Noh, en minäkään Tuohimaata minään veret seisauttavana veskarina pidä. Enkä mä tuijota torjuntaprosentteja, koska joutui seisoskelemaan pitkiä pätkiä työttömänä, mikä ei koskaan ole ideaalitilanne veskarille. Oikeasti huonojakin pätkiä mahtui hänen HIFK-aikoihinsa, mutta itse en vaadi jokaisena iltana täydellisyyttä. Mutta riittävän hyvä maalivahti hän kuitenkin meillä oli ja taso oli korkea silloin, kun sitä vaadittiin. Olisi mielenkiintoista tietää, millaiset Fränänkin statsit olisivat olleet, jos HIFK olisi pelannut niin, että veskarillekin olisi tullut enemmän vetoja? Mutta sitähän emme saa koskaan tietää, joten turhaa jossittelua.
Sinänsä en jää kaipaamaan Tuohimaata, mutta hänen korvaajansa pitää lähtökohtaisesti pystyä vähintään samaan ja mieluiten ylittämään Tuohimaan taso. Peltosen joukkuetta ei voi tietenkään suoraan verrata Pikkaraisen jengiin ja pelityyliin muutenkaan. Mutta ei mulle paskaa makua Fränästä todellakaan jäänyt. Toisin kuin vaikka Vokounista. Ääriesimerkki siitä, ettei loistava runkosarja lämmitä yhtään, jos pleijarit menee aivan päin persettä. Kakka maistuu suussa vieläkin. Maistuu varmaan ikuisesti.