Tuli ihan spontaani naurunhörähdys kun täällä puhutaan jo siitä, että finaalit voi unohtaa - kun neljä matsia on pelattu. Toinen veskareista on pelannut kolme hyvää matsia ja toinen yhden paskan. Ja vielä maalierokin harmittaa kun ei olla jo tässä vaiheessa kymppiä plussalla. Jokainen tavallaan. *hymiö*
Tai juu, luin viestini uudestaan ja ymmärrän toki tulkintasi asiasta, koska selkeästikin meni vähän tulkinnavaraiseksi.
Se mitä tarkoitin sanoa oli se, että en usko finaaleihin jos se on kiinni maalivahdeista, sillä en itse ihan niin paljoa luota sen tasoon kuin ehkä muut. Ja jos taas finaaleihin siis päädytään, niin se on kiinni kenttäpelaamisen tasosta. Toisinsanoen jos ei tehdä enemmän maaleja kuin päästetään, niin ei sinne finaaleihin mennä. Jos kenttäpeli pääsee tasolle jota siltä eittämättä odotetaan, niin kaikki on mahdollista, mutta korostan nyt vielä että en usko sen tapahtuvan maalivahtipelin turvin, sillä sinne menee yleensä sen verran helppoakin että kentällisten on tiukoissa matseissakin onnistuttava todella hyvällä tasolla.
En siis tarkoittanut ollenkaan etteikä IFK voisi finaaleihin mennä. Maalinteon kuitenkin pitää alkaa sujumaan paremmin myös 5 vs 5 pelissä.
Mitä sitten taas tulee tämän erään -ja jälleen alentavasti muita nenänvarttaan pitkin tuijoittelevan puupään kommenttiin, niin ei kai tänne ole pakko käydä kirjoittamassa silloin kun asiat sujuvat jos ei siihen tarvetta tunne. Silloinhan ei mitään tarvitse muuttaa tahi korjata. Mä en siis oikein diggaa tollasesta toisten fanien jatkuvasta kritisoimisesta jos ne ei ihan pöksyt märkäknä kaikkea diggaakaan tai toivovat näkevänsä muutosta asioissa.
Sekin siis on ihan ok, että saa -ja mahdollisesti pitääkin- tulla kommentoimaan sitäkin kun kaikki on ihgua. Senkin varmasti teen itse kun se sopiva hetki on ja varsinkin jos ja kun se mestaruus otetaan. Pahoitteluni puupääksi nimittämisestä, mutta onhan tää ihan hemmetin absurdia että täällä koko ajan vaan haukutaan ja vähätellään niitä jotka eivät jaa niitä omia näkemyksiä IFK:sta ja heidän pelinsä tasosta, tahi officen touhuista.
En mä ainakaan yritä vähätellä näiden positiivareiden fanituksen oikeudellisuutta, mutta mä en ehkä tosiaankaan itse näe niitä yksisarvisia ja sateenkaaria kaikkialla, kuten taas osa porukasta tekee, ja se on ihan fine jos niin tekevät.
Eikö niitä vastaan sitten saa kommentoida ja pitääkö täällä jakaa vain sellaisia mielipiteitä joissa kaikki on pelkkää "limpparia", siis jopa se paljon puhuttu kusikin?