On se kohteliaisuus kauheaa. Itselläni on sellainen fiilis, että vanhemmat ikäpolvet eivät taas osaa kiittää kunnolla. Tai ainakin näin on asiakaspalvelutilanteissa tullut ilmi. Joku humalainen keski-ikäinen nainen tai setämies on varmaan maailman epäkohteliain henkilö.Tänään raviohjelmassa haastateltava vastasi toimittajan "kiitos haastattelusta" -fraasiin kuten pitääkin: "Ole hyvä".
Ärsyttävää on nykyaikaan pesiytynyt kiitos/kiitos -hokeminen. Kaipa monista on niin ihanaa tulla haastatelluksi, että siitä pitää oikein kiittää.
Onko "ole hyvä" epäkohtelias vastaus, jos itse on ensin kiittänyt?On se kohteliaisuus kauheaa. Itselläni on sellainen fiilis, että vanhemmat ikäpolvet eivät taas osaa kiittää kunnolla. Tai ainakin näin on asiakaspalvelutilanteissa tullut ilmi. Joku humalainen keski-ikäinen nainen tai setämies on varmaan maailman epäkohteliain henkilö.
Ei, mutta ei tässä maassa liikaa kiitellä. Ei maksa mitään ja ei oo keltään pois.Onko "ole hyvä" epäkohtelias vastaus, jos itse on ensin kiittänyt?
Hei eipä tönitä setämiehiä! Minä olen sellainen ja kiitän kyllä aina asiakaspalvelijaa vaikka tuo ei sanoisi sanaakaan koko tapahtuman aikana.On se kohteliaisuus kauheaa. Itselläni on sellainen fiilis, että vanhemmat ikäpolvet eivät taas osaa kiittää kunnolla. Tai ainakin näin on asiakaspalvelutilanteissa tullut ilmi. Joku humalainen keski-ikäinen nainen tai setämies on varmaan maailman epäkohteliain henkilö.
Kerro sille miehelles ettei nyt lähettele "siitä" kuvia, jos kerta zoomaus on nyt niin kovin hankallaa...Oikeassa peukolassa on laastari ja nyt puhelin ei tietenkään usko sitä. Hemmetin hankala zoomata...
Oikeassa peukolassa on laastari ja nyt puhelin ei tietenkään usko sitä. Hemmetin hankala zoomata...
Olen tottunut zoomaamaan peukalolla ja etusormella. Nyt on opetellut zoomaamaan etu- ja keskisormella ja se alkaa luonnistua vähitellen...Käytä etusormea.
Natalia Salmela on se tyyppi, joka koki epäoikeudenmukaisuutta, koska vihreät eivät hyväksyneet häntä eduskuntavaaliehdokkaaksi ellei hän luovu kaikesta kaupallisesta yhteistyöstä. Siis ikään kuin somevaikuttaminen on jokin ihmisoikeus, johon ei saa koskea, vaikka lähtisi mukaan politiikkaan samaan lisää julkisuutta.Natalia Salmela.
Rasittava ihminen, ruma tukka, rumat silmälasit, rumat vaatteet, rasittava persoona.
Puhetapa on ärsyttävä/rasittava, mutta eniten ärsyttää ihmisestä huokuva omahyväisyys. Tähän lisäksi kyvyttömyys ottaa vastaan kritiikkiä, niin ei voi puhua mitenkään sympaattisesta tyypistä.Rumuuden en ota kantaa, mutta hänellä on todella ärsyttävä puhetapa.
Muuta maalle. Ei ole maksullisia parkkipaikkoja ja niitä yleensä myös löytyy etsimättä kutakuinkin sieltä, mistä haluaa.Vittu täällä kultalusikka hanurissa syntyiden ihmemaassa eli Espoossa ei pystynyt parkkeerausta maksamaan kortilla tai kolikoilla vaan piti asentaa joku kuppainen sovellus. Kas kun en saanut vielä maksulappua tuulilasiin sillä välin kun vein tytön harrastamaan ja pähkäilin miten saan tuon paskan sovelluksen toimimaan.
Opettele elämään, köyhä.Vittu täällä kultalusikka hanurissa syntyiden ihmemaassa eli Espoossa ei pystynyt parkkeerausta maksamaan kortilla tai kolikoilla vaan piti asentaa joku kuppainen sovellus. Kas kun en saanut vielä maksulappua tuulilasiin sillä välin kun vein tytön harrastamaan ja pähkäilin miten saan tuon paskan sovelluksen toimimaan.
Asun maalla, kaukana taajamista, mutta nyt mulla vasta kallis parkkipaikka onkin...Muuta maalle. Ei ole maksullisia parkkipaikkoja ja niitä yleensä myös löytyy etsimättä kutakuinkin sieltä, mistä haluaa.
Isot pojat toki kertoi että pimpin hinta on täsmälleen kaikki.Asun maalla, kaukana taajamista, mutta nyt mulla vasta kallis parkkipaikka onkin...
No, joo - onhan se katettu ja saahan siihen kaikkea muutakin kylkeen (välillä pinppiäkin), mutta kyllä auton pysäköinti on kallista.