanaa rypäsin ja luinkin sen alkuun kahdella y-kirjaimella. Ilmeisesti synonyymi kaatumiselle/liukastumiselle.Rypäsin eilen pihassa kun tulin peruuttamasta autoa talliin.
Onneksi ei käynyt pahemmin!Liukkaus. Rypäsin eilen pihassa kun tulin peruuttamasta autoa talliin. Löin rintakehäni maahan mutta onneksi on kunnon puskurit. Nyt on vasemmassa polvessa mustelma, kämmenessä pieniä haavoja ja oikea käsi kipeänä.
Se on tätä paikalliskieltä ja tarkoittaa kaatumista. Ja minusta todellakin sellaista hallitsematonta kaatumista mikä oli kyseessä... Kunnon rypäsy.Enpä ole ennen nähnyt sanaa rypäsin
No joo... Mitään luuta ei mennyt poikki mutta eilen kipeytyi rintakehän oikea puoli ja käsi kovin (olen oikeakätinen). Ei paljon tullut oikeaa kättä käytettyä. Tänään on ollut vähän parempaa.Onneksi ei käynyt pahemmin!
Ääääähhh.......
No joo... Mitään luuta ei mennyt poikki mutta eilen kipeytyi rintakehän oikea puoli ja käsi kovin (olen oikeakätinen). Ei paljon tullut oikeaa kättä käytettyä. Tänään on ollut vähän parempaa.
Ne aski-Pantterit ei ole ollenkaan samaa tavaraa kuin pussissa olevat Pantterit. Rasiaversiosta kannattaa pysytellä erossa, jos tykkää pussi-Panttereista.Ostin pitkästä aikaa askin salmiakkia, Panttereita. Makua on muutettu. Ne oli enemmänkin jotain mauttomia lakunappeja kuin salmiakkia. Askissa luki vielä "original". Vitut se mikään original ole. Rasia meni sisältöineen roskiin sen jälkeen, kun olin muutaman mutustellut. Nevö again Panttereita rasiassa. Hyi hyi Fazer.
Noita on kahta erilaista. Pitää olla tarkkana sen askin kanssa, ettei nappaa noita lakuja.Ostin pitkästä aikaa askin salmiakkia, Panttereita. Makua on muutettu. Ne oli enemmänkin jotain mauttomia lakunappeja kuin salmiakkia. Askissa luki vielä "original". Vitut se mikään original ole. Rasia meni sisältöineen roskiin sen jälkeen, kun olin muutaman mutustellut. Nevö again Panttereita rasiassa. Hyi hyi Fazer.
On ne pussissa olevat Pantteritkin hyviä, mutta salmiakin ystävälle vähän turhan mietoja.Ne aski-Pantterit ei ole ollenkaan samaa tavaraa kuin pussissa olevat Pantterit. Rasiaversiosta kannattaa pysytellä erossa, jos tykkää pussi-Panttereista.
Aha. Pitääkin olla tarkkana, ja antaa vielä mahdollisuus. Kiitos tästäNoita on kahta erilaista. Pitää olla tarkkana sen askin kanssa, ettei nappaa noita lakuja.
Aina tyhjäsin, jos oli täynnä. Tiedä kauanko siinä seissyttä ja paljonko sisältää kusta ym muuta paskaa.Täytetään edellisen vuoron aikana se saunakiulu seuraavalle saunojalle, eiks jeh. Se siis ärsyttää, kun joku jättää tämän tekemättä. Perusasioita.
No ei todellakaan. Saunaan mennään neitseellisenä, johon kuuluu kiulun täyttö ihan itte. Ei mulla tosin ole vuosiin ollut saunavuoroa. En muutenkaan sauno kun mökillä, himassakin neljään vuoteen ehkä 2 kertaa ja nekin ns yleisön pyynnöstä.Täytetään edellisen vuoron aikana se saunakiulu seuraavalle saunojalle, eiks jeh. Se siis ärsyttää, kun joku jättää tämän tekemättä. Perusasioita.
Tuota lihavoituahan minä olen vaimolleni tulkuttanut, mutta hän vastaa, että ainahan tiukka hyvää on, muttei oo väljän voittanutta... kylläpä on ärsyttänyt...... Saunaan mennään neitseellisenä, johon kuuluu kiulun täyttö ihan itte. Ei mulla tosin ole vuosiin ollut saunavuoroa. En muutenkaan sauno kun mökillä, himassakin neljään vuoteen ehkä 2 kertaa ja nekin ns yleisön pyynnöstä.