1. Millainen olisi sekoittamasi jääkiekkoaiheinen drinkki, ja mikäköhän mahtaisi olla juoman nimi?
- Olen vielä alaikäinen, enkä tietenkään ole perehtynyt alkoholiin sen enempää... No, koska SaiPan värit ovat musta ja keltainen, tulisi drinkkiin aineksia ainakin sellaisesta pullosta, minkä kyljessä lukee Black cat. Sekaan voisi sitten laittaa aivan hippusen verran banaanilikööriä. (Banaanithan ovat keltaisia). Olettaisin, että tuo sekoitus olisi suht mustaa, joten se koristeltaisiin tyylikkäästi appelsiininlohkolla. Sekaan voisi laittaa myös hieman jäämurskaa. Juoman nimeksi tulisi "Sukellus".
2. Millainen on tunnelmasi nyt, kun liigan alkuun on vain jokunen päivä?
- Jännittynyt ja odottava. SaiPan osalta myös hieman huolettaa, mutta usko on kuitenkin kiven kova. Lasken päiviä, ja hoen kavereille, että "Saisi alkaa jo!"
3. Kenen pelipaidan pukisit/puet päällesi otteluun? Miksi?
- Jussi Markkasen paita on aika kova sana. Ja siksi, että nimi Jussi Markkanen sisältää kaksi kovaa sanaa. Markkanen on se ihan ensimmäinen pelaaja, keneen huomioni kiinnitin, ja kenelle eniten huusin kannustuksia.
4. Millä tavoin juhlistat liigan alkamista?
- Juhlistan liigan alkua yksinkertaisesti olemalla paikalla SaiPan kotiavauksessa, huutamalla ääneni käheäksi ja spekuloimalla jääkiekkoon liittyvistä asioista jatkuvasti.
5. Lempiherjasi ottelussa vastustajalle?
- Huutelen aniharvoin jotain vastustajille, sillä olen sitä mieltä, että on parempi keskittyä kannustamaan omia. Jos vastustajalle huudan, on se sitten juuri jotain tyyliin " ***** pelle!"... Tosin Pelicanseille on hauska huudella jotain linnuista/sorsanmetsästyskausista. Ja Tapparalaisille on hauska vinoilla jonkun epäonnistuneen taklauksen jälkeen pelihousujen takamuksessa lukevasta "teräselementti" - tekstistä. Tuomareille tulee huudeltua sitten kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Ja että minkälaisia unia olen nähnyt jääkiekkoon liittyen... Joskus näin sellaista, missä oli otteluna Jokerit-SaiPa, hallissa oli hirveästi porukkaa, ja maaleja syntyi kun liukuhihnalta. SaiPa teki sitten maalin, ja olin luonnollisesti aivan riemuissani, mutta hymy hyytyi, kun kuulin kuuluttajan äänen, joka oli vaihtunut. Kuuluttajana hallissa oli nimittäin eräs "tuttuni", jota en todellakaan voinut sietää. Hän sitten jotain naljaili SaiPan maalintekijästä, ja oli muutenkin inhottava. Kesken hänen selityksen tuli videotauluun joku vika, eikä kuulutuksistakaan kuulunut enää mitään muuta kuin todella epämääräistä surinaa. Hallin valotkin alkoivat räpsimään ihmeellisesti. Peli oli kuitenkin koko ajan käynnissä, ja saipalainen sai kympin jostain aivan älyttömästä syystä. Tästä kiukustuneena huusin hallissa aivan täysillä, että "Haista (tuomarin nimi tähän väliin) pas..!", ja sain huomata, että huutoni jäi kaikumaan kummallisesti koko halliin. Muuta en ko. unesta muista.