Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 349
  • 6 382

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Katto mulla on. Ja kaksikin tutkintoa, kolmannesta puuttuu.

Liitteet

• MicrosoftTeams-image (1).png
    MicrosoftTeams-image (1).png
    714 KB · kertaa luettu: 190

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Asun maalla, kaukana taajamista, mutta nyt mulla vasta kallis parkkipaikka onkin...
No, joo - onhan se katettu ja saahan siihen kaikkea muutakin kylkeen (välillä pinppiäkin), mutta kyllä auton pysäköinti on kallista.
Isot pojat toki kertoi että pimpin hinta on täsmälleen kaikki.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olet menossa nukkumaan. Orastava kakkahätä. Koeta ponnistaa. Mitään ei tule. Menet sänkyyn. Olet nukahtamassa. Kakkahätä hyökkää jälleen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Liukkaus. Rypäsin eilen pihassa kun tulin peruuttamasta autoa talliin. Löin rintakehäni maahan mutta onneksi on kunnon puskurit. Nyt on vasemmassa polvessa mustelma, kämmenessä pieniä haavoja ja oikea käsi kipeänä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Rypäsin eilen pihassa kun tulin peruuttamasta autoa talliin.
Enpä ole ennen nähnyt sanaa rypäsin ja luinkin sen alkuun kahdella y-kirjaimella. Ilmeisesti synonyymi kaatumiselle/liukastumiselle.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Liukkaus. Rypäsin eilen pihassa kun tulin peruuttamasta autoa talliin. Löin rintakehäni maahan mutta onneksi on kunnon puskurit. Nyt on vasemmassa polvessa mustelma, kämmenessä pieniä haavoja ja oikea käsi kipeänä.
Onneksi ei käynyt pahemmin!
Sama vaiva täälläkin eli kaikki paikat taas ihan jäätiköllä niin, ettei paljoa huvita ulkona liikkua. Koirien kanssa on tietysti pakko käydä lenkillä aamuisin ja luulenkin, että menemme tänään autolla metsäautotien alkupäähän välttäen näin kaikkein jäisimmän/liukkaimman osuuden reitistämme.
Minähän kyllä nastakengillä kohtuudella selviäisin jäiselläkin tiellä, mutta koirat innoissaan tahtovat välillä ryntäillä, vapaana kun ovat, ja silloin voi vetisellä jäällä sattua kaikenlaista ikävää/vakavaa liikuntaelimiin, kuten ihmisillekin...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Enpä ole ennen nähnyt sanaa rypäsin
Se on tätä paikalliskieltä ja tarkoittaa kaatumista. Ja minusta todellakin sellaista hallitsematonta kaatumista mikä oli kyseessä... Kunnon rypäsy.

Onneksi ei käynyt pahemmin!
No joo... Mitään luuta ei mennyt poikki mutta eilen kipeytyi rintakehän oikea puoli ja käsi kovin (olen oikeakätinen). Ei paljon tullut oikeaa kättä käytettyä. Tänään on ollut vähän parempaa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
...
No joo... Mitään luuta ei mennyt poikki mutta eilen kipeytyi rintakehän oikea puoli ja käsi kovin (olen oikeakätinen). Ei paljon tullut oikeaa kättä käytettyä. Tänään on ollut vähän parempaa.
Ääääähhh....
Täällä minä katkon sormiani, ettei tulisi kirjoitettua mitään typerää......

Mutta joo - tiedän, miltä tuntuu, kun on oikein kunnolla ottanut osumaa. Yleensä se onnettomuutta seuraava päivä on vasta pahin, kun kaikki kolhut ja venähdykset ovat saaneet rauhassa muhia vähän aikaa - paranemisia...

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin pitkästä aikaa askin salmiakkia, Panttereita. Makua on muutettu. Ne oli enemmänkin jotain mauttomia lakunappeja kuin salmiakkia. Askissa luki vielä "original". Vitut se mikään original ole. Rasia meni sisältöineen roskiin sen jälkeen, kun olin muutaman mutustellut. Nevö again Panttereita rasiassa. Hyi hyi Fazer.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ostin pitkästä aikaa askin salmiakkia, Panttereita. Makua on muutettu. Ne oli enemmänkin jotain mauttomia lakunappeja kuin salmiakkia. Askissa luki vielä "original". Vitut se mikään original ole. Rasia meni sisältöineen roskiin sen jälkeen, kun olin muutaman mutustellut. Nevö again Panttereita rasiassa. Hyi hyi Fazer.
Ne aski-Pantterit ei ole ollenkaan samaa tavaraa kuin pussissa olevat Pantterit. Rasiaversiosta kannattaa pysytellä erossa, jos tykkää pussi-Panttereista.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Noita on kahta erilaista. Pitää olla tarkkana sen askin kanssa, ettei nappaa noita lakuja.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne aski-Pantterit ei ole ollenkaan samaa tavaraa kuin pussissa olevat Pantterit. Rasiaversiosta kannattaa pysytellä erossa, jos tykkää pussi-Panttereista.
On ne pussissa olevat Pantteritkin hyviä, mutta salmiakin ystävälle vähän turhan mietoja.
Rasiatavara on ollut väkevämpi. Vähän samaa makua, kuin ruotsinlaivoilta saatavat (parhaat) salmiakit, eli Pingviinit. Rasiapanttereissa on ollut vähän enemmän mentoolin (tjsp.) makua kuin Pingviineissä (samaa makuvivahdetta on miedosti myös pussissa myytävissä Panttereissa).
Noita on kahta erilaista. Pitää olla tarkkana sen askin kanssa, ettei nappaa noita lakuja.
Aha. Pitääkin olla tarkkana, ja antaa vielä mahdollisuus. Kiitos tästä

Suosikkijoukkue
Silmälasit jäi kotiin. Töistä löysin nämä jotkut, joilla voi katsoa hetken tekstiä ja sitten alkaa päähän sattua.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen viime päivinä syönyt jostain syystä kaappiin ilmestyneitä hapankorppuja. Ärsyttää se viimeinen puraisi, jonka seurauksena korppu murtuu käyttämässäni "kahden somen otteessa".

Vituttaa myös se, että eräästä verkkokaupasta tekemäni tilaukset toimitetaan jostain syystä aina aiemman osoitteeni mukaiseen toimituspisteeseen vaikka olen käyttäjätilini tiedot päivittänyt, valinnut uuden toimipisteen yleiseksi toimituspisteekseni ja vielä aina tilauksen yhteydessä nimenomaisesti valinnut toimipisteen, joka näkyy myös tilauksen yhteenvedossa. Olen myös ollut asiasta yhteydessä verkkokaupan aspaan ja toimittajan (PostNord) aspaan ilman, että asiaa olisi saatu ratkaistua.

Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Päätä alkoi särkemään : Lisäks oikean käden etusormi on kipeä kun siihen tuli haava eilen. Tämä hankaloittaa hieman tietokoneen hiiren käyttöä.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Täytetään edellisen vuoron aikana se saunakiulu seuraavalle saunojalle, eiks jeh. Se siis ärsyttää, kun joku jättää tämän tekemättä. Perusasioita.

Suosikkijoukkue
Täytetään edellisen vuoron aikana se saunakiulu seuraavalle saunojalle, eiks jeh. Se siis ärsyttää, kun joku jättää tämän tekemättä. Perusasioita.
Aina tyhjäsin, jos oli täynnä. Tiedä kauanko siinä seissyttä ja paljonko sisältää kusta ym muuta paskaa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
No ei todellakaan. Saunaan mennään neitseellisenä, johon kuuluu kiulun täyttö ihan itte. Ei mulla tosin ole vuosiin ollut saunavuoroa. En muutenkaan sauno kun mökillä, himassakin neljään vuoteen ehkä 2 kertaa ja nekin ns yleisön pyynnöstä.

Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
... Saunaan mennään neitseellisenä, johon kuuluu kiulun täyttö ihan itte. Ei mulla tosin ole vuosiin ollut saunavuoroa. En muutenkaan sauno kun mökillä, himassakin neljään vuoteen ehkä 2 kertaa ja nekin ns yleisön pyynnöstä.
Tuota lihavoituahan minä olen vaimolleni tulkuttanut, mutta hän vastaa, että ainahan tiukka hyvää on, muttei oo väljän voittanutta... kylläpä on ärsyttänyt...

Kun asustelin itsekseni kerrostalokämpässä, jossa oli sauna, kävin siinä vain kaksi kertaa vuoden aikana. Sitten muutin luhtitaloyhtiöön, jossa oli kaikille yhteinen sauna enkä käynyt siinä kertaakaan yli viiden vuoden aikana.
Nykyisin asun omakotitalossa järven rannalla, jonne rakensimme ensitöiksemme hirsisen rantasaunan eli meillä on kaksi saunaa ja käymme niissä kesää-talvea useamman kerran viikossa, näin talvisin viikolla nk. sisäsaunassa ja viikonloppuisin rantasaunassa, kesällä sitten useimmiten rantasaunassa...

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kompassitasolla on varmaan parin kuukauden ajan kuulutettu jatkuvasti metron liukuportaiden järjestyksen muuttumisesta. Luulisi että säännöllisesti käyvät tuon jo tietävät ja muita kuulutus vain hämmentää kun voivat kuvitella etteivät opasteet pidäkään paiķkaansa kun eivät edes muista vanhaa järjestystä.

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Suuntaansa kaksi ajokaistaa, nopeusrajoitus 50 km/h, sataa vähän lunta eikä kaistojen välinen viiva näy, 1 .urpo ajaa keskellä kaistoja ja seuraava perässä, ajonopeus 25 km /h , sen jälkeen yhdet urat ja kaikki samaa latua, ei vaan vittu voi ajaa jompaa kumpaa kaistaa, vaan pitää tukkia ja hidastaa kaikkien menoa. Jossain vaiheessa pysähdytään koko liikenne blokaten, käännytään ja laitetaan vilkku sitten päälle kun on yhtä-äkkiä siirretty vasenpaan laitaan ja käännytäään oikealle...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy