Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 921 124
  • 6 150

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pakastin on niin täynnä ettei sinne meinaa enää mahtua mitään. Pitäisi varmaan järjestellä vähän ja lopettaa ale-tuotteiden ostaminen. Mies sanookin minua omaksi pikku hamstraajaksi...
 

Glove

Jäsen
Pakastin on niin täynnä ettei sinne meinaa enää mahtua mitään. Pitäisi varmaan järjestellä vähän ja lopettaa ale-tuotteiden ostaminen. Mies sanookin minua omaksi pikku hamstraajaksi...
Alat nyt vaan tyhjentää sitä pakastin pakkaus kerrallaan teet niistä ruokaa. Sitten huomaat jossain vaiheessa, että pakastin on tyhjä etkä ole käynyt kuukauteen kaupassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pakastin on niin täynnä ettei sinne meinaa enää mahtua mitään. Pitäisi varmaan järjestellä vähän ja lopettaa ale-tuotteiden ostaminen. Mies sanookin minua omaksi pikku hamstraajaksi...
Meinasin ehdottaa että anna mulle ylimääräiset. Mut sit muistin oman pakkasen tilanteen. Mutta ylimääräiset sienet mahtuu aina, niitä otetaan ilolla vastaan. Kunhan ne on suppiksia. Niille tehdään tilaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Rekisteröityessä:

Anna salasana: *****

*BÖÖÖ!* Salasanassa tulee olla vähintään 8 merkkiä.

Anna salasana: ********

*BÖÖÖ!* Salasanassa tulee olla kirjaimia, numeroita ja erikoismerkkejä.

Anna salasana: ********

*BÖÖÖ!* Salasanassa tulee olla sekä isoja että pieniä kirjaimia.

Tässä vaiheessa vitutus on jo aika katossa...

Anna salasana: ********

*BÖÖÖ!* Käyttäjänimi ja salasana liian samankaltaisia.

Keuhkot täyteen ilmaan, huudat niin paljon kun ääntä lähtee että VOIVITTTUSAAAATANAA!!! Suunta kohti viinakauppaa. Päätin juuri etten haluakaan rekisteröityä. Ei mulla ookkaan tarvetta. Haistakaapa vittu.
Tähän lisäksi sitten vielä ”et voi käyttää samaa salasanaa”. Miten vittusaatana voi muistaa mitä kaikkia olen johonkin jatkiksiin joskus käyttänyt? Pitäkää tunkkinne.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Anna salasana: ********

*BÖÖÖ!* Salasanassa tulee olla sekä isoja että pieniä kirjaimia.
Tämä vituttaa eniten kun käytin aikoinaan jotain lyhyehköä lausetta salasanana ja nykyään pitäisi sitten hoitaa sama asia jollain merkkijonolla joka pitää kuitenkin kirjoittaa jonnekin muistiin että olisi mitään toivoa muistaa se.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Pakastin on niin täynnä ettei sinne meinaa enää mahtua mitään. Pitäisi varmaan järjestellä vähän ja lopettaa ale-tuotteiden ostaminen. Mies sanookin minua omaksi pikku hamstraajaksi...
Ei pitäisi minunkaan eksyä kauppaan klo 21 jälkeen. On niin vaikea vastustaa -60% tuotteita. Äskettäin koriin meni 3 voileipäkakkua, yksi täytekakku ja 4 pakettia muna- riisi pasteijoita. Ja muutama nakkipaketti.
Voileipäkakusta (800g) en maksaisi 15 €, mutta 6 € on sopiva hinta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kotiavaimet housujen väärässä (oikeassa) taskussa ja oikeassa kädessä raskas kauppakassi. On sit vittumaista kaivaa vasemmalla kädellä farkkujen oikeasta etutaskusta avaimia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotiavaimet housujen väärässä (oikeassa) taskussa ja oikeassa kädessä raskas kauppakassi. On sit vittumaista kaivaa vasemmalla kädellä farkkujen oikeasta etutaskusta avaimia.
Jos vaihtaisit sen kauppakassin vasempaan?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos vaihtaisit sen kauppakassin vasempaan?
Tähän tapahtumaan liittyy muitakin tekijöitä mitä en nyt saa mieleeni. Vasen käsi ei ilmeisesti ole täysin vapaa tässä tilanteessa. Palaan asiaan kun ensi kerran huomaan ovella vittuuntuvani.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Alat nyt vaan tyhjentää sitä pakastin pakkaus kerrallaan teet niistä ruokaa.
Ei nuo kamat pelkkää ruokaa laittamalla häviä mutta toisihan se hyvin tilaa kun ruokakorista on nyt alkanut tavarat leviämään muihin koreihin kun ei muuten mahdu. Mies laski tuossa että meillä on 11 pakettia reissumiestä (mun lempi(ruis)leipäni) ja pisti minulle reissarin ostokiellon. No sitten voin ostaa vaikka ruispaloja puoleen hintaan... ;-)

Mutta ylimääräiset sienet mahtuu aina, niitä otetaan ilolla vastaan. Kunhan ne on suppiksia. Niille tehdään tilaa.
Meillä ei ole yhtään suppiksia pakkasessa. Ne on kaikki nyt kuivattuja. Viime vuonna laitoin litran pusseihin valmiita sieniannoksia keittoa varten mutta ne on syöty. Ja tänä vuonna saadut, melko vähäiset sienet on kuivattu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Iisoppi kyllä kuivatutkin kelpaa.
Juu, oli noilla seuduilla huono suppisvuosi. Ja nekin vei broidi perheineen, kun taas olivat oikeaan aikaan paikalla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voijjeesus että noi purkanmässyttäjät voi taas ärsyttää. Maskipakko julkisiin takaisin!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ärsyttää Spotifystä katoavat biisit. Huomaat vaan aina että soittolistassa on sellainen haalea muisto biisin olemassaolosta. Pitää sitten käydä youtubessa kuuntelemassa. Tosin sieltäkin sitten katoaa niitä suosikeissa olevia musavideoita ja sekin ärsyttää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
FOX -> Star
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tänään raviohjelmassa haastateltava vastasi toimittajan "kiitos haastattelusta" -fraasiin kuten pitääkin: "Ole hyvä".
Ärsyttävää on nykyaikaan pesiytynyt kiitos/kiitos -hokeminen. Kaipa monista on niin ihanaa tulla haastatelluksi, että siitä pitää oikein kiittää.
 

Alejandro

Jäsen
Tänään raviohjelmassa haastateltava vastasi toimittajan "kiitos haastattelusta" -fraasiin kuten pitääkin: "Ole hyvä".
Ärsyttävää on nykyaikaan pesiytynyt kiitos/kiitos -hokeminen. Kaipa monista on niin ihanaa tulla haastatelluksi, että siitä pitää oikein kiittää.
On se kohteliaisuus kauheaa. Itselläni on sellainen fiilis, että vanhemmat ikäpolvet eivät taas osaa kiittää kunnolla. Tai ainakin näin on asiakaspalvelutilanteissa tullut ilmi. Joku humalainen keski-ikäinen nainen tai setämies on varmaan maailman epäkohteliain henkilö.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
On se kohteliaisuus kauheaa. Itselläni on sellainen fiilis, että vanhemmat ikäpolvet eivät taas osaa kiittää kunnolla. Tai ainakin näin on asiakaspalvelutilanteissa tullut ilmi. Joku humalainen keski-ikäinen nainen tai setämies on varmaan maailman epäkohteliain henkilö.
Onko "ole hyvä" epäkohtelias vastaus, jos itse on ensin kiittänyt?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kohteliaisuus kauheaa. Itselläni on sellainen fiilis, että vanhemmat ikäpolvet eivät taas osaa kiittää kunnolla. Tai ainakin näin on asiakaspalvelutilanteissa tullut ilmi. Joku humalainen keski-ikäinen nainen tai setämies on varmaan maailman epäkohteliain henkilö.
Hei eipä tönitä setämiehiä! Minä olen sellainen ja kiitän kyllä aina asiakaspalvelijaa vaikka tuo ei sanoisi sanaakaan koko tapahtuman aikana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikeassa peukolassa on laastari ja nyt puhelin ei tietenkään usko sitä. Hemmetin hankala zoomata...
 

Glove

Jäsen
Ihmiset, joihin yrittää pitää yhteyttä, mutta homma on yksipuolista. Tai en minä tiedä, pitäisikö tässä sitten oma peilikuva ärsyttää ja todeta, että oon vaan niin paska tyyppi, ettei minuun haluta pitää yhteyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös