Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 287
  • 6 382

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Sä et ymmärrä kun sulla ei ole omia lapsia" tai "Ymmärrät sitten kun sulla on omia lapsia" .
Yleinen valhe. Mulla on ollut omia lapsia jo 90-luvulta lähtien, enkä ymmärrä vieläkään.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ihmiset jotka kirjoittaa kaikkien lyhenteellisten joukkueiden nimet tietoisesti väärin omaa laiskuuttaan. Hpk, Tps, Hifk jne.

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Ihmiset jotka kirjoittaa kaikkien lyhenteellisten joukkueiden nimet tietoisesti väärin omaa laiskuuttaan. Hpk, Tps, Hifk jne.

Ihmiset jotka kirjoittavat valtaosan asioista väärin pelkkää laiskuuttaan. En siis viittaa tässä sinuun vaan noin yleensä. Yhdyssanat täysin tuntematon käsite, enään, tahalleen, kappalejako jne. Lista on pitkä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ihmiset jotka kirjoittavat valtaosan asioista väärin pelkkää laiskuuttaan. En siis viittaa tässä sinuun vaan noin yleensä. Yhdyssanat täysin tuntematon käsite, enään, tahalleen, kappalejako jne. Lista on pitkä.
Enään ja kyynerpää eritoten ovat sen tason vieläpä melko yleisiä kielioppivirheitä, jotka Peter Griffiniä lainaten "grinds my gears". Itse sorruin kanssa vielä teininä kirjoittamaan kuullostaa kahella L-kirjaimella. Sitten kans yksi ihan hävyttömän ruma kielioppivirhe johon mm. eräs kaverini sortuu jatkuvasti on perjaatteessa. Särähtää tuokin silmään niin perkuleesti.

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Enään ja kyynerpää eritoten ovat sen tason vieläpä melko yleisiä kielioppivirheitä, jotka Peter Griffiniä lainaten "grinds my gears". Itse sorruin kanssa vielä teininä kirjoittamaan kuullostaa kahella L-kirjaimella. Sitten kans yksi ihan hävyttömän ruma kielioppivirhe johon mm. eräs kaverini sortuu jatkuvasti on perjaatteessa. Särähtää tuokin silmään niin perkuleesti.

HerraNjumala, kyllä näitä riittää. Tuota perjaatteessa on joskus kaveriporukassa käytetty puhekielessä ihan läpällä, ei ole tullut koskaan mieleen että joku käyttäisi sitä oikeasti.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Se ärsyttää kun jostain uutisesta on poistettu kommentointi käytöstä tai vaihtoehtoisesti kommentit eivät lataudu. Myöskin se on outoa, että omat kommentit eivät koskaan läpäise Ilta-Sanomien "sensuuria", kun taas paljon asiattomampia ja turhempia kommentteja pääsee läpi.

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

Itseäni ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa kirjoittaa päivämääriä.

Kaikki osaavat kirjoittaa päivämäärän 14.6.2019, mutta jos ei tarvitse vuosilukua ilmoittaa, niin jostain syystä kuukauden jälkeinen piste jää yllättävän monella pois. Silmiin sattuu, kun jossain näkee neljätoista piste kuusi sen tarkoitetun neljästoista kuudetta sijaan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perkele, pussilakana hajosi. Varvas meni läpi ja nyt se on melkein kahdessa osassa. Täytyy huomenna laittaa uusi. Eikä meillä ole enää montaa parillista pussilakanaa... täytyy laittaa sekapareja tai ostaa uusia. Yhtään pussilakanasetti ei edes häälahjaksi tullut...

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avattu palindromi arkku-ketjun otsikko ei itsessään ole palindromi ja lisäksi siinä on vielä kirjoitusvirhe.

K

Kiekkokatsoja

Odottaminen, että pääsee töistä kotiin.
Odottaminen, että pääsee lomalta töihin..
Tai ei nyt ihan niin..
Tässäpä odotan että kello on 12 ja pääsen vieraaksi kyläpaikkaan.

Lisäys. Toisen henkilön pierun haju. Oma paska ei haise.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Itikat yöllä sisällä. Mikä on ärsyttävämpää kuin herätä 3am siihen ininään.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itikat yöllä sisällä. Mikä on ärsyttävämpää kuin herätä 3am siihen ininään.
Siihen että heräät 3am ketjutettuna patteriin, meikattuna, puettuna häämekkoon ja perseeseen on tungettu semmonen maxi kokonen toblerone?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jokaikinen kerta kun oon @sämpylä89 llä yökylässä. Eli usein. Sitä voi sitten kukin mielessään miettiä että miksi aina tuppaan sinne yökylään...

Ne naiset, jotka käyttävät niin paljon parfyymiä, että heistä jää sellainen hajuvana, joka haisee vielä useiden kymmenien metrien päässä. Onko sitten ominaishaju niin paha, että parfyymiä pitää ruiskuttaa kuin jotain DDT:tä muinoin.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Se kun aikuinen ihminen puhuu lapsen silmien kautta, vaikka niitä ei ole edes paikalla.

Törmäsin sattumalta jäätelökioskilla wanhan luokkakaverini pikkusiskoon kavereineen. Syötiin siinä sitten jäätelöt ja vaihdettiin kuulumisia. Tiesin jo etukäteen, että hänellä on ukko ja pari lasta. Juteltiin muun muassa kesälomasta ja -suunnitelmista. Aika paljon siinä sitten tuli tekstiä, että "isoveli sitä" ja "isoveli tätä". Hetken aikaa mä siinä ihmettelin sanomatta kuitenkaan mitään, että kyllä kai kaveristani/hänen isoveljestään voisi ihan nimelläkin puhua. Sitten tuli se, kun "isoveli aloitti tällä viikolla uimakoulun". Mä sitten tokasin siihen, että "ai valmentajana vai? Sehän oli aikamoinen vesipeto jo kouluaikoina". Sitten vedettiin puolikas palkokasvi nokkaan ja oikein närkästyneenä vastattiin, että "siis mä puhun nyt mun vanhemmasta pojastani". Mä siihen sitten huuli pyöreänä, että "mä olen tässä nyt viisi minuuttia kuunnellut, että mitä SUN isoveljellesi kuuluu". Noh, tuskinpa tarvitsee sitä tyttöporukkaa taas seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen moikkaillakaan. Voin vain kuvitella minkälaista putkiaivo-juttua siellä on meikäläisestä juteltu sen jälkeen kun häivyin paikalta vähin äänin.

Toisaalta oma siskonikin on onnistunut sumuttamaan mua vastaavalla tavalla. Joskus oli jotain juttua siitä, että isovanhemmat tulee mukaan tai tekee jotain. Pitkään se kesti mulla silloinkin tajuta, että siskoni puhui poikansa isovanhemmista - eli MEIDÄN vanhemmista. Jälleen kerran... siskonpoika ei ollut kyseisellä hetkellä mailla eikä halmeilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy