Rautapohkeet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
En odottanut joo. Ferrarilla osataan repäistä kyllä kani hatusta lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen. Nyt meni kyllä täysin Leclercin piikkiin tuo kämmi. Ei siinä Vettel voinut mitään. Ja kuinka ollakaan Kimi oli autoineen taas kerran väärässä paikassa väärään aikaan, taito se on sekin.Ferrarin pojat pisti sun ennustukset ihan päreiksi. Et olis ehkä osannut odottaa että itse kolaavat toisensa pihalle? Ehkä niillä oli kovat vedonlyönnit menossa tai jotain.
Kattelin kun haastattelivat Binottoa, ja täytyy sanoa että mua varmasti vaan hihityttäis jos tuo ukkeli tulisi mulle jotain huutamaan. Rivit pitäisi nyt saada jotenkin Ferrarilla järjestykseen tai tästä tynkäkaudesta tulee historian huonoimpia.
Tuo Binotton ulkoinen habitus ja ainakin omaan silmään ei vaikuta yhtään auktoriteetiltä, on varmasti ongelma. Varsinkin tälläisessä tilanteessa, kun talli kyntää syvällä. Nyt tarvittaisiin rautainen johtaja, joka hilaa tallin ylös. Binotto en usko sen olevan. Ehkä tässä olisi Toto Wolffille se seuraava haaste. Nostaa Italiaanot mestaruuksiin.
Mersu on kyllä totutun vahva. Red Bull on lähellä, mutta ei ihan tarpeeksi lähellä, toki ehkä Unkarissa on Red Bullin iskunpaikka, muuta niinhän se piti olla Itävallassakin. Mersu on vahva aina ja kaikkialla ja Red Bullin nollatessa ekan kisan, vahvasti näyttää siltä että mestaruusvääntö on Mersun jäsentenvälinen.
Keskiskastissa sen sijaan on mielenkiintoista. Mclaren on ollut todella vahva avauskilpailuissa ja hyödyntänyt Red Bullin ekan kisan nollauksen täydellisesti ja on tallipisteissä peräti toisena. Kaksi vahvaa nuorta kuljettajaa kantoi jo viime kaudella pitkälle ja nyt on Norris tehnyt kyllä kovan tasonnoston tähän kauteen ja tuloksena kuskien kolmostila kahden kisan jälkeen. Aivan loistavaa suorittamista. Nyt olisi mielenkiintoista tietää Sainzin fiilikset Ferrarisopparista. Nyt nimittäin näyttää, että mies vaihtaa huonompaan autoon ensi kaudeksi.
Välittömästi Mclarenien kannassa on sitten Renault ja Racing Point ja näiden tiimien välillä tullaan varmasti näkemään kovaa kisailua keskenään. Ja varmasti tulevat haastamaan myös Albonin nelossijat, jos tämä ei saa pakettiaan äkkiä kasaan. Keskikastissa tulee tapahtumaan ja mikäs sen hienompaa! Omat roponi pelaisin alkukauden jälkeen Norriksen piikkiin, vaikka Perez varmasti kovan haasteen tulee antamaan.
Viimeksi muokattu: