Tuollaisia eroja aika-ajoissa oli Häkkisen ajan McLarenilla Ferrariin. Tuohon aikaan kauden aikana kehitystyö ja testaaminen oli aivan älytöntä ja seuraavassa kisassa Ferrari saattoi olla taas niskan päällä ja seuraavaan kisaan toisin. Lisäksi autot oli selkeästi suunniteltu eri tyyppiseen ratojen ehdoilla.
En tiedä onko toiminta ammattimaistunut kauttaaltaan niin korkealle tasolle, että kaikkien kehitystyö menee käytännössä samoja latuja kauden aloituksen jälkeen jolloin voimasuhteissa ei paljoa tapahdu muutoksia ilman sääntöjen kiertämistä (ala Ferrarin polttoainevirtaus 2019). Eli siis Williamsin osaaminen pysynyt suhteessa ennallaan siihen 90-luvun, mutta muut painaa duunia vielä korkeammalla tasolla.
Jokatapauksessa; valmistajien sarjan pokaalit ja mitalisijat olisi voinut koko hybridiajan jakaa ensimmäisten Barcelonan testien jälkeen.
En tiedä onko toiminta ammattimaistunut kauttaaltaan niin korkealle tasolle, että kaikkien kehitystyö menee käytännössä samoja latuja kauden aloituksen jälkeen jolloin voimasuhteissa ei paljoa tapahdu muutoksia ilman sääntöjen kiertämistä (ala Ferrarin polttoainevirtaus 2019). Eli siis Williamsin osaaminen pysynyt suhteessa ennallaan siihen 90-luvun, mutta muut painaa duunia vielä korkeammalla tasolla.
Jokatapauksessa; valmistajien sarjan pokaalit ja mitalisijat olisi voinut koko hybridiajan jakaa ensimmäisten Barcelonan testien jälkeen.