Mainos

Formula 1 – kausi 2020

  • 276 767
  • 2 260

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuohon ensimmäiseen liittyen taisi joku kirjoittaa aiemmin tänne palstalle, että samaan aikaan kun oli F2-kisa käynnissä, niin Juusela katseli kesken lähetyksen Suomi-Venäjä välierää ja spoilasi siinä vähän ilmeisesti tuloksiakin. Ei näin.
En ole aina katsonut noita pienempien luokkien kisoja, joten tämä ei osunut omalle kohdalle. Tyhmää touhua toki, jos noin on joskus toiminut, mutta ei muuta omaa pointtiani siitä, että Juusela on yleensä ollut parempi selostaessaan F2/F3-kisoja.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sainzille olisi pitänyt olla ehkä yksi kierros lisää niin olisi voinut ohittaa, tai ainakin realistisesti yrittää. Kaiken kaikkiaan hieno kisa ja mukava nähdä erilainen podium, aidot juhlimiset ja tunteet eikä vaan tylsät best fans incredible team get in there. Hieno ele myös RedBull mekaanikoilta kun aplodien kera saattoivat AlphaTaurin mekatsut kohti parc fermeetä.
Aika optimistinen tuo Sainz, ei se ohittaminen helppoa olisi ollut. Olisi joutunut todennäköisesti aika riskillä vetämään ohituksen ja ei olisi Gasly helpolla antanut periksi, ja vaikka olisikin päässyt ohi niin Gaslyn vauhti olisi saattanut riittää pysymään perässä seuraavalle DRS-alueelle.
Vahva sama tuohon, hieno fiilis podiumilla ja haastatteluissa. Kaikki kulminoitui siihen upeaan kuvaa Gaslysta istumassa ykköskorokkeella shampanjapullon kanssa pyyhkien silmiään.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja onhan se aika huisaa kun kesken kisan otetaan haastatteluun vaikka Horner tai Steiner. Ei niissä välttämättä suurta lisäarvoa ole, vaan vähän sellaista "koska me voidaan"-meininkiä, mutta onhan se kaikkinensa aika priimaa urheilulähetystä.
Onko niin, että Sky:n lähetys on ainoa englanninkielinen jota edes tehdään, eli esim jenkit eivät ole nähneet tarpeelliseksi tehdä omaansa?
Sen on kyllä huomannut, että Brundle ja Croftykin alkavat olla vähän kyllästyneitä maanmiehensä jatkuvaan voittamiseen ja toivovat että BOT/VER onnistuisi haastamaan.

En ole vielä mitään jenkkilähetystä ikinä löytänyt, enkä tiedä tekevätkö nuo edes mitenkään antaumuksella sellaisia. Aika marginaalilaji taitaa olla USA:ssa formulat kun on Indycaria ja Nascaria sun muuta.

Ja joo nuo tallipäällikköjen haastattelut kisan keskellä ovat kyllä hyvä lisä lähetyksiin. Sieltä yleensä jotain pientä paljastuu tallin toiminnasta ja välillä todella mielenkiintoisia juttutuokioita.

Yritin katsella romanialaista lähetystä pari kertaa, mutta siellä ovat äijät aivan pihalla mitä tapahtuu tai kuka edes ajaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika optimistinen tuo Sainz, ei se ohittaminen helppoa olisi ollut. Olisi joutunut todennäköisesti aika riskillä vetämään ohituksen ja ei olisi Gasly helpolla antanut periksi, ja vaikka olisikin päässyt ohi niin Gaslyn vauhti olisi saattanut riittää pysymään perässä seuraavalle DRS-alueelle.
Olen aiemminkin itsekseni ihmetellyt, kannattaako tuollaisessa (esim viimeisen kierroksen) pakko-ohitus tilanteessa käydä kurkkaamassa siinä ekassa ohituspaikassa. Eihän Sainzilla ollut siinä optimistisimmillakaan jarrupommilla mitään mahdollisuutta ohi, mutta menetti optimaalisen mutkasta ulostulon ja sitämyöten parempaa paikkaa ei enää tullut. Vai yrittikö vaan saada Gaslyä irti ajolinjalta ja peittämään, mutta eikö sekin olisi onnistunut paremmin pysymällä itse ajolinjalla.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aika optimistinen tuo Sainz, ei se ohittaminen helppoa olisi ollut. Olisi joutunut todennäköisesti aika riskillä vetämään ohituksen ja ei olisi Gasly helpolla antanut periksi, ja vaikka olisikin päässyt ohi niin Gaslyn vauhti olisi saattanut riittää pysymään perässä seuraavalle DRS-alueelle.

Paha sanoa miten paljon Gasly varmisteli vikaan mutkaan, ehkä jos olisi vielä ollut kierros jäljellä niin olisiko ajanut eri tavalla sen, nythän Sainz oli jo hyvinkin lähellä ja siihen päälle DRS koko pääsuoran ajaksi ja yritys joko ekaan shikaaniin tai toiseen. Hyvin Gasly myös yritti rikkoa Sainzin imua ajamalla reunasta reunaan suoralla, pieniä juttuja nuo mutta saa kymmenyksen tai puolikkaan säästettyä kavenevasta erosta niin se on aina pois Sainzin mahdollisuudesta saada DRS.

Ja olipa muuten hienoa ajoa Sainzilta ne vikat kierrokset. Inssi jo toppuuttelee mutta Carlos Jr. veti niin nätissä luistossa pidon rajoilla virheittä ja koko rata käytössä joka mutkassa. Olisi hienoa nähdä onboardina ne viimeiset ~5 kierrosta Sainzilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olen aiemminkin itsekseni ihmetellyt, kannattaako tuollaisessa (esim viimeisen kierroksen) pakko-ohitus tilanteessa käydä kurkkaamassa siinä ekassa ohituspaikassa. Eihän Sainzilla ollut siinä optimistisimmillakaan jarrupommilla mitään mahdollisuutta ohi, mutta menetti optimaalisen mutkasta ulostulon ja sitämyöten parempaa paikkaa ei enää tullut. Vai yrittikö vaan saada Gaslyä irti ajolinjalta ja peittämään, mutta eikö sekin olisi onnistunut paremmin pysymällä itse ajolinjalla.

Button joskus kertoili Skylla, että auto pysähtyy paremmin puhtaassa ilmassa siinä ajolinjan ulkopuolella poissa edellä ajavan turbulenssista, sekin voi joskus olla syynä. Tai sitten halutaan vaan painostaa ja härkkiä, joskushan se näyttää aika epätoivoiselta kun eroa on kymmeniä metrejä ja käydään uhittelemassa "rinnalla".
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olen aiemminkin itsekseni ihmetellyt, kannattaako tuollaisessa (esim viimeisen kierroksen) pakko-ohitus tilanteessa käydä kurkkaamassa siinä ekassa ohituspaikassa. Eihän Sainzilla ollut siinä optimistisimmillakaan jarrupommilla mitään mahdollisuutta ohi, mutta menetti optimaalisen mutkasta ulostulon ja sitämyöten parempaa paikkaa ei enää tullut. Vai yrittikö vaan saada Gaslyä irti ajolinjalta ja peittämään, mutta eikö sekin olisi onnistunut paremmin pysymällä itse ajolinjalla.
Totta, eilen monta kertaa hyvällä ulostulolla tuosta ekasta shikaanista tullaan ulos rinnakkain ja seuraavan suoran päässä mahdollisuus ohitukseen.
Näyttäytymällä saadaan toki psyykattuakin hiukan edellä ajavaa, joutuu katsomaan peileihin samallla kun pitäisi keskittyä jarrutukseen ja mutkaan.
Se vähän mikä itsellä kokemus ulkokartingista niin paljon helpompaa on ajaa takana hiillostaa edessä ajavaa kuin olla se edessä ajava, se vaatii hermoja ja kovaa psyykettä tehdä aina maksimit vaikka toinen on takaluukussa kiinni sekä saattaa joka mutkaan työntää nokan sinne sisämutkaan. Jos pidät normiajolinjan niin jätät tilaa sinne sisämutkaan ja jos taas et niin ajat hitaammin mutkat ja varmistat että takana tuleva pysyy perässä. Hattua pois kun ajetaan isoa kovaa ja tuo tilanne, varsinkin Gaslylla joka puolusti ensimmäistä mahdollista F1 GP voittoaan.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja olipa muuten hienoa ajoa Sainzilta ne vikat kierrokset. Inssi jo toppuuttelee mutta Carlos Jr. veti niin nätissä luistossa pidon rajoilla virheittä ja koko rata käytössä joka mutkassa. Olisi hienoa nähdä onboardina ne viimeiset ~5 kierrosta Sainzilta.
Totta, hyvä nosto. Mahtava katsoa kun Sainz meni ihan limitillä ja melkein lipsu jo lesmossa, niin vahva kiima kun voitto on mahdollinen. Sitten inssi yrittää rauhoitella puhelimeen että ei riskejä tuo auto maaliin jargonia. Niin varmaan. Hienoa kisaamista.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja olipa muuten hienoa ajoa Sainzilta ne vikat kierrokset. Inssi jo toppuuttelee mutta Carlos Jr. veti niin nätissä luistossa pidon rajoilla virheittä ja koko rata käytössä joka mutkassa. Olisi hienoa nähdä onboardina ne viimeiset ~5 kierrosta Sainzilta.
Oli kyllä hienoa yritystä, mutta se yritys saattoi mennä jo vähän liian pitkälle. Ei saanut mutkiin parhaita mahdollisia ulostuloja, kun veti kuluneilla renkailla ihan rajamailla. Hieman varmemmalla ajolla olisi saattanut saada kunnollisen ohitusmahdollisuuden.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mitähän olisi käynyt, jos Stroll olisi onnistunut lähdössä? Yleensähän Poika on aivan parhaita lähtijöitä, mutta nyt kun olisi ollut sauma voittaa, niin homma levisi täysin. Toki otti podiumin.

Hieno homma, että Gasly on nostanut itsensä uudelle tasolle viime kauden jälkeen. Pää vaikuttaa olevan aika terästä, mutta mitä seuraavaksi? Kannattaako Red Bullille oikeastaan edes mennä, kun kaikki tehdään Verstappenia varten ja toinen kaveri on vain pakko olla? AT:lla vahva 2021 ja vaikka Mersulle? Tai Alpinelle johtamaan ranskalaisten iskua.

Kyllä Sky on aivan eri planeetalta Maikkariin verrattuna. Juusela alkaa olla yhtä rasittava kuin Saari ja Tuominen pahimmillaan. Vainio on ihan ok, mutta hieman liian varovainen ja Kallio pääsee tasan yhdestä syystä noihin lähetyksiin. Oikarisen varassa tuo tiimi elää ja kuolee.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä Sky on aivan eri planeetalta Maikkariin verrattuna. Juusela alkaa olla yhtä rasittava kuin Saari ja Tuominen pahimmillaan. Vainio on ihan ok, mutta hieman liian varovainen ja Kallio pääsee tasan yhdestä syystä noihin lähetyksiin. Oikarisen varassa tuo tiimi elää ja kuolee.
Siis Saari ja Tuominen oli molemmat valovuosia Juuselaa parempia, jos minulta kysytään. Tykkäsin Saaresta aika paljonkin, vaikka jossain kohtaa ei selvästi ollut enää motivaatio kohdallaan. Tuomisen tyyli varmasti jakaa mielipiteet, mutta tykkäsin siitäkin.

Vainio ajaa asiansa, Oikarinen on aina hyvä. Oikarista käy jopa vähän sääliksi, kun hänestä huomaa, että alkaa turhautua Juuselaan välillä aika pahastikin. Salosta tykkään myös, vaikka hänkin jakaa mielipiteitä ihan varmasti.
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Siis Saari ja Tuominen oli molemmat valovuosia Juuselaa parempia, jos minulta kysytään. Tykkäsin Saaresta aika paljonkin, vaikka jossain kohtaa ei selvästi ollut enää motivaatio kohdallaan. Tuomisen tyyli varmasti jakaa mielipiteet, mutta tykkäsin siitäkin.

Vainio ajaa asiansa, Oikarinen on aina hyvä. Oikarista käy jopa vähän sääliksi, kun hänestä huomaa, että alkaa turhautua Juuselaan välillä aika pahastikin. Salosta tykkään myös, vaikka hänkin jakaa mielipiteitä ihan varmasti.
Tätä vertailua voidaan kyllä käydä loputtomiin. Mutta itse kyllä tykkäsin Saaresta ja Tuomisesta myös enemmän. Ehkä Juuselalla on nyt mennyt tuo fanipoikailu yli. Oliko tämän vuoden Silverstone 1 kisa, kun Botten puncturen jälkeen totesi jotenkin "Minun puolesta voidaan perua suoraan seuraavat kisat." Joku voi nyt heittää mut bussin alle, jos Saari/Tuominen tehnyt myös samaa, mutta jotenkin tämä itseä häiritsee.

Salo on kyllä hyvä. Kyllä tuonne tarvitaan tuommoista suorapuheisuutta ja kärkkäitä mielipiteitä. Toivottavasti tulee myös jatkossa Viasatin lähetyksiin.
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Paras kokoonpano maikkarilla tällä hetkellä Oikarinen inssipuolen ja F1 tallin asioista tietävänä sekä Vilander kuskiasioista/sisäpiiristä, harmi että ehtii nykyään harvemmin lähetyksiin. Mulle kelpaa nämä oikein hyvin ja Aaro Vainio uutena tulokkaana hyvin komppaa. En jaksa häiriintyä Juuselasta, uskon että maailma on täynnä paljon ärsyttävämpiä Kyllös-hehkutuksia Goooool Gooool..... ! Vaihda tuohon vain F1 aihe tilalle.
Salo on taas ylimielisyydellään hiukan ärsyttävä, ei mun mielestä avaa mielenkiintoisia asioita juurikaan, elää siitä F1-kuski statuksestaan kun voi tuhahdella suuntaan ja toiseen itsestäänselvyyksiä.
JJ oli ja on suorapuheisempi ja ulosanti monin verroin tasokkaampaa. Makuasioita ja kaikkia meitähän ei voi miellyttää samalla.

Niin ja onneksi Häkkinen on tajunnut pysyä pois lähetyksistä uransa jälkeen. Kekeä tosin kaipaa, nousee kaiken arvostelun yläpuolelle, legenda, siitä ei tarvitse edes keskustella.

Olen aika hyvin saanut sivutettua muutenkin hehkutuksen kisalähetyksissä, ei siihen kiinnitä huomiota ja näen päälähetyksen lisäksi mm kierrosajat/rengastaktiikat itse paljon paremmin esim ilmaisesta f1feed.netistä(live monitor).
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä vertailua voidaan kyllä käydä loputtomiin. Mutta itse kyllä tykkäsin Saaresta ja Tuomisesta myös enemmän. Ehkä Juuselalla on nyt mennyt tuo fanipoikailu yli. Oliko tämän vuoden Silverstone 1 kisa, kun Botten puncturen jälkeen totesi jotenkin "Minun puolesta voidaan perua suoraan seuraavat kisat." Joku voi nyt heittää mut bussin alle, jos Saari/Tuominen tehnyt myös samaa, mutta jotenkin tämä itseä häiritsee.

Salo on kyllä hyvä. Kyllä tuonne tarvitaan tuommoista suorapuheisuutta ja kärkkäitä mielipiteitä. Toivottavasti tulee myös jatkossa Viasatin lähetyksiin.
Tässähän on kyse mielipiteistä, eikä mistään faktoihin perustuvasta vertailusta. Mielipiteitä on yhtä paljon kuin katsojiakin.

Ei Saaren ja Tuomisen kanssa sellaista häiritsevää fanitusta mielestäni ollut havaittavissa. Kyllä se on astunut kuvioon Juuselan myötä. Tuominen ja Salo ovat olleet niitä suorapuheisia kavereita, jotka juuri samasta syystä jakavat mielipiteitä. Viihdettä tuollainen tyyli kuitenkin tuo mukaan ja allekirjoittaneelle se toimii.

Joskus parissa kisassa ainakin harjoituksien aikana Saaren kaverina selostuskopissa oli Emma Kimiläinen. Vaikutti todella hyvältä asiantuntijalta ja toivoin silloin, että olisi jäänyt vakionimeksi lähetyksiin, mutta liekö sitten oma ura ottanut liikaa aikaa, kun jäi nopeasti näistä hommista pois. Toivottavasti tekee paluun, kun oma ura alkaa olla paketissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Joskus parissa kisassa ainakin harjoituksien aikana Saaren kaverina selostuskopissa oli Emma Kimiläinen. Vaikutti todella hyvältä asiantuntijalta ja toivoin silloin, että olisi jäänyt vakionimeksi lähetyksiin, mutta liekö sitten oma ura ottanut liikaa aikaa, kun jäi nopeasti näistä hommista pois. Toivottavasti tekee paluun, kun oma ura alkaa olla paketissa.
Itse muistan Emma Kimiläisen lähinnä ihmeellisenä hihittelijänä ja taisi joskus kulkea lempinimellä Emma Hihiläinen. Toki en kyllä muista kuin ehkä yhden kerran kun Kimiläinen osui omiin korviin ja varmaan on parantanut. Radiohommiahan tuo on tehnyt jonkin verran joten varmaan ulosanti on myös kehittynyt. Eikai se mahdotonta ole jos kokeilee uudelleenkin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Siis Saari ja Tuominen oli molemmat valovuosia Juuselaa parempia, jos minulta kysytään. Tykkäsin Saaresta aika paljonkin, vaikka jossain kohtaa ei selvästi ollut enää motivaatio kohdallaan. Tuomisen tyyli varmasti jakaa mielipiteet, mutta tykkäsin siitäkin.
Saari oli ihan ok JJ:n kanssa. Heillä yhteispeli toimi hyvin, kun JJ otti roolia eräänlaisena kakkosselostajana jolle Osku heitti palloa. Mustakarin kanssa Saari oli aivan kamalaa kuunneltavaa, tuntui ettei kumpikaan oikeastaan edes seurannut lajia. Siihen vielä Timppa niin teki mieli ruveta itse selostamaan itselleen.

Tuominen on rallipuolella erinomainen osaaja, mutta ykkösissä ehkä huonoin selostaja ketä on kuultu (pl. joku Raimo Häyrinen). Matki Kyllöstä ja on tainnut itsekin myöntää, että kusi nousi päähän. Nyt voisi varmaan ihan onnistuakin.

Eipä siinä, näkemyksiähän nämä ovat. Esim. Kyllönen oli oikeasti ihan vitun surkea selostaja, mutta kiistatta legenda jota ilman suomalainen formulakulttuuri olisi huomattavan erilainen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuominen on rallipuolella erinomainen osaaja, mutta ykkösissä ehkä huonoin selostaja ketä on kuultu (pl. joku Raimo Häyrinen). Matki Kyllöstä ja on tainnut itsekin myöntää, että kusi nousi päähän. Nyt voisi varmaan ihan onnistuakin.
Tuomisen selostusuraa sieltä 2000-luvun alusta en juurikaan muista, mutta studioisäntänä oli mielestäni hyvä. Selostihan Tuominen myöhemmin pari kisaa, kun Saari oli syystä tai toisesta estynyt ja silloin meni myös ihan pätevästi.
 

Fordél

Jäsen
Tuominen on rallipuolella erinomainen osaaja, mutta ykkösissä ehkä huonoin selostaja ketä on kuultu (pl. joku Raimo Häyrinen). Matki Kyllöstä ja on tainnut itsekin myöntää, että kusi nousi päähän. Nyt voisi varmaan ihan onnistuakin.

Samaa mieltä mitä tulee tohon ralliosaamiseen. V-loppuna tuli kuunneltua Tuomisen selostamaa Viron MM-rallia YLE:ltä, ja oli hyvin miellyttävää kuunneltavaa. Selkeää selodtusta ja paljon tietoa lajista. Ehkä formulat oli vaan väärä laji Tuomiselle.
 

BaronFIN

Jäsen
Joskus aikoinaan kun seurasi Cart- ja Indysarjaa, niin näille jenkkisarjoille tunnusomaista oli jatkuva turva-autoilu ja rulettipeli renkaiden ja varikkokäyntien kanssa. Tuntui, että jengi vedettiin tarkoituksella kasaan kymmenen kierroksen välein vaikka joku olisi keskeyttänyt tyyliin varikolle. Ero 90-luvun Formuloihin oli huomattava.

Nyt jenkkiomistuksen myötä on tuntunut, että tämä turva-autoilu on lisääntynyt itsetarkoituksellisesti, vaikka kaikkea toki perustellaan turvallisuudella. Kyllä, olen turvallisuuden puolella, mutta tässä paistaa showmeno läpi, että joku Magnussenin auto olisi ollut SaftyCarin arvoinen suoritus. Saatikka että Lerclercin ulosajo olisi ollut punainen lippu esim. Häkkisen aikakaudella.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Kyllä, olen turvallisuuden puolella, mutta tässä paistaa showmeno läpi, että joku Magnussenin auto olisi ollut SaftyCarin arvoinen suoritus.
Tuo oli kieltämättä outo hetki. Siinä taisi olla vaan se ongelma, että autoa ei voinut työntää siihen ratavirkailijoiden pisteelle, koska yksinkertaisesti tilaa siinä ei ollut, joten varikolle vienti oli ainoa mahdollisuus. VSC olisi riittänyt tuohon varsin hyvin, mutta nyt pelattiin oikein varman päälle.

Leclercin tilanteesta punaisen lipun teki se, että rengasvalli piti koota uudestaan ja ehkä aikoinaan tuossa kohtaa olisi otettu turva-auto radalle ja ajettu yli 10 kierrosta sen perässä, mutta punainen lippu oli mielestäni järkevä ratkaisu tuohon.

Eli joo, saattaa siinä pieni show-aspekti olla mukana, mutta kuten sanonta kuuluu niin better safe than sorry.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Upean näköinen rata! Ohi tuolla ei kyllä nykyformuloilla tulla paljon menemään, mutta itse rata on kyllä loistava. Ja Siellä on kaiken lisäksi vielä hiekkaa ja nurmea, joten leveäksi ei kannata ajella nykyisten parkkipaikka ratojen tyyliin. Mielenkiinnolla kyllä odotan viikonlopun kilpailua. Jännä nähdä miten nykyformulat tuonne sopii.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt jenkkiomistuksen myötä on tuntunut, että tämä turva-autoilu on lisääntynyt itsetarkoituksellisesti, vaikka kaikkea toki perustellaan turvallisuudella.
Osittain ehkä, mutta kyllähän turva-autoilu lisääntyi paljon Bianchin traagisen kuolemaan johtaneen onnettomuuden jälkeen. Eli käytännössä aina kun auto jää paikkaan, jossa tarvitaan nosturia radalle on turva-auton aika. Mielestäni myös tuo VSC-järjestelmä kehitettiin tuon onnettomuuden jälkeen noita surullisenkuuluisia tuplakeltaisia lippuja korvaamaan.

Nykyään muuten voisi ottaa sen vanhan turva-auto säännön takaisin, että varikko ei ole auki ennen kuin letka on kasassa. Nimittäin nykyäänhän kaikki ryntäävät varikolle heti kun turva-auto radalle porhaltaa. Voisi tuoda hieman enemmän taktista variaatiota tuo malli, kun niitä renkaita ei sitten kaikki kävisikään vaihtamassa. Myös tuo voitaisiin toteuttaa, että turva-auton jälkeen startattaisiin aina ruuduista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös