Paras kokoonpano maikkarilla tällä hetkellä Oikarinen inssipuolen ja F1 tallin asioista tietävänä sekä Vilander kuskiasioista/sisäpiiristä, harmi että ehtii nykyään harvemmin lähetyksiin. Mulle kelpaa nämä oikein hyvin ja Aaro Vainio uutena tulokkaana hyvin komppaa. En jaksa häiriintyä Juuselasta, uskon että maailma on täynnä paljon ärsyttävämpiä Kyllös-hehkutuksia Goooool Gooool..... ! Vaihda tuohon vain F1 aihe tilalle.
Salo on taas ylimielisyydellään hiukan ärsyttävä, ei mun mielestä avaa mielenkiintoisia asioita juurikaan, elää siitä F1-kuski statuksestaan kun voi tuhahdella suuntaan ja toiseen itsestäänselvyyksiä.
JJ oli ja on suorapuheisempi ja ulosanti monin verroin tasokkaampaa. Makuasioita ja kaikkia meitähän ei voi miellyttää samalla.
Niin ja onneksi Häkkinen on tajunnut pysyä pois lähetyksistä uransa jälkeen. Kekeä tosin kaipaa, nousee kaiken arvostelun yläpuolelle, legenda, siitä ei tarvitse edes keskustella.
Olen aika hyvin saanut sivutettua muutenkin hehkutuksen kisalähetyksissä, ei siihen kiinnitä huomiota ja näen päälähetyksen lisäksi mm kierrosajat/rengastaktiikat itse paljon paremmin esim ilmaisesta f1feed.netistä(live monitor).