Mainos

Formula 1 -kausi 2022 – uusi aikakausi

  • 225 008
  • 1 681

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helmut: ''Max, se on sit silleen että Abu Dhabissa autat Checoa ! ''
Max: ''Tos on avaimet, aja ite ! ''
Oliskin mukava nähdä joku testikuski Maxin tilalla viimeisessä kisassa, mut tuskin tätä nähdään sentään.

Viasatin lähetyksistä voisi ensi kaudella heivata Juuselan ja Salon helvettiin. Kovalainen ollut sen pari kisaa mukana, ja mun makuun selkeästi paras näistä asiantuntijoista. Joten maailman nopeimmalle Heikille nyt ykköskuskin paikka tuolta.
Vilanderista tykkään kyllä myös ja Oikarinen on hyvä ilman Juuselaa. Mervi kiertäköön hiplailemassa tallipäälliköiden hartioita, ei heilauta vaakaa oikein mihinkään suuntaan.


Toki itse olen aika myöhäisherännyt tämän lajin kanssa muutenkin. Nyt kun pääsi änärin siivellä lähetyksiin käsiksi, niin onhan tämä ihan viihdyttävää sirkusta näinkin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Red Bull joutuu nyt vaikeaan paikkaan, kun ovat antaneet Maxille liikaa siimaa. Tilanne vaikuttaa erittäin tulehtuneelta, ja on vaikea nähdä, että kuskien välit voisivat tuosta parantua sille tasolle, mitä hyvään yhteistyöhön vaaditaan.

Jos taas RB heittää Perezin ulos tallista, niin sehän vain nostaa Maxia entistä enemmän jalustalle, joka johtaa näihin tilanteisiin jatkossakin - riippumatta siitä kuka siellä toisena kuskina Maxin kanssa on.

Vaikka kuskipaikkoja on rajallinen määrä ja RB:n paikat ovat parhaasta päästä hyvän auton vuoksi, niin laatukuskeja voi olla jatkossa äärimmäisen vaikea houkutella mukaan, kun kukaan ei halua Maxin tallikaveriksi. Aiemminkin tämä on ollut totta, mutta nyt tilanne kärjistyy entisestään.

Max on oppinut jotain sen suhteen, miten ajaa radalla. Ajovirheet ja hölmöilyt ovat vähentyneet F1-uran alkuaikoihin verrattuna, mutta radan ulkopuolella lapsellinen käytös jatkuu, sekä kun tähän lisätään menestyksen tuomaa ylimielisyyttä, niin soppa on valmis.

Ei siinä, kyllähän tällainen touhu on ihan mielenkiintoista seurattavaa ja tuo väriä lajiin. Urheilu on aina mukavampaa, kun on selkeää kenelle toivoo menestystä ja kenen toivoo epäonnistuvan.
 
Viimeksi muokattu:

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä oli kieltämättä Verstappenilla täysin turha temppu ja meni kyllä jo vähän yli. Tuntuu että kuvittelee kasvaneensa tallia isommaksi mikä on kyllä erittäin huono asia jatkoa ajatellen vaikka tällä kaudella kaikki on sujunut kuin unelma. Mielestäni tämä tilanne olisi parasta ratkaista palauttamalla Verstappen maan pinnalle, ja Red Bullin rajut ratkaisut tuntien se saisi toimia niin että pistetään Max syrjään Abu Dhabin ajakis, Yuki ajamaan toista Red Bullia ja De Vries ottamaan jo lämpöjä AlphaTaurille. Ei tule toki ikinä tapahtumaan mutta olisi sopivan radikaali ratkaisu tällaiseen. Tuo Verstappen-Perez on kyllä sellainen kuskikaksikko että siitä Red Bullin kannattaa pitää kiinni joten kyllähän tämä tilanne jotenkin pitää ratkaista, jos siellä siellä oikeasti on niin pahaa verta ilmassa kuin huhutaan.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kuskipaikkoja on rajallinen määrä ja RB:n paikat ovat parhaasta päästä hyvän auton vuoksi, niin laatukuskeja voi olla jatkossa äärimmäisen vaikea houkutella mukaan, kun kukaan ei halua Maxin tallikaveriksi. Aiemminkin tämä on ollut totta, mutta nyt tilanne kärjistyy entisestään.
Tämä nyt on kaikessa surkuhupaisuudessaan todella absurdi kommentti. Eiköhän suuri osa F1-kuskeista ole hyvin kilpailuhenkisiä ja oman arvonsa tuntevia, enkä usko kenenkään kieltäytyvän pestistä RB:ssä, ellei olisi sitten paikkaa toisessa huipputallissa tarjolla.

Ja tuohon "aiemminkin tämä on ollut totta" - keitä kaikkia kuskeja Red Bullilta on sitten mennyt aiemmin ohi, koska eivät ole halunneet Verstappenin tallikaveriksi?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä nyt on kaikessa surkuhupaisuudessaan todella absurdi kommentti. Eiköhän suuri osa F1-kuskeista ole hyvin kilpailuhenkisiä ja oman arvonsa tuntevia, enkä usko kenenkään kieltäytyvän pestistä RB:ssä, ellei olisi sitten paikkaa toisessa huipputallissa tarjolla.

Ja tuohon "aiemminkin tämä on ollut totta" - keitä kaikkia kuskeja Red Bullilta on sitten mennyt aiemmin ohi, koska eivät ole halunneet Verstappenin tallikaveriksi?
Sinulla on kyllä todella kapea näkökanta tähän asiaan. Uskallan väittää, että olet pahasti hakoteillä näiden surkuhupaisten kommenttiesi kanssa.

RB ei ole ainoa talli, joka taistelee parhaista kuskeista. Jos tarjolla on kakkoskuskin paikka vaikean tallikaverin kanssa RB:llä tai selvästi miellyttävämpi paikka toisessa kilpailukykyisessä tallissa vähintään yhtä hyvällä palkalla, niin kyllä RB jää herkästi nuolemaan näppejään. Kilpailukyvyn puolesta Mersu ja Ferrari ovat samalla viivalla, mutta taloudelliset resurssit ja muut olosuhteet ovat kunnossa myös McLarenilla, Aston Martinilla ja Alpinella. Jokainen näistä voi nousta jollain aikavälillä suurten joukkoon ja kykenevät maksamaan hyvää palkkaa.

RB:llä on kuski toisensa jälkeen käynyt epäonnistumassa Maxin vierellä. Jos kaiken lisäksi tallissa työskentely on oikeasti epämukavaa, niin ei se kilpailukykyinen autokaan kaikkea pelasta. Uran kannalta voi olla selvästi parempi vaihtoehto ajaa sellaisessa tallissa, jossa on vähintään tasavertaiset mahdollisuudet pärjätä tallikaverille. Jos siinä samalla työskentely on selvästi mukavampaa ja palkkakin saattaa olla parempi, niin miksi ihmeessä RB olisi erityisen houkutteleva valinta?

Tämä on ihan julkinen salaisuus jo, että RB:llä oli vaikeuksia löytää sopivaa tallikaveria Maxille, kun Perez oli lopulta se mihin päätyivät. Perez oli kyllä hyvä valinta, mutta muut hyvät vaihtoehdot olivatkin erittäin vähissä. Huhujen mukaan RB on ollut jossain kohtaa ainakin Sainzin, Norriksen ja Russellin perässä. Lähinnä siis jollain asteella ovat tiedustelleet, että olisiko näitä kuskeja mahdollista jossain kohtaa saada, mutta eipä ole onnistunut. Myös Gaslya halusivat takaisin, mutta Gasly sanoi ei.
 
Viimeksi muokattu:

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Eikös Norrista ole aika paljon kosiskeltu RB:lle?

Enemmänkin Mersulle ja Norrisilla on pitkä diili McLarenille. McLaren saa lisäksi ensi vuonna valmiiksi uuden tuulitunnelinsa, joten en hirveästi usko että siellä halutaan päästää Norrisia pois kun infra alkaa olla sillä tasolla että voidaan haastaa taas nuo kolme kärkitallia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hulk tulossa K-Magin tallikaveriksi. Oikea dream team siinä jos miettii muutaman vuoden takaisia settejä....

"Suck my balls"
Ymmärtääkseni Magnussen on jossain määrin toivonut Hulkia tallikaveriksi. Ei heidän välillään ole mitään kovin ihmeellistä ollut, vaan enemmänkin sellaista veljellistä kiusoittelua, joka on pari kertaa vähän kuohahtanut.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulle ei vaan aukea, miten tämä kaikkien keskinkertaisuuksien äiti, Hülkenberg, saa aina ja aina vaan uusia mahdollisuuksia. Aikana, jolloin valitetaan, ettei nuorille lupauksille löydy riittävästi ajopaikkoja!? Ok, Haas on toivonut varmaa suorittamista ja auton ehjänä maaliin tuomista. Kait se on sitten tärkeintä heille. Tiimiin taisi jäädä syvät traumat Schumacher-Mazepin -kaksikosta.

Eiköhän Mick tule vielä takaisin, viimeistään siinä kohtaa, kun Saksasta tulee uusi moottorinvalmistaja mukaan sarjaan. Otteissa on toki ollut tälläkin kaudella väliin paljonkin toivomista, mutta vähintään yhtä usein Haasin surkea taktiikkaosasto on hukannut potentiaalisia pistemahdollisuuksia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle ei vaan aukea, miten tämä kaikkien keskinkertaisuuksien äiti, Hülkenberg, saa aina ja aina vaan uusia mahdollisuuksia. Aikana, jolloin valitetaan, ettei nuorille lupauksille löydy riittävästi ajopaikkoja!? Ok, Haas on toivonut varmaa suorittamista ja auton ehjänä maaliin tuomista. Kait se on sitten tärkeintä heille. Tiimiin taisi jäädä syvät traumat Schumacher-Mazepin -kaksikosta.

Eiköhän Mick tule vielä takaisin, viimeistään siinä kohtaa, kun Saksasta tulee uusi moottorinvalmistaja mukaan sarjaan. Otteissa on toki ollut tälläkin kaudella väliin paljonkin toivomista, mutta vähintään yhtä usein Haasin surkea taktiikkaosasto on hukannut potentiaalisia pistemahdollisuuksia.
Mulla ei ole Hulkia vastaan mitään, mutta kieltämättä vähän erikoinen kuvio tämä toteutuessaan on.

Sellainen kuva mulle on syntynyt, että Hulk on F1-varikolla yleisesti hyvinkin arvostettu ja pidetty kaveri. Ja onhan Hulkilla valtava määrä kokemusta. Tekee nöyrästi duunia ja osaa kyllä ajaa F1-autoa varsin mallikkaasti. Mielestäni Hulkin pitäminen "keskinkertaisuuksien äitinä" on vähän epäreilua, koska on joutunut kuitenkin ajamaan sellaisilla autoilla, joilla ei ole ollut kärkikahinoihin pahemmin asiaa.

Taitaa taloudellinen tuki olla myös kunnossa, jos Hulk nyt todellakin Haasille päätyy.

Mutta en sitten tiedä mitä Mickistä pitäisi ajatella. Onkohan kulisseissa kaikki kunnossa? Tuntuu erikoiselta ajankohdalta päästää Mickistä irti, jos korvaava kuski ei ole joku suurempi lupaus. Jos korvaava kuski on Hulk, niin tulee sellainen tunne, että Mickistä haluttiin eroon.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jos korvaava kuski on Hulk, niin tulee sellainen tunne, että Mickistä haluttiin eroon.

Se on Hülkenberg.

Tuostahan on ollut puhetta, että Schumacherin alkukauden virheet olisivat jo hyvissä ajoin ratkaisseet Haasin päätöksen ja punnintaa on sitten käyty Hulkin ja Giovinazzin kesken. Ilman muuta Hülkenberg noista kahdesta se parempi on ja pisteille on kova tarve, mutta mielikuvitukseton ratkaisu silti.

Mickin kohtaloksi taisi sitten koitua se, että Ferrari siirsi paukut Alfalta Haasille, minkä takia hänen tulokaskautensa meni välivuotta ajaneessa tallissa yhtä kokemattoman täystuhon tallikaverina. Sääli vaikkei nyt mistään mestaritalentista puhutakaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olihan Mick aikalailla mitäänsanomaton tapaus. Ilman nimeään ei olisi ikinä päässyt edes ykkösiin. Mazepin oli vaan niin helvetin huono, että viime kausi antoi olettaa Schumacherin olevan parempi kuin on.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Olihan Mick aikalailla mitäänsanomaton tapaus. Ilman nimeään ei olisi ikinä päässyt edes ykkösiin. Mazepin oli vaan niin helvetin huono, että viime kausi antoi olettaa Schumacherin olevan parempi kuin on.

Kohtalon ironiaahan on että ilman MazeSpinin maan sekoilua maailmanrauhaa vastaan, voisimme pahimmillaan jo puhua siitä kuka ostaisi Haasin ettei sarjan lähtöruudukko pienene entisestään. Ja itse pidän kyllä Haasin ratkaisua jopa sen itsensä kannalta "kunnianhimoisempana" kuin sitä että oltaisiin jatkettu pikku-Schumilla. Loppupelissähän noiden "pienempienkin" keskikastin tallien tavoite on olla tallimestaruuspisteissä mahdollisimman korkealla, eikä toimia pelkästään noiden isompien tallien/namusetien poikien kuljettajahautomoina. Haasilla ilmeisesti nyt äkättiin että nuo palkintorahamiljoonat ja mahdollinen sponsorien suurempi kiinnostus ovat ehkä sittenkin arvokkaampia kuin joku Ferrarin antama alennus moottoreista kun ajattavat Maranellon suurimman legendan keskinkertaista poikaa.

E: The Race avaa asiaa suht samalta kantilta, mutta yksityiskohtaisemmin:

 
Viimeksi muokattu:

Puolueeton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Bull Racing
Seitsenkertainen maailmanmestari Lewis Hamilton hävisi ensimmäistä kauttaan tallissa ajavalle tallikaverilleen 35 pisteellä, aika iso ero? Minkälaisia tuntemuksia tämä herättää Jatkoaikalaisissa? Onko yliarvostettu kuski, tai yleisesti ottaen mainettaan huonompi kuski?
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Seitsenkertainen maailmanmestari Lewis Hamilton hävisi ensimmäistä kauttaan tallissa ajavalle tallikaverilleen 35 pisteellä, aika iso ero? Minkälaisia tuntemuksia tämä herättää Jatkoaikalaisissa? Onko yliarvostettu kuski, tai yleisesti ottaen mainettaan huonompi kuski?
Nojaa. Button pesi Hamiltonin 2011 vielä isommalla kaulalla, ja väittäisin Russelin olevan Jensonia parempi kuski. Button toki oli mestari jo tuolloin, mutta lets be real, 09 mestaruus ei ollut mitään muuta kuin oikea paikka oikeaan aikaan.
Ensikausi ratkaisee. Jos George jatkaa Hamiltonin pesemistä, on vallanvaihto tiimissä edessä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Seitsenkertainen maailmanmestari Lewis Hamilton hävisi ensimmäistä kauttaan tallissa ajavalle tallikaverilleen 35 pisteellä, aika iso ero? Minkälaisia tuntemuksia tämä herättää Jatkoaikalaisissa? Onko yliarvostettu kuski, tai yleisesti ottaen mainettaan huonompi kuski?

Eipä yhdestä kaudesta voi tehdä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. Koko kausi oli Mersulle muutamia poikkeuksia lukuunottamatta melkoista taaperrusta. Jos Mersu saa ensi kaudeksi kunnon auton, niin eiköhän me Hamilton nähdä taas voittotaistelussa mukana.

Vettel on ihan helvetin hieno mies. Veti selvästi herkäksi, kun muisteli Aki Hintsaa haastattelussa.

Mihin tämä aika menee, vastahan Vettel aloitteli..
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Seitsenkertainen maailmanmestari Lewis Hamilton hävisi ensimmäistä kauttaan tallissa ajavalle tallikaverilleen 35 pisteellä, aika iso ero? Minkälaisia tuntemuksia tämä herättää Jatkoaikalaisissa? Onko yliarvostettu kuski, tai yleisesti ottaen mainettaan huonompi kuski?
On yliarvostettu, kun pidetään historian parhaana. Kuitenkin jos mersulla olisi ollut mestaruustaistoon kelpaava auto, niin veikkaan, että Hämis olisi Russellia vienyt tällä kaudella. Vaikutti Russellia nopeammalta alun sekoilujen jälkeen ja veikkaan, että Hämistä ei niin kovasti innostanut ajaa sijoista ynnämuut, kun Russell sai iloisesti kerrankin joka kisassa ajaa pisteistä ja halu kehittyä varmasti kova. Tosin saa nähdä mihin George pystyy ensikaudella, jos Mersu saa paskansa kuntoon ja nyt Russell on saanut vähän kokemusta myös kärkitaistoista.
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Seitsenkertainen maailmanmestari Lewis Hamilton hävisi ensimmäistä kauttaan tallissa ajavalle tallikaverilleen 35 pisteellä, aika iso ero? Minkälaisia tuntemuksia tämä herättää Jatkoaikalaisissa? Onko yliarvostettu kuski, tai yleisesti ottaen mainettaan huonompi kuski?
Tää oli mun mielestä vähän monen tekijän summa. Alkukaudesta Hamilton antoi aika paljon pisteissä siimaa, ilmeisesti uhrasi aika paljon kisoja asetusten testailuun, kun auto ei ollut voittokunnossa. Samaan aikaan Russel pelasi konservatiivisesti ja toi auton vaan oletetuille sijoille (4-5) maaliin ja hyödynsi tehokkaasti muiden epäonnea.

Puolivälissä kautta Hamilton selkeästi oli lopettanut tuon kikkailun ja alkoi nostaa tasoaan. Alkoi pestä Russelia useammin ja pari voittoakin oli ihan korteilla (Silverstone, Zandvoort, Interlagos).

Muutenkin Hamiltonilla tuntui koko kauden mittaan olleen vähän huonompi tuuri ja erilaiset olosuhteet kääntyivät häntä vastaan. Aika-ajoissa ei toiminut DRS, keltaiset liput väärään aikaan, kisoissa Safety Car pilaa strategian jne. Jotenkin tuntui, että näitä sekalaisia tapahtumia ei osunut Russelille niin paljon. Eli tuosta alkukauden kokeilusta ja sattumien summasta tuo piste-ero pitkälti kertyi. Aika-ajo kisan taisi Hamilton viedä 13-9, joten kyllä se puhdas vauhtiero sitten kääntyi mestarille suht selkeästi.

Ja ei siis mitään pois Russelilta. Ajoi hyvin kypsästi ekaksi kaudeksi voittajatallissa ja selkeä parannus tasaisuuden näkökulmasta Bottakseen. Mutta jotenkin semmoinen fiilis jäi, että tällä kaudella Hamilton oli vielä se kokonaisvaltaisempi kuski.

Jännä nähdä kyllä seuraamaan tätä kaksikon dynamiikkaa. Vielä ollaan parhaita kavereita, kun ei taisteltu kannusta. Mutta kyllä se tilanne muuttuu sitten jos vauhtia taas löytyy. Tuskin Russel nyt jää kakkosviulua vapaaehtoisesti soittamaan, jos Hamilton tässä nyt vielä puheiden perusteella 5 vuotta painaa lisää. Varsinkin, kun näki nyt mahdollisuuden voittaa. Eiköhän jossain kohtaa Mersutkin kolise yhteen tulevaisuudessa.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Seitsenkertainen maailmanmestari Lewis Hamilton hävisi ensimmäistä kauttaan tallissa ajavalle tallikaverilleen 35 pisteellä, aika iso ero? Minkälaisia tuntemuksia tämä herättää Jatkoaikalaisissa? Onko yliarvostettu kuski, tai yleisesti ottaen mainettaan huonompi kuski?
Ensimmäistä täyttä kauttaan, hehe. Ensi kausi näyttää. Aika-ajot Hämis kuitenkin vei, niinkuin kaikissa muissakin tiimeissä se parempi kuski. Varmasti sekin vaikutti (kuten alkukaudesta juttua olikin), että tämän kauden Mersu oli huimasti paras auto jolla Russel oli koskaan ajanut ja ylivoimaisesti paskin jolla Hamilton oli koskaan ajanut. Tai liki ainakin. Se näkyi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Seitsenkertainen maailmanmestari Lewis Hamilton hävisi ensimmäistä kauttaan tallissa ajavalle tallikaverilleen 35 pisteellä, aika iso ero? Minkälaisia tuntemuksia tämä herättää Jatkoaikalaisissa? Onko yliarvostettu kuski, tai yleisesti ottaen mainettaan huonompi kuski?
Eikö tuossa ole aika vahva ristiriita? Miten seitsenkertainen maailmanmestari voisi olla yliarvostettu?

Hamiltonin alkukausi oli huono ja vastaavasti Russell sai hyviä pisteitä varmoilla suorituksillaan, mutta Mersun saatua pakettinsa kasaan kesällä mies selvästi nosti tasoaan ja esim. Unkarissa näytti mihin hän pystyy. Lähempänä hän mielestäni oli voittoja kuin Russell pl. Brasilian kisa.

Eikä siis missään nimessä mitään Russellilta pois, ajoi vahvan kauden ja osoitti olevansa paikan arvoinen. Russellia ei vaan vielä olla mitattu mestaruustaistossa, näitä esimerkkejähän löytyy ties kuinka paljon, että on vähän heikommalla autolla tehnyt tulosta mutta kun pitäisi löytää se viimeinen puristus, niin haaste osoittautuu liian kovaksi. Russellin rekordi aikaisemmista sarjoista kyllä viittaisi, että hänen kohdallaan tätä ei tarvitse pohtia.

Bottas se vaan onnistui vetämään Alfan merkkipisteiden kutossijalle, vaikka loppukausi melkoista taaperrusta olikin. Molempien Aasian miesten täytyy kyllä nostaa tasoaan ensi kaudeksi, mikäli aikovat jonkinlaista uraa ykkösissä tehdä. Zhou on hidas ja Tsunoda virheherkkä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hyvän kauden Russell kyllä veti. Yllätyshän se oli, että pesi Hamiltonin noinkin selvästi. En edes odottanut, että ylipäätään olisi Hamiltonia edellä pisteissä. Toki Hamiltonilla oli kauden aikana epäonnea ja Mersun auto oli todella paska. Russell ajeli tasaisesti alkukauden aikana niille pistesijoille, jotka oli otettavissa. Hamilton kärsi Russellia enemmän Mersun pomppimisesta ja se näkyi selkeästi. Kauden edetessä Mersu sai autonsa parempaan iskuun ja Hamilton enemmän juonenpäästä kiinni.

Mutta, että onko Russell Hamiltonia parempi? Mielestäni ei, ainakaan vielä. Toki Hamiltonilla tulee väistämättä ikä vastaan ja se alkaa jossain kohtaa näkyä, mutta jos ja kun Mersu saa autonsa voittoiskuun, niin näkisin Hamiltonin pesevän Russellin parina kautena aika selkeästikkin. Tämä ihan siitä syystä, että Russellin täytyy vielä kasvaa henkisesti. Välillä nähtiin melkoisia aivopieruja ja jos Hamiltonia vastaan haluaa tosissaan pärjätä, niin noi pitäisi ehdottomasti karsia pois tai saada ainakin minimiin.

Toivon kyllä todella, että Mersu olisi ensi kaudella voittoiskussa. Ferrarista ei ole mestariksi ilman, että siellä tehdään isoja muutoksia henkilöstöpuolella. Auto oli hyvä, mutta kaikki muu sakkasi sitten ihan totaalisesti.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pisteet, shmisteet. Kun katellaan kisoja niin paljon tasaisempi tuo kaksikko oli. Hamiltonhan pesi Russellin esim. aika-ajoissa 10-7 (toki tasaista tämäkin).

Eikä siinä mitään, Russell on ihan eri luokan lahjakkuus kuin vaikkapa Bottas oli. Mutta oletan silti Hamiltonin näyttävän kuka määrää kun ensi kaudelle lähdetään. Silti selvästi tasaisempi kuskipari kuin mitä Mersulla viimeisen viiden vuoden aikana oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös