Mainos

Freesi Leidikisa 2002!!

• 10 394
  • 132

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ammattikoulun pääsykoe

Kumpi on parempi bändi, Hurriganes vai Abba?

Vastaan Hurriganes, koska __________ (täydennä)

---

Tykkäätkö bissestä vai viininlitkusta?

Vastaan bissestä, koska _________ (täydennä)

----

Kumpi on parempi auto, Toyota Marc kakkonen vai slobo-Lada?

Vastaan Toyota, koska_________ (täydennä)

----

Siis kuka jaksaa kuunnella naisten vastauksia, kun yksinkertainen kyllä/ei -kysymyskin saa aikaan 15 minuutin puhetulvan, jonka aikana sekä kyllä että ei ovat vuorotellen voimassa ja lopputulos on ehkäjoo..?

Väliaika, kahvia ja pullaa. Annuli rulettaa tässä ketjussa.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Kun kerran kysytään on kai vain kohteliasta vastata. Kysymyssarjojen vastaukset tässä putkeen...

1. Mitä paikkaa pelaisit jääkiekkojoukkueessa (myös kenttänro)?
Olisin todennäköisesti puolustaja, oikea laita, kenttänro...hmm...kakkonen

2. Mikä olisi todennäköisin roolisi?
Roolini olisi pistää kiekko mahdollisimman kauas omasta maalista (yllätys) ja ärsyttää vastustajia jo pelkällä olemuksella.

3. Millä pelinumerolla pelaisit - ja miksi?
numero mielellään 13 tai 7, koska näillä numeroilla pelasin aikoinani futista.

4. Mikä olisi tyypillisin syy, miksi istuisit penaltya?
2 min kampitus

5. Mikä olisi (KEKSITTY) seurasi nimi?
Manic Team

6. Mikä mahtaisi olla seurasi maalizipale?
Ensin Metallican Master of the Puppetsista "MAster, master... ja sitten vaikka Frederikin tsingis khania.

7. Kuka olisi joukkueesi päävalmentaja?
Korppi

8. Mitä mainostaisit pelipaidassasi?
Seksikauppaa ja tamponeja

Lisää vastauksia...

- osaatko laittaa ruokaa? Enkä tarkoita jääkaapista pöydälle tempaistuja kylmiä mikrouuniannoksia, joten mikä ruoka on sinun "bravuurinumerosi"?

Osaan laittaa ruokaa ja hyväksikin kehutaan. Aikoinani bravuurini oli aurajuustolla ja yrteillä täytetyt kanan rintafileet, nykyään varmaan lasagne kokonaan itse tehtynä ja kasviksia ja mahdollisesti lihaa kiinalaisen hapanimeläkastikkeen kera, kaikki tietenkin alusta loppuun itse tehtynä.

- omistatko jakkupuvun/-pukuja?
Kyllä ja käytänkin niitä aika usein töissä...

- poltatko tupakkaa?
Joskus...

- oletko koskaan juossut Cooperin testiä? Jos olet, niin minkä on ennätyksesi?
Olen, mutta en aikoihin, joten en muista ennätystä

- osaatko vaihtaa vauvan paskoman vaipan uuteen ja puhtaaseen?
Tästä löytyy runsaasti kokemusta.

- kuka mielestäsi on ollut kaunein Miss Suomi kautta aikojen?
Tarja Smura...tuli ekana mieleen ja hänellähän oli hieno kuoppa leuassa...

Ja vielä JHagin kyssärit...

Vastaan Hurriganes, koska Remu on kingi__________ (täydennä)

---

Vastaan bissestä, koska viini on pahaa_________ (täydennä)

----

Vastaan Toyota, koska Kummelit sanoo niin_________ (täydennä)

Edit: typoja

Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
- Olen pelannut esim. kaukalopallossa aina maalivahtina, (Kaupungin mestaruudesta pelattiin aina koulujen kanssa.) joten uskoisin, että olisin lätkässäkin sitten maalivahtina. Ja tietenkin se pelaava. Tai sitten olisin puolustava hyökkääjä, vaikka kolmosketjussa.

- Hyökkääjänä roolini olisi varmasti toimia jonkin asteisena ärsyttäjänä, mutta samalla myös koko joukkueen sytyttäjänä. Omaan niin paljon taistelutahtoa, että valmentaja varmasti toivoisi minun myös tartuttavan sitä muihin. Liiga pelaajista voisin ehkä muistuttaa hieman SaiPan Joni Yli-Torkkoa. Eli siis jumalatonta luistelua ja ärsyttämistä. Periksi antamattomuutta.

- Pelinumero olisi #27, kuten Jussi Markkasella vielä liiga-aikoina. Jussihan on suosikkipelaajani, joten siksi siis.

- Varmaan se olisi joku pikku kakkonen. Ja niitä tipahtelisi siis lähinnä suun soitosta tuomarille. Jos nimittäin tunnen saavani osakseni eräreilua kohtelua, annan sen usein myös kuulua... :rolleyes: Ja tempperamenttihan minulla on aika räjähtävä muutenkin.

- KiekkoMirrit

- "Den glider in
den glider in
den glider in
i mål igen
Vi skall kämpa
vi ska ge
allt det vi har
vi ska ta
guld igen
vou, u, vou, u, vou, u...!"

No, ei ehkä ihan, vaikka ruotsin kielestä aineena pidänkin. Maalilauluksi kävisi vaikka joku Hanoi Rocksin biisi näin äkkiseltään ajateltuna.

- Juhani Tamminen. Tami siksi, että tykkään aina koti sohvallakin ihmetellä niitä hänen piirustuksiansa ja töherryksiänsä. Voisi olla mielenkiintoista yrittää toteuttaa niitä jäällä. :D

- Jos joku olut-mainos pitäisi olla, mainostaisin Urho-olutta. Kissani nimittäin tottelee samaa nimeä. Lisäksi voisin mainostaa Fazerin sinistä suklaata, joka sopii joka tilanteeseen.

----------------------

- Osaan laittaa ruokaa. Varsinaista bravuuria minulla ei ole, sillä kotona kokkailen yleensä jotain aivan "tavallista" ruokaa, vaikkapa hunajakanaa riisin kera. Tarpeen vaatiessa saan kuitenkin jotain hienompaakin onnistumaan, ja leipominen onnistuu myös. Juuri eilen itseasiassa leivoin mustikkapiirakkaa. Ja mustikat olin kerännyt itse.

- Omistan kaksi jakkua, mutta en jakkupukua.

-En polta tupakkaa, paitsi satunnaisesti.

-Olen juossut, tulosta en muista. Jos nyt syksyllä sen jälleen juoksen, voin lisäillä tuloksen tänne.

- Ööö... En ole ollut vauvojan kanssa kovin paljoa tekemisissä. Mahdollisesti osaisin. Tai sitten en.

- Lola Odusoga. Myöskin Armi Kuusela oli hyvin kaunis Miss Suomi.

----------------------

- Hurriganes on parempi. Koska Abballa ei vain ole yhtään niin hyvää biisiä, kuin Hurriganseilla!

- En tykkää bissestä! Ainakaan yleensä. Viininlitkutkaan eivät tosin aina ole erityisen hyviä. Mieluiten juon vaikka siideriä. En käytä kovin paljoa alkoholia.

- Toyota. Koska isilläkin oli joskus vähän aikaa sen merkkinen auto.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poison:

- En tykkää bissestä! Ainakaan yleensä. Viininlitkutkaan eivät tosin aina ole erityisen hyviä. Mieluiten juon vaikka siideriä. En käytä kovin paljoa alkoholia.

----

Huoh. Juuri tätä minä tarkoitin. Kun kysytään naiselta, että tykkäätkö bissestä vai viinistä, on vastaus: SIIDERISTÄ:D

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Poison

Myöskin Armi Kuusela oli hyvin kaunis Miss Suomi.

Hmm... Nyt meni poisonilta pisteet... Armihan ei ollut Miss Suomi vaan Suomen Neito ...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti korkki

Hmm... Nyt meni poisonilta pisteet... Armihan ei ollut Miss Suomi vaan Suomen Neito ...

No no, miss se kuitenkin lieni? ;)

Annulille ja Poisonille seurasi lisää pisteitä loistavien vastausten muodossa.

Annulin musiikki valinnat olivat sykähdyttäviä, etenkin Frederikin tsingis khan, loistava biisi surisee myös kännykässäni.

Poisonille pieteitä joukkueen nimestä ja Urho oluesta.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulkitsin niin, että Koon hakemuksen sai asianomaisen luvalla käydä hakemassa alkuperäisestä ketjusta, joten:

Savun hälvettyä ajattelin ihan itsekkäistä syistä osallistua, pakostihan tässä sijoittuu ainakin lähelle kymmenen kärkeä. Minulle riittää toki heikonpikin sija, laitan sitten taas herneen nenästäni patjan alle ja kurpitsavaunut ilmestyvät vuoteeni viereen kuin itsestään.

Nimimerkkini on koo, mutta haluaisin sen olevan Bambi, salasana on edelleen prinsessansukkanauha. Ikävuosiltani olen lähempänä kolmeakymmentä kuin sataa, samoin painoltani.
Pituudeltani vastaavasti lähempänä kahtasataa. Strategiset mitat menee näin: 40-119-80-91,2.
Kauniin sinisiä silmiäni kehystää pitkät ja kaartuvat ripset.
Keväisin otsaani ilmestyy kolme pientä ryppyä, jotka häviävät itsestään Juhannukseen mennessä. Vastaavasti joskus sunnuntaisin silmien alpuolelle ilmestyy tummat varjot, ne joudun peittämään manuaalisesti YSL:n valokynällä.
Vatsastani löytyy sikspäkki. Tosin tämä kokonaisuus on sijoittunut virheellisesti siten, että pullot ovat ikäänkuin kyljellään.
Lopputulos näyttää istuvassa asennossa täppösen täyteen pumpatuilta, kahdelta fillarin sisäkumilta. Pystyasennossa "kumeja" ei näy jos pidätän hengitystä.
Tällähetkellä olen upeasti ruskettunut blondi, mutta jo lokakuussa näytän kuoritun perunan väriseltä. Minulle on eräs "kyseenalaista kunniaa niittänyt herrasmies" (=ei mitään hattuilua kumpaankaan puoleen osapuolia) luvannut Naurusaartenmatkan vielä tälle syksylle joten saatan siis vielä Joulunakin näyttää väritykseni puolesta siedettävältä. Älkää peljätkö, luulen selviytyväni Naurusaarten reissusta ihan kunniallisesti. Jos Hän alkaa (ei hän ala) "vääntämään kyseenalaisia navanalusjuttuja" liikaa, en vaan yksinkertaisesti kuuntele. Lähden sitten vaikka nettibaariin.
Luonteeltani olen pitkäpiimäisen pitkäpinnainen, toteaa ympäristö. Perheeni tietää, että pinna on säännöllisin väliajoin hiuskarvan varassa, lääketiede nimittää tätä asiaa hormoonitoiminnaksi.
Suhteeni ympäröivään yhteiskuntaan on positiivinen ja olen jo vuosia, vuosia sitten päättänyt nauttia elämästä. Tämä päätös ei ole vielä isommin tuonut "lunta tupaan" joten toistaiseksi jatkan nautiskelua, en edelleenkään kuitenkaan kanssaihmisten kustannuksella.
Järkeä minulle suotiin juuri sen verran, että takavuosina viljelin tietyissä tilanteissa nokkelaa sanontaa "voi kun tulis joku joka multakin järjen veis". Sen jälkeen on ollut tyytyminen vanhan kansan viisauteen, "sisu on järjen korvike", ja näillä mennään.
Kunnianhimo on tainnut jäädä muiden himojen jalkoihin, se ominaisuus minulta puuttuu kokonaan. Harmillista asiantilaa on asettunut paikkaamaan jonkinmoinen joukko suojelusenkeleitä, jotka ovat toistaiseksi olleet duunissa yötäpäivää. Näin ollen en tämänkään kilpailukokemuksen myötä toivo saavani juontokeikkoja tai mahdollista koelaulua studiossa, mieluummin jäisin jo eläkkeelle, tai ainakin kotirouvaksi. Tiedä sitten kuin käy.
Harrastuksia on vähän ja velvollisuuksia paljon, kuitenkin molempia niin, että ei sovi valittaa. Velvollisuuksina työssäkäyvän äidin "pikku puuhastelut" ja harrastuksina taide ja urheilu. Taiteessa kaikki se mitä käsillä saa aikaan, yhdistelemällä värejä ja eri materiaaleja. Urheilussa kunto- ja penkkiurheilu. Kuntoilun lähitavoite on syventää "kiristysnauhoja olkavarressa ja penkkiurheilussa kannustaa Tappara mestariksi.

Johan oli "puiseva esitys" mutta yltiörehellisenä en muutakaan aikaan saanut. Lisäilin toki pari milliä ihan vaan huvikseni tiettyyn mittaan, oikeesti se on 117,3.

Terveisin koo

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti korkki

Armoa! Huomioikaa nyt rakkaat äänestäjät, että en ollut edes syntynyt, kun Armi kruunattiin... Suomen neidoksi. Ja hei, missi kuin missi, neito kuin neito... Ja ainakin hän oli Miss Universum! Nyt jos tuokaan ei pidä paikkaansa, niin lähden nurkkaan häpeämään...

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti JHag
Huoh. Juuri tätä minä tarkoitin. Kun kysytään naiselta, että tykkäätkö bissestä vai viinistä, on vastaus: SIIDERISTÄ:D

Okei, okei... Vastaan sitten, että viinistä. :D

Tuossa tuli vain mieleen, että ilmotan sitten samalla sen, mistä eniten tykkään... *nauraa itsekin*

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hmmm...olen nyt tehnyt joitakin huomioita tarjokkaista, ja tässä kirjattuna muutama aatos...

1. Patarouvan ässä on salaperäisyys, johon nainen aikoo luottaa. Silti - jotain ehkä kannattaisi vielä paljastaa, ettei jää liian paljon arvailujen/mielikuvituksen varaan...;)

2. Annulin iso plussa on kissaystävällisyys. On sykähdyttävää kuulla, että Annuli järjestää kalenterinsa liigaohjelman mukaan. Naisella on tärkeysjärjestys kohdallaan.

3. Koo on verbaalinen lahjakkuus. Myös "elänniinkuelän" -asenne viehättää.

4. Poisonillekin plussa kissasta. "Den glider in" -renkutuksen valinta maalilauluksi koskettaa ja suorastaan liikuttaa. Tulee muistoja pintaan. Kyseinen kappale soi kännykässäni.

5. Chip. Kiteytettynä hän on käheä-ääninen romantikko-blondi. Pätevä yhdistelmä...

Tämä ei tule olemaan helppoa, ei.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mauri hyvä, kuten sanoin en luovu tyylistäni. Ikävä kyllä. Palstan kirjoitukseni kertovat mielestäni ihan riittävästi siitä, millainen ihminen olen. Sekä hyvässä että pahassa. Kyllä niistä paljastuu paljonkin, jos joku niitä on jaksanut lukea.

Eihän voitto ole tärkeintä, vaan osallistuminen juuri sellaisena kiekkoleidinä kuin on. Jos mukailisin hifkiläisten iskulausetta, niin sanoisin, että parempi rytinämitalittomuus kuin minnihiirikulta.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Patarouva
Mauri hyvä, kuten sanoin en luovu tyylistäni. Ikävä kyllä. Palstan kirjoitukseni kertovat mielestäni ihan riittävästi siitä, millainen ihminen olen. Sekä hyvässä että pahassa. Kyllä niistä paljastuu paljonkin, jos joku niitä on jaksanut lukea.

Eihän voitto ole tärkeintä, vaan osallistuminen juuri sellaisena kiekkoleidinä kuin on. Jos mukailisin hifkiläisten iskulausetta, niin sanoisin, että parempi rytinämitalittomuus kuin minnihiirikulta.

Taktiikkasi on vahva. Sen verran kuitenkin korjattakoon, ettei voitto, eikä osallistuminenkaan ole niin tärkeää kuin HYVÄT PALKINNOT. Ne ovat tosin vielä mietinnän alla. Ehdotuksia/toiveita?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jospa minäkin rohkenisin esittää muutaman sekalaisen kysymyksen ehdokkaille.

-Kuka sanoi ja missä, "Arpa on heitetty"?

-Kuka oli Gavrilo Princip?

-Kuka kiekkoilija tunnetaan kutsumanimellä "Proffa"?

-Mistä kaupungista käytetään kutsumanimeä HockeyTown?

-Mikä kvagga oli?

Loppuun ehdottomasti tärkein kysymys.

-Mikä elokuva lyhennetään LOTR?

vlad#16.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad

-Mikä kvagga oli?

vlad#16.

Nyt naiset tietosanakirjoja ja nettiä plaraamaan. Vlad pisti pahat. Huomioikaa toki myös aikaisemmat kyselyt.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti vlad

Julius Caesar, eikös se ollut joku sotatilanne...

Tyyppi, jonka ansiosta alkoi ensimmäinen maailmansota, ampui sitä arkkiherttuaa Sarajevossa

Tiedän monta, jota ei kutsuta proffaksi...

Detroit

-Mikä kvagga oli?

sukupuuttoon kuollut lintu

Lord of the Rings

vlad#16.

Yksi piti hakea netistä...aika hyvin omasta mielestäni.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Poison

Okei, okei... Vastaan sitten, että viinistä. :D

Kiitos, oi kiitos....ja tämä vastaus lukitaan voimaan nyt! Vaihtaa ei enää saa. Tsemppiä kisaan, oletko muuten Alice Cooper -fani?

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti mauri
Nyt, kun on kyse Jatkoajan Leidikisasta, täytynee ehdokkaille esittää kiakkoaiheisia kysymyksiä, jotta mielikuva selkiytyy, ja äänestäminen helpottuu. Tässä nyt olisi joitakin kysymyksiä (muistattehan kopioida ne vastauksiisi, jotta tulkitseminen ei mene liian vaikeaksi!):

Kiitos Mauri kun laitoit ansioluettoloni tänne, pelkäsin jo, että joudun oikein tosissani näyttämään kiukuttelevan naisenluonteeni, mutta "enkelit olivat valppaina".

Ja vastauksia:
Vasen pakki, luonnollisesti neloskenttä.
Vasemman pakin rooli lienee kaikkien tiedossa, valitettavasti.
No 10, siksi kun olen paras
En tiedä, kun olen vasen pakki
Kooman Kultakutrit
Heikki Kinnusen Prinsessan Sukkanauha, suosittelen muillekin
Jussi Lampi
Kiekkoleidikisaa ja itseäni, tietenkin

Vastauksia odotellaan... ;)

Kiirettä pitää, joten vastailen muihin kyssäreihin jos joskus vielä ehdin.

Terveisin koo

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kisasta onkin tulossa trivia painotteinen, toisin kuin oletin, mutta minusta kisan tulisi luodata enemmän ihmisen persoonaa ja mieltymyksiä sen sijaan kuin kuka osaa parhaiten nippeli tiedon.

Testataan sitten omaltakin osalta kilpailijoiden tietämystä

Mikä on mailman suurin tällä hetkellä elävä kissaeläin (tarkkamääritelmä)?

Mikä taasen koskaan suurin elänyt kissaeläin?

Kumpi on suurempi kissa eläin, Misu vai Ilves? ;)

Sitten monivalinta kysymyksiin.

Valitse yksi seuraavista 3 :sta vaihtoehdoista ja perustele, lyhyesti.

1
a) Marco Tuokko
b) Pasi Nielikäinen
c) Pertti Lehtonen

2)
a)Pantera
b)Pandora
c)Mikko Alatalo

3
a)Sikari
b)konjakki
c)maito

4
a)Suomi
b)Savo
c)Turku

5 Maraton aikasi?
a) 2:30
b) 5:00
c) DNF

Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiukkaa tekee. Kilpailijoita on yllättäen ilmaantunut useampia potentiaalisia ja mietintämyssy käy kuumana kuin pannu hellalla...
Voisinpa minäkin hiukan listatata tähän mennessä esiintulleita hyviä ja huonoja puolia:

Poison:

+ Eläinrakkaus
+ Siiderin valinta oluen sijaan, muutenkin maltillinen alkomahoolin käyttö
+ Kissan nimi
+ Nauraminen, se on naurettavaa; hyvällä tavalla
+ Maailmanparantaja, niitä ei sattuneesta syystä paljon näe
+ Selvästi karjalainen temperamentti

- Provosoituu liikaa muiden kommenteista eikä siten enää seiso aiempien valintojensa takana yhtä vahvasti

Annuli:

+ Viherpiiperrys, lihansyöjänä arvostan sitä
+ Eläinrakkaus, joka toki on edelliseen nähtynä luonnollinen seuraus
+ Seksikaupan mainostaminen pelipaidassa, tampoonejakaan ei sovi unohtaa
+ uskoo Ässien nousuun, pakko antaa pisteitä...

- ...joka on toisaalta ylioptimismia kuten usko SaiPan nousuunkin (jumbofinalessa tavataan)
- Pientä epävarmuutta ja vähättelyä

Chip:

+ Tepsin kannattaminen Itä-Suomessa on kova juttu
+ Urheilullisuus
+ Viskibass... anteeksi matalahko ääni

- Hiukan kevyehkö kuvaus muihin kilpailijoihin verrattuna

Koo:

+ Erittäin persoonallinen, hykerryttävän hypnoottinen ja monitulkintainen kuvaus

- Monitulkintaisuudesta johtuen en tajunnut puoliakaan

Patarouva:

+ Mystisyys, hyvä piirre naisissa

- Mystisyys, huono piirre naisissa

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Mä olisin tietenkin hyökkääjä, sillä maalinteko on kaikkein kivintä! Sentteri voisin olla, kun mä osaan syötelläkin.

Mä pelaisin ykkös- tai kakkosketjussa hyökkäävässä roolissa vaikka puolustavakin rooli sopisi.

#11, koska Saku Koivu on mun ykkösidoli. Tietenkin kyseinen numero toisi hieman paineitakin...

Henkilökohtainen rangaistus suunsoitosta. 10 min.

Neitikiekkoilijat ;)

We will rock you Fiven esittämänä

Jortikan Hannu. Se itkettäis meitä joka erätauolla :)

Vuokkosia ja Sloggin sporttirintsikoita.

- osaatko laittaa ruokaa? Enkä tarkoita jääkaapista pöydälle tempaistuja kylmiä mikrouuniannoksia, joten mikä ruoka on sinun "bravuurinumerosi"?

Kyllähän multa ruuanlaitto luonnistuu, jos ei muuten, niin sitten keittokirjan kanssa. Ei mulla oikein ole mitään erityistä bravuuria, semmoset perusruuat mä osaan.

- omistatko jakkupuvun/-pukuja?

En. Eiköhän niitä vanhemmiten ala kuitenkin kaappiin eksymään.

- poltatko tupakkaa?

Maistanut olen, mutta en polta.

- oletko koskaan juossut Cooperin testiä? Jos olet, niin minkä on ennätyksesi?

Hmm... taisin viimeks juosta yläasteella ja enkka on 2200m.

- osaatko vaihtaa vauvan paskoman vaipan uuteen ja puhtaaseen?

Kaipa se pienen harjoittelun jälkeen luonnistuisi. Tähän mennessä ei oo tarvinnu vaihtaa kuin parivuotiaan pissavaippa.

- kuka mielestäsi on ollut kaunein Miss Suomi kautta aikojen?

Anna Pohtamo ja Tanja Vienonen.

Vastaan Hurriganes, koska niitten biisit on niin ihanan yksinkertaisia...---

Vastaan viinistä, koska jos minä joskus jotain joisin, niin joisin viiniä. Olut on pahaa.

----

Vastaan Toyota, koska meillä on Mazda, joka on Toyotan tapaan japanilainen.

Julius Caesar

Opiskelija, joka murhasi Itävalta-Unkarin hallitsijan puolison (nyt kyllä improvisoin) ja aiheutti teollaan ensimmäisen maailmansodan. Pienestä ne suuretkin asiat syntyvät...

Raimo Helminen?

Ihan selvästi joku Kanadan kiekkokaupungeista... Montreal?

-Mikä kvagga oli?

No ei kyllä ole mitään tietoa, enkä aio käyttää tietosanakirjaakaan.

Taru sormusten herrasta elikkä Lord Of The Rings, elokuva, jota en ole vieläkään nähnyt. Vakaa aikomus on katsoa se lähitulevaisuudessa.

Mikä on mailman suurin tällä hetkellä elävä kissaeläin (tarkkamääritelmä)?

Amurintiikeri.

Sapelihammaskissa. (se mistä on kuva biologian kirjassa)

Kumpi on suurempi kissa eläin, Misu vai Ilves?

Riippuu minkä rotuinen Misu on. Jos se on maatiaiskissa, niin silloin Ilves, jos Misu taas on pantteri, silloin Ilves on pienempi.

1
a) Marco Tuokko
b) Pasi Nileikäinen
c) Pertti Lehtonen

A) Marco on kaikkien teinityttöjen ykkössuosikki ja minunkin ikäni on englanninkielen tulkinnan mukaan vielä teini-ikää (nineteen).

2)
a)Pantera
b)Pandora
c)Mikko Alatalo

Pandora. Panteran rääynnästä en tykkää, eikä Mikonkaan poppaloorat enää oikein iske.

3
a)Sikari
b)konjakki
c)maito

Maito, jos noista pitää valita.

4
a)Suomi
b)Savo
c)Turku

Eikö sais ottaa kahta??? Pliiis, jooko?! Kiitos :)
SAVO. Täältähän minä olen kotoisin, murre ei ehkä ole yhtä leveä kuin kuuluisi, mutta kyllähän tuo viäntäminen sujjuu minultakkii.

5 Maraton aikani?
c) DNF

Tällä hetkellä varmaankin C, sillä mä en jaksais juosta niin pitkää matkaa ihan tästä näin.

Ted Raikas: Mitä multa jäi puuttumaan? Kysy ihmeessä. :)

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mielenkiinnosta?

Eli pistetäämpä täältäkin oma lusikka soppaan, eli muutamia kysymyksiä ehdokkaille...

Ensiksi ulkoisia avuja,
1. Silmien väri?
2. Hiusten väri, pituus ja mielikampauksesi?
3. Pituutesi?
4. Onko tatuointeja ja/tai lävistyksiä - jos on niin missä?

Sitten vähän muuta,
5. Mihin kiinnität miehessä ensiksi huomiosi?
6. Kuvaile ihanne miehesi?
7. Suosikki pelaajasi jääkiekon parissa, miksi?
8. Suosikki elokuva?
9. Suurin saavutuksesi?
10. Bikinit vai koko uimapuku?
11. Mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle?

Että tällaista...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Täällähän on esitetty hienoja kysymyksiä, ja vielä hienompia vastauksia. Pakko esittää pari kysymystä itsekin, koska kaksi ehdokasta on silmissäni melkolailla tasapisteissä. Nämä kysymykset lähtevät olettamuksesta, että sinulla on mies. Jos on, niin toimi kuten toimisit miehesi kanssa, ja jos ei niin toimi kuten toimisit, jos sinulla olisi. Ei tarvitse kertoa, onko vai eikö. ;)

Kerro lyhyesti, mitä teet, jos:

-huomaat miehesi pyyhkivän oma-aloitteisesti pölyjä. Puhdasta tulee, mutta mielestäsi hän pyyhkii pölyjä ihan väärin.

-miehesi istuu sohvalla ja katsoo televisiota samalla jutellen kanssasi. Yhtäkkiä hän ikäänkuin havahtuu ja tunnustaa, ettei ole kuunnellut sinua viimeiseen viiteen minuuttiin yhtään.

-miehesi laittaa kaupassa ostokset kassiin eri järjestyksessä kuin sinä haluaisit.

-miehesi sanoo juuri imuroineensa asuntonne, vaikka sinä selvästi näet pölyä lipaston alla.

-olet aikeissa ehdottaa, että menisitte yhdessä katsomaan uutta ranskalaista kulttuurielokuvaa, mutta miehesi ehtii kertoa, että hänen kaverinsa soitti ja pyysi tulemaan pelaamaan jalkapalloa viereiselle nurmikentälle vartin päästä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Chip

Suurta vikaa en löytänyt, mutta muutamiin muihin kilpailijoihin (Annuli, Poison, Koo..) verrattuna sellaista persoonallista otetta puuttui hiukan. Mehevät kuvaukset antavat kilpailijasta rempsakan otteen... =)

Pakko kai kysyä arvon leideiltä jotain, jotta saan paremman kuvan kilpailjoista. Kun vielä arvostelenkin heitä. Nämä vastaukset saattavat sitten ratkaista kelle ääneni annan:

1. Kumpi oli ensin: Muna vai kana? (oma kekseliäisyyteni suorastaan pelottaa itseäni) Suora vastaus sitten kiitos... Kolmas vaihtoehtokin hyväksytään tässä jos tarve, mutta hyvin perusteluin. =)

2. 1+1=? (en aliarvioi tässä kohdalla ketään, mutta vastaus on tärkeä)

3. Mikä näistä esineistä päähän mieluiten? Lippis, kukkahattu vai huivi?

4. Mikä näistä eläimistä kuvastaa sinua parhaiten? Orava, rastas vai sammakko?

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Oho, onpas tullut kysymyksiä. Aivonystyrät on aika lomalla vielä, mutta yritän parhaani...

Tatzkalle vastauksia...

Mikä on mailman suurin tällä hetkellä elävä kissaeläin (tarkkamääritelmä)? Siperian tiikeri, se on nyt ainakin uhanalainen, en tiedä onko isoin...

Sellainen, jolla oli julmat hampaat, itse en muista nimeä, mutta lapset kyllä tietäisivät

Kumpi on suurempi kissa eläin, Misu vai Ilves? Olettaen, että nämä ovat erisnimiä sanoisin, että Misu...meidän Miuku on ainakin jumalattoman kokoinen kolli, vaikka nimi sanoo jotain aivan muuta.

1
a) Marco Tuokko
b) Pasi Nileikäinen
c) Pertti Lehtonen
A) En tiedä, mitä tässä haetaan, mutta toivoisin Tuocon saavan opetusta tällä kaudelta edes joltain.

2)
a)Pantera
b)Pandora
c)Mikko Alatalo
A) Pantera, vielä jaksaa vanhat äijät veivata kunnon musiikkia. Kolahtaa minuun aivan kohtalaisesti.

3
a)Sikari
b)konjakki
c)maito
C) kaikkia muuta voisin tällä hetkellä ottaa paitsi maitoa (masu ei pidä), mutta maito on ainutta, josta pidän...

4
a)Suomi
b)Savo
c)Turku
C) Turku, entinen kotikaupunki

5 Maraton aikani?
c) DNF
B) kaipa nyt maaliin pääsit...

Sitten Flintstone...

1. Silmien väri? Siniharmaa, enemmän kuitenkin harmaa
2. Hiusten väri, pituus ja mielikampauksesi? punaiset, lyhyet, mielikampaus on punaiset ja lyhyet
3. Pituutesi? 168
4. Onko tatuointeja ja/tai lävistyksiä - jos on niin missä? Korvista löytyy reikiä toistakymmentä

Sitten vähän muuta,
5. Mihin kiinnität miehessä ensiksi huomiosi? Riippuu näenkö miehen etu- tai takapuolelta, etupuolelta silmiin ja takapuolelta, no, takapuoleen
6. Kuvaile ihanne miehesi? kiltti, ystävällinen, hiljainen, raitis, iloinen, ulkonäöllä ei väliä
7. Suosikki pelaajasi jääkiekon parissa, miksi? Mikähän ois...Marko Palo, Marko Palo on jumala. Olen pitänyt Kyyn pelityylistä aina ja viime kausi oli taivaallinen, sillä näin Kyyn todella usein. Kyy jaksaa aina yrittää ja se pilke silmäkulmassa.
8. Suosikki elokuva? Tällä hetkellä ehkä American History X
9. Suurin saavutuksesi? urheilussa jalkapallon varsinais-suomen jonkun liigan kakkossija ja parhaan pelaajan palkinto, muutoin tämä onnellinen elämä
10. Bikinit vai koko uimapuku? bikinit
11. Mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle? kynää ja paperia

Ja Designer...

Kerro lyhyesti, mitä teet, jos:

-huomaat miehesi pyyhkivän oma-aloitteisesti pölyjä. Puhdasta tulee, mutta mielestäsi hän pyyhkii pölyjä ihan väärin.

Jos mies pyyhkii pölyjä oma-aloitteisesti antaa pyyhkiä vaan, sillä ei niitä kukaan muukaan täällä pyyhi.

-miehesi istuu sohvalla ja katsoo televisiota samalla jutellen kanssasi. Yhtäkkiä hän ikäänkuin havahtuu ja tunnustaa, ettei ole kuunnellut sinua viimeiseen viiteen minuuttiin yhtään.

Tuttua, sanon yleensä, ei sitten mitään, kun olen todennäköisesti unohtanut, mistä olen puhunut.

-miehesi laittaa kaupassa ostokset kassiin eri järjestyksessä kuin sinä haluaisit.

En puutu tähän, koska meillä se on toisinpäin, minä laitan tavarat väärään järjestykseen ja saan siitä aina pyyhkeitä...miksei muka maitopurkkeja voi laittaa päälimmäiseksi????

-miehesi sanoo juuri imuroineensa asuntonne, vaikka sinä selvästi näet pölyä lipaston alla.

Jälleen, jos on imuroinut ihan hyvä, voin kuitenkin kysyä, että imuroitko tuoltakin...

-olet aikeissa ehdottaa, että menisitte yhdessä katsomaan uutta ranskalaista kulttuurielokuvaa, mutta miehesi ehtii kertoa, että hänen kaverinsa soitti ja pyysi tulemaan pelaamaan jalkapalloa viereiselle nurmikentälle vartin päästä.

Sanon, että saanko mäkin tulla pelaamaan. Ranskalaiset kulttuurielokuvat saavat rauhassa odottaa, sillä ne ovat aivan sairaan tylsiä.

Ja Ted...

1. Kumpi oli ensin: Muna vai kana? (oma kekseliäisyyteni suorastaan pelottaa itseäni) Suora vastaus sitten kiitos... Kolmas vaihtoehtokin hyväksytään tässä jos tarve, mutta hyvin perusteluin. =) En ole kovin kekseliäs, mutta sanotaan muna, ei keksi mitään hauskaa perustelua...munahan voi olla vaikka jonkun alkueliön, kun kananmunasta ei ollut puhe...

2. 1+1=? (en aliarvioi tässä kohdalla ketään, mutta vastaus on tärkeä) meillä se on 4

3. Mikä näistä esineistä päähän mieluiten? Lippis, kukkahattu vai huivi? Onko aivan pakko pistää jotain päähän...kai sitten lippis

4. Mikä näistä eläimistä kuvastaa sinua parhaiten? Orava, rastas vai sammakko? sammakko, toiset rakastaa ja toiset ei voi sietää

Olenpa tylsä tänään...

Woman In Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
WIR v2.0

Tämä missikokelaan elämä käydä työstä, mutta ainahan tippaleipäaivoinen lätkäelli kaksiin kisoihin ehtii jakautua. Sitä useammille areenoille eivät rahkeet vielä tällä skitsofrenian asteella riitä ja kisaväsymys saattaa voittaa, varsinkin jos kolmannella kädellä täytyy huseerata kisakulissien poliittisissa kähinöissä.

Tässä kilpailija WIR v2.0:n tuoteseloste.
-----------------------------------------------------------------
Vääntö:

WIR v2.0:n pituus-paino-lihassuhteella saa tätä nykyä penkistä ylös enää noin puolet painosta, kun parhaimmillaan (v1.2) lähenneltiin 80 %:ia. Onneksi tukka vielä kasvaa nopeammin kuin maha ja nupissa riittää vääntöä enemmän, ainakin silloin kun kanavat eivät ole sekaisin tai sumu häiritse kuuluvuutta.

Harrastukset ja luonne:

WIR on heikohko keihäänheittäjä, mutta harrastaa muuten urheilua, penkkiurheilua ja viinanjuomista, usein nämä harrastukset onnistuneesti yhdistäen. v2.0:aan on lisätty hallikaudelle talveksi hieman ääntä.

Seppo Räty -suhde:

Selvästi potentiaalinen äänestäjä TheChef kyseli ehdokkaan sukulaisuudesta Seppo Rätyyn. No, Seppohan on hieno mies, vaikkei sukua olekaan. WIRin suku on kaikkinensa yhtä keskinkertaista keihäsväkeä, mutta hyvää ja äänekästä lauluväkeä.

Noin muuten kandidaatti WIR arvostaa kaksilahkeisissa harrastusta mielipiteenmuodostukseen. Mielipiteeksi ei kuitenkaan lasketa esim. tokaisuja 'poliitiikka on p-stä' tai 'iiefkoo on v-un p-a'. Sen sijaan Saksa kyllä on p-a maa.

Jonkinlaista sielujen sukulaisuutta kyllä Seposta ja Woman In Redistä löytyy, sillä erotuksella, että jälkimmäinen ei ole niin p-leen suulas, jos sattuu hermostumaan.

--------------------------------------------------------------------
Tuomariston haastattelussa WIR v2.0 vastasi seuraavaa:

Peliominaisuudet:

WIR v2.0 on puhdas Aki Tuomismainen vasen laitahyökkääjä - ai, piti olla pakki, joojooo. Jäähyboxiin WIR v2.0#14 heitettäisiin sisäisten rooliepäselvyksien takia luultavimmin väärästä vaihdosta. Päävalmentajaksi joukkueeseen yritettiin saada ties ketä, haaviin tarttui Homer Simpson - ja motoksi tuli saman tien 'if it's hard, don't even try'.

K: omistatko jakkupuvun/-pukuja?
V: Univormuun WIR v2.0 verhoutuu vain virantoimituksessa. Kyllä, vaatteet ovat omat.

K: oletko koskaan juossut Cooperin testiä? Jos olet, niin minkä on ennätyksesi?
V: soo soo, ei nyt mennä intiimeihin asioihin. Muistan kyllä metrilleen ja se oli 80-luvun puoliväliä.

K: Kumpi on parempi bändi, Hurriganes vai Abba?
V: Vastaan Hurriganes, koska Sleepparit ei ollut vaihtoehtona.

K: Tykkäätkö bissestä vai viininlitkusta?
V: En ymmärrä, miksi blandasit viiniin vettä (häpeä!), mutta siltikin valitsen sen.

K: Kumpi on parempi auto, Toyota Marc kakkonen vai slobo-Lada?
V: Vastaan Toyota, koska sain tarpeekseni slobon kytkimestä.

----------------------------------------------------------------------------
Monivalintatehtävät:

1) a) Marco Tuokko b) Pasi Nileikäinen c) Pertti Lehtonen
V: C, keittää parhaat kahvit

2) a)Pantera b)Pandora c)Mikko Alatalo
V: Per vers, runoilija.

3 a)Sikari b)konjakki c)maito
V: B, sokerilla tai ilman

4 a)Suomi b)Savo c)Turku
V: A, B, ja C, loistolomakohteita kaikki tyynni

------------------------------------------------------------------------
Reaktiot Designerin pulmiin:

T: huomaat miehesi pyyhkivän oma-aloitteisesti pölyjä. Puhdasta tulee, mutta mielestäsi hän pyyhkii pölyjä ihan väärin.
R: WIR v2.0 tarjoaa miehelle kylmän vapaavalintaisen juoman

T: miehesi istuu sohvalla ja katsoo televisiota samalla jutellen kanssasi. Yhtäkkiä hän ikäänkuin havahtuu ja tunnustaa, ettei ole kuunnellut sinua viimeiseen viiteen minuuttiin yhtään.
R: Johtopäätös: jos tällainen virhetilanne on päässyt syntymään, WIR v2.0:n on pakko siirtää kapasiteettia lehdenluku- ja puhekanavilta tv:n katsomiskanavalle ja merkitä juuri sovitut menot Husband In Redin kalenteriin.

T: miehesi laittaa kaupassa ostokset kassiin eri järjestyksessä kuin sinä haluaisit.
R: Johtopäätös: siis WIR v2.0:lla oli maksuvuoro. Siihen ei kuulu työnohjausta.

T: miehesi sanoo juuri imuroineensa asuntonne, vaikka sinä selvästi näet pölyä lipaston alla.
R: mitä ihmettä WIR v2.0 tekee lipaston alla?

T: olet aikeissa ehdottaa, että menisitte yhdessä katsomaan uutta ranskalaista kulttuurielokuvaa, mutta miehesi ehtii kertoa, että hänen kaverinsa soitti ja pyysi tulemaan pelaamaan jalkapalloa viereiselle nurmikentälle vartin päästä.
R: WIR v2.0 kärttää miestä uimaan pelailun jälkeen.

------------------------------------------------------------------------------
Luonnontieteelliset seikat:

1. Kumpi oli ensin: Muna vai kana?
V: Kana, koska jonkun piti munia.

2. 1+1=? (en aliarvioi tässä kohdalla ketään, mutta vastaus on tärkeä)
V: ?=2, kunnes toisin todistetaan.

3. Mikä näistä esineistä päähän mieluiten? Lippis, kukkahattu vai huivi?
V: mikä on laji?

4. Mikä näistä eläimistä kuvastaa sinua parhaiten? Orava, rastas vai sammakko?
V: Laulutaidoissa rastas, uimataidossa sammakko ja pummauskyvyissä orava. Tai laulutaidoissa sammakko, uimataidossa orava ja näpistelyssä rastas.
------------------------------------------------------------------------------

Edit: totuuskomissio puuttui historiaan

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy