Mainos

Formula 1 – kausi 2017

  • 321 217
  • 1 872

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Minusta kun vaikuttaa siltä että Alonso on parhaimmillaan juuri silloin kun auto on ihan umpisurkea ja hankala ajaa. Saa otettua tuollaisesta traktorista enemmän kuin todennäköisesti kukaan muu, ja menee ihan käsittämättömän kovaa auton resursseihin nähden. Mutta sitten kun alla on hyvin käyttäytyvä auto niin ei olekaan enää niin maagisen hyvä vaan ihan samalla viivalla muiden huippujen kanssa.
Näinhän se taitaa olla. Varsinkin 2014-kausi oli melkoista tykitystä Alonsolta, kun ajoi heikolla Ferrarilla kovia tuloksia. Sääli jos lopettaa ykkösissä tähän kauteen, mutta kukapa jaksaa tuollaista kotteroa yhtään pidempää ajakaan. Johan sillä Buttonillakin meni jo tunteisiin Hondan moottori, niin päätti lopettaa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Minusta kun vaikuttaa siltä että Alonso on parhaimmillaan juuri silloin kun auto on ihan umpisurkea ja hankala ajaa. Saa otettua tuollaisesta traktorista enemmän kuin todennäköisesti kukaan muu, ja menee ihan käsittämättömän kovaa auton resursseihin nähden. Mutta sitten kun alla on hyvin käyttäytyvä auto niin ei olekaan enää niin maagisen hyvä vaan ihan samalla viivalla muiden huippujen kanssa.
On varmaankin helpompaa ottaa se paras irti kun ajetaan sijoista 8-12 kun lähtökohtaisesti marginaalit on vähän isompia kuin sijoista 1-3. ajettaessa.
Kuljettajatkaan ei varmaan ole ihan samaa tasoa näillä sijoilla ajavissa talleissa kun kärkikahinoissa.
Mutta Alonsokin kaksinkertaisena mestarina on osoittanut että saa sen parhaan irti ihan kärkikahinoissakin.
Toivottavasti vielä pääsee ajamaan voitoista,
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta Alonsokin kaksinkertaisena mestarina on osoittanut että saa sen parhaan irti ihan kärkikahinoissakin.

Pystyy, mutta minä ymmärrän aiemmin kommentoineiden näkökannan. Alonso on kuskina sellainen, että pystyy huonosti ajettavalla autolla raapimaan todella hyviä sijoituksia paremmin kuin kukaan muu nykyisessä ruudukossa. Eli esimerkiksi vuoden 2014 Ferrarilla olisi vienyt Hamiltonia mennen tullen. Mutta vuoden 2016 Mersulla taas väittäisin, että tilanne Hamiltonin kanssa olisi ollut suurinpiirtein tasan, ellei jopa vähän Hamiltonin eduksi.

Alonso ei vaadi niin "täydellistä" autoa, vaan pystyy ajamaan muihin verrattuna kovia kierroksia huonommallakin kalustolla. Mitä paremmin totteleva ja vakaampi auto, sitä pienemmäksi Alonson etu muodostuu.

Aika-ajosta lyhyesti: Valtterilta "ok"-tason suoritus, vaikka harmittavasti Vettel pääsi edelle. Se eilen joidenkin puhuma 0,5 sekunnin etumatka Hamiltonin hyväksi kuitenkin kutistui jo 0,3 sekuntiin. Sama tahti, niin huomenna 0,1 ja ensi kisassa onkin jo 0,1 edellä? Eix ni, simple math?
Kimillä taas oli aika paljon hakemista, eikä siellä tullut hyvää kierrosta kertaakaan. Kimin onneksi muu joukko on niin kaukana, että huonollakin suorituksella irtosi nelossija.

Huomisesta tulee kyllä todella mielenkiintoinen, kun todelliset kisavauhdit ovat kaikille vielä mysteeri. Mercedeksellä Valtteri tuntui tosin olevan erityisen tyytyväinen auton treenilähtöihin, joten näinköhän on Bottaksella hyvä mahdollisuus nousta Vettelin ohi jo heti startissa?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Funny fact, Valtteri Bottas oli lähempänä Lewis Hamiltonia Australiassa kuin Nico Rosberg koskaan. Nico on parhaimillaan päässyt Lewiksen lähelle jääden vähän yli 0,3 sekuntia muutama vuosi sitten. Muuten Nico ottikin Melbournessa aina sen 0,4 - 0,5 sekuntia takkiin. Eli siihen nähden ihan ok Valtterin veto.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Pystyy, mutta minä ymmärrän aiemmin kommentoineiden näkökannan. Alonso on kuskina sellainen, että pystyy huonosti ajettavalla autolla raapimaan todella hyviä sijoituksia paremmin kuin kukaan muu nykyisessä ruudukossa. Eli esimerkiksi vuoden 2014 Ferrarilla olisi vienyt Hamiltonia mennen tullen. Mutta vuoden 2016 Mersulla taas väittäisin, että tilanne Hamiltonin kanssa olisi ollut suurinpiirtein tasan, ellei jopa vähän Hamiltonin eduksi.

Alonso ei vaadi niin "täydellistä" autoa, vaan pystyy ajamaan muihin verrattuna kovia kierroksia huonommallakin kalustolla. Mitä paremmin totteleva ja vakaampi auto, sitä pienemmäksi Alonson etu muodostuu.
Ehkä tuossa on se Alonson suurin heikkouskin samalla. Esimerkiksi juuri toi vuosi 2014. Alonso pyrki ottamaan sen maksimin ulos paskasta autosta ja hyvin ottikin. Kimi taas pyrki kehittämään autoa paremmaksi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Juusela on mielestäni selkeä parannus Saareen, vaikka otanta onkin pieni. Operoi samalla aallonpituudella jo nyt kommentaattoreiden kanssa, ja kaikesta huokuu aito kiinnostus formuloita kohtaan. Saari on käsittääkseni muodostanut aikamoiset verkostot F1-piireihin, mutta selostamisessa tämä ei oikein koskaan näkynyt.

Onhan siinä eroa, tunteeko lajia kohtaan synnynnäistä paloa (Juusela) vai aloittaako lajin syvällisen seuraamisen silloin kun aloittaa selostajana (Saari).
 

Aleksandros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Bottaksen ajaminen oli minusta yllättävän hyvää. Nähdäkseni Hamilton sai aika lailla virheettömän kierroksen ajettua, kun taas Bottas hieman rähmi. Siitä huolimatta eroa vain kolme kymppää. Tästä voi tulla vielä hieno kausi.

Räikkösenkin vauhti oli hyvää, ei meinaa vaan nykyään saada aika-ajoissa virheettömiä kierroksia millään.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ihan hyvin on Juusela selostanut. Huomio kinnittyi esim. siihen ku hän hehkutti Ericssonin hyvää kierrosta Q1:ssä, joka nosti hänet jatkoon. Saari tuskin olisi kiinnittänyt tähän huomiota ja en muista huomasiko Saari edes viime kaudella Wehrleinin pistesijaa tai upeita aika-ajo suorituksia. Toki Saarikin hyvä selostaja on, en sitä kiistä. Toiveissa huomiselle Hamilton Vettel kolari ekaan mutkaan, bravo!
 
Suosikkijoukkue
KK
.
Kimillä taas oli aika paljon hakemista, eikä siellä tullut hyvää kierrosta kertaakaan. Kimin onneksi muu joukko on niin kaukana, että huonollakin suorituksella irtosi nelossija.

Huomisesta tulee kyllä todella mielenkiintoinen, kun todelliset kisavauhdit ovat kaikille vielä mysteeri. Mercedeksellä Valtteri tuntui tosin olevan erityisen tyytyväinen auton treenilähtöihin, joten näinköhän on Bottaksella hyvä mahdollisuus nousta Vettelin ohi jo heti startissa?
Kimi nyt ei ole koskaan ollut mikään aika-ajoajaja. Sinänsä ihan hyvä veto, vaikka menikin läskiksi. Uskon kyllä Fefen kisavauhtiin. Todisti jo viime kautena, että Ferrari pystyy todella tasaiseen kilpaan. Jännä nähdä miten renkaat käyttäytyy ja miten ne kestää. Toivottavasti nähtäisiin kaksi suomalaista podiumilla, mutta tuskin. Toivon myös Ferrarin saavan taktiikan kohdalleen, koska Ferrarin taktiikat ovat kyllä olleet karseita hyvin useasti, varsinkin Kimiä ajatellen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Saas nähdä millainen on huominen lähtö, kun sitäkin on uusittu (vaikeutettu). Kuka sammuttaa auton tai kuinka moni jää paikoilleen valojen sammuttua. Bottas sanoi haastattelussa että ei tuota sille ongelmia kun niitä on hyvin paljon harjoiteltu. Toivon todella että suomalaiset saa hyvä startin. Toivottavasti on mielenkiintoinen kisa ja kausi edessä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaan aikaan virkistävä ja tylsä kisa. Tapahtumia todella vähän, mutta Sebastian Vettelin voitto luo automaattisesti lisäintoa Mercedeksen dominoimaan MM-sarjaan. Suomalaisista Bottakselta erinomainen kisa ja Kimiltä vastaavasti todella onneton. Hämmennystä tosin aiheutti se, että kisan nopeimman kierroksen pystyi ajamaan lopussa, mutta vauhti ei muuten riittänyt tallikaverin tai Mersujen vauhtiin.

Loppuun kai voisi vielä tämän sanoa. Bottas avauskisassa 1,2 sekuntia Hamiltonia hitaampi 57 kierroksella, joten n. 0,021 sekuntia kierroksella. Kehityskäyrä siis vielä odottamaani parempi, kun mutuilin perjantain (+0,5) ja lauantain (+0,3) jäävän vielä keskimäärin 0,1 sekuntia kierroksella.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bottakselta loppujen lopuksi hyvä kisa. Tuo vaan että mahtoikohan mersu jäädyttää tilanteen? Ajoi Hamiltonia kiinni kovaa vauhtia, parin sekunnin päähän kun pääsi niin ero pysyikin yhtäkkiä samana koko kisan. Eikä Vale kuulostanut radiossa kisan jälkeen hirveän iloiselta kolmossijasta.

E: Sky:lla ainakin sanoivat kuulleensa Mersun jäädyttäneen tilanteen. Mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää, vaikka Boltteri olis päässytkin Hämiksestä ohi niin tuskin olis saanut Vetteliä kiinni.

Tuommoista toisella foorumilla mainittiin. Eli ei näytä huonolta Valtterin kannalta, ei todellakaan. Siis nopeuden puolesta, toivottavasti saa tulevaisuudessa ajaa ihan kilpaa tallikaveriaan vastaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Bottakselta loppujen lopuksi hyvä kisa. Tuo vaan että mahtoikohan mersu jäädyttää tilanteen? Ajoi Hamiltonia kiinni kovaa vauhtia, parin sekunnin päähän kun pääsi niin ero pysyikin yhtäkkiä samana koko kisan. Eikä Vale kuulostanut radiossa kisan jälkeen hirveän iloiselta kolmossijasta.

Vähän haiskahtaa kyllä jäädytykseltä. Bottas ajoi todella helposti Hamiltonin kiinni renkaanvaihdon jälkeen mutta sitten yht'äkkiä se ero jäätyi tuohon parin sekunnin tuntumaan vaikka Bottaksella oli alla kymmenisen kierrosta uudemmat renkaat. Ja tosiaan Bottas kuulosti aika pettyneeltä radiossa joten vaikutti että vähän hampaankoloon jäi.

Kimiltä tosi vaisu kisa, näinköhän tekivät autolle jotain väärää eilen aika-ajossa? Kimihän kommentoi aika-ajon jälkeen että tekivät jonkun muutoksen "mitä ei olisi pitänyt tehdä". Jälkimmäisellä stintillä tosin Kimin vauhti ihan OK eikä oikeastaan jäänyt enää Vettelistä, tuo ero tuli käytännössä siinä ensimmäisellä puoliskolla.

Mutta positiivinen juttu tuo Vettelin voitto ja Hamiltonin rengasongelmat, ehkä tällä kaudella saataisiin lopultakin taistelua voitoista useammankin kuskin kesken ettei aina olisi pelkkää Mersujen jäsentenvälistä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Oli kyllä aika antikliimaksi kauden alku kaikille lajin ei-niin-faneille, kun käytännössä mitään ei tapahtunut ja ohituksia ei ollut kuin muutama ja niistäkin tärkein varikolla. Sitä kuuluisaa jonossa-ajoa oli pahemmin kuin vime kausilla, eikä tietoakaan niistä siivenavauksista tai kerätyistä lisäenergioista, joista olisi tähän apua, onko niitä enää edes? Todella hyvää mainosta lajille, not.

Juusela kuulosti yllättävän hyvälle uudeksi selostajaksi ja se varmaan johtuu pääosin siitä, että äänensä on jo kaikille tuttu Yleltä. Saloa oli myös mukava kuunnella taas pitkästä aikaa.

Rasti seinään että Ferrarin taktiikka on kerrankin parempi kuin muiden.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harvoin kyllä on nähty Mersun mokaavan taktiikkaa, yleensä se on ollut Ferrari joka näin tekee, mutta nyt kyllä Hamiltonin kohdalla tyrittiin aika totaalisesti. Skyn lähetyksessä kertoivat että Valtterin kisainssi oli puhunut ennen kisaa että overcut on tässä kisassa oikea taktiikka, ja niinhän se lopulta näytti olevankin. Miksi sitten Mersun toisen auton kohdalla päätettiin mennä ihan eri taktiikalla? Pat Symonds mietti haastattelussa että kuunteliko talli liikaa Hamiltonia kun tämä valitti kisan alkupuolella vähän väliä radiossa miten renkaat ei toimi, ja päättivät muuttaa taktiikkaa lopulta huonompaan suuntaan. Mutta totaalisen pieleen se kyllä meni ja ilman tallimääräystä se olisi saattanut pudottaa Hamiltonin jopa kolmanneksi. Näin ainakin kertoivat Skylla että Mersu olisi myöntänyt kisan jälkeen että tilanne jäädytettiin.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Saksan ja italian kansallishymnit gp:n päätteeksi. Maailma on jälleen mallillaan!!
Kimi oli pettymys mutta eiköhän se siitä vielä
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harvoin kyllä on nähty Mersun mokaavan taktiikkaa, yleensä se on ollut Ferrari joka näin tekee, mutta nyt kyllä Hamiltonin kohdalla tyrittiin aika totaalisesti. Skyn lähetyksessä kertoivat että Valtterin kisainssi oli puhunut ennen kisaa että overcut on tässä kisassa oikea taktiikka, ja niinhän se lopulta näytti olevankin. Miksi sitten Mersun toisen auton kohdalla päätettiin mennä ihan eri taktiikalla? Pat Symonds mietti haastattelussa että kuunteliko talli liikaa Hamiltonia kun tämä valitti kisan alkupuolella vähän väliä radiossa miten renkaat ei toimi, ja päättivät muuttaa taktiikkaa lopulta huonompaan suuntaan. Mutta totaalisen pieleen se kyllä meni ja ilman tallimääräystä se olisi saattanut pudottaa Hamiltonin jopa kolmanneksi. Näin ainakin kertoivat Skylla että Mersu olisi myöntänyt kisan jälkeen että tilanne jäädytettiin.

Jos tämä on Mersun linjanveto niin hiustenkuivaaja käsittelyä wolffille ja kumppaneille
 

Aleksandros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ihan hyvin on Juusela selostanut. Huomio kinnittyi esim. siihen ku hän hehkutti Ericssonin hyvää kierrosta Q1:ssä, joka nosti hänet jatkoon. Saari tuskin olisi kiinnittänyt tähän huomiota ja en muista huomasiko Saari edes viime kaudella Wehrleinin pistesijaa tai upeita aika-ajo suorituksia. Toki Saarikin hyvä selostaja on, en sitä kiistä. Toiveissa huomiselle Hamilton Vettel kolari ekaan mutkaan, bravo!

Huomioi joo Ericssonin "kovan kierrosajan". Jippii, voitti täysin puskista nostetun tallitoveri Giovonazzin parilla kympällä. Mielestäni hehkutusta oli siihen nähden liikaa.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hamiltonhan olisi pysynyt Vettelin edellä ilman ruuhkaa eli puhtaasti nopeudessa overcut ei olisi ollut parempi taktiikka, mutta ruuhkan puolesta kyllä. Wolffin mukaan Hamilton otettiin sisään renkaiden loppumisen takia.

Kimiltä tosiaan nopein kierros toiseksi viimeisellä kierroksella, eli vissiin tänään kiinnosti sitten vain tuon nelossijan verran. Pitää myös toivoa, että Mersun "tilanteen rauhoitukset" pätevät myös, kun Valtteri on edellä.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Harvoin kyllä on nähty Mersun mokaavan taktiikkaa, yleensä se on ollut Ferrari joka näin tekee, mutta nyt kyllä Hamiltonin kohdalla tyrittiin aika totaalisesti. Skyn lähetyksessä kertoivat että Valtterin kisainssi oli puhunut ennen kisaa että overcut on tässä kisassa oikea taktiikka, ja niinhän se lopulta näytti olevankin. Miksi sitten Mersun toisen auton kohdalla päätettiin mennä ihan eri taktiikalla? Pat Symonds mietti haastattelussa että kuunteliko talli liikaa Hamiltonia kun tämä valitti kisan alkupuolella vähän väliä radiossa miten renkaat ei toimi, ja päättivät muuttaa taktiikkaa lopulta huonompaan suuntaan. Mutta totaalisen pieleen se kyllä meni ja ilman tallimääräystä se olisi saattanut pudottaa Hamiltonin jopa kolmanneksi. Näin ainakin kertoivat Skylla että Mersu olisi myöntänyt kisan jälkeen että tilanne jäädytettiin.

@-OO-; Hamilton valitti renkaitaan koko kisan ajan, mutta oliko siinä mitään uutta? Positiivista kisassa oli se, että Maranellosta on vihdoin saatu kaivettua esiin kilpailukykyinen auto, jossa Vettelin kelpaa istuskella. Erityiskiitokset Verstappenille ratkaisevan voittomahdollisuuden luomisesta Saksaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän haiskahtaa kyllä jäädytykseltä. Bottas ajoi todella helposti Hamiltonin kiinni renkaanvaihdon jälkeen mutta sitten yht'äkkiä se ero jäätyi tuohon parin sekunnin tuntumaan vaikka Bottaksella oli alla kymmenisen kierrosta uudemmat renkaat.

Vai johtuko sitten näistä uusista autoista? Verstappen kommentoi meinaan, että oli lopussa paljon Kimiä nopeampi, mutta kun pääsi kahden sekunnin etäisyydelle, niin thats it, peli pelattu ja niin paljon likasta ilmaa, että käytännössä mahdotonta päästä lähemmäs.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai johtuko sitten näistä uusista autoista? Verstappen kommentoi meinaan, että oli lopussa paljon Kimiä nopeampi, mutta kun pääsi kahden sekunnin etäisyydelle, niin thats it, peli pelattu ja niin paljon likasta ilmaa, että käytännössä mahdotonta päästä lähemmäs.
Ja Hamiltonkaan ei päässyt Verstappenin ohi, vaikka tällä oli kuluneet renkaat ja itsellä uudet alla. Pahasti näyttää siltä, että ne puheet likaisen ilman kasvamisesta kurvinopeuksien kasvun mukana on totta ja ei välttämättä tulla mitään ohitusten juhlaa näkemään. Kaksipiippuinen juttu, kun ei sekään kiva ollut että toinen kun pamahtaa alle sekunnin päähän, niin melkein pystyi laskemaan että vikasta mutkasta kun lähdetään pääsuoralle, niin kerkeää sitten ohi lähes aina. Kunhan ei nyt sitten aivan mahdottomaksi ole mennyt ja riippuuhan se paljon radastakin. Ensi kisa Kiinassa, jossa aivan varmasti tullaan ohittelemaan takasuoralla paljon, jos vain tilanteet niin sallii.

Ei paljon erikoista kisassa tapahtunut, mutta hieno nähdä Vettelin voitto, niin saadaan jännitystä MM-sarjaan. Valtterilta oli alku aika laimea, mutta vauhtia alkoi löytymään ja lopuksi maalissa sen pari sekuntia Hamiltonin perässä, niin kyllä tuo oikein hyvä suoritus on ja kun ilmeisesti siellä saatettiin tallin toimesta tilannetta jäädytellä. Kuten jo noista ohituksista puhuttiin, niin vaikkei oltaisi jäädytetty niin todella vaikea sitä ohitustakaan olisi tehty, joten kyllähän siinä riskinsä on jos annetaan kuskien ajaa keskenään kisaa, kun ohitukset pitää tehdä käytännössä hirveällä riskillä, jotta siihen on minkäänlaista mahdollisuutta eikä Hamilton todellakaan luovuttaisi tilannetta kesken.

Kimiltä aika surkea kisa. Ei mitään palaa kärkikolmikon kyytiin ja hyvä kun sai pidettyä edes Verstappenin perässään. Paljon riittää tekemistä, mutta onni on tietysti se että kaksi kärkitallia on tällä hetkellä omassa luokassaan, joten sijoitukset tulevat olemaan siinä podiumin tuntumassa ainakin vielä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ferrari voittajana, piristävää. Pelkäsin ennen kilpailua, että Hamilton hoitelee homman kotiin, muttei sentään.

Bottas suoritui Mersu-debyytistään hyvin arvosanoin. Aika-ajoissa ero Hamiltoniin ei muodostunut kohtuuttomaksi, ja kisavauhti oli hyvää. Ehkä seuraavalla kerralla saisi luvan haastaakin Hamilton.

Kimille heikko arvosana. Aika-ajoissa muodostuneen eron ymmärrän, kilpailusta odotin enemmän. Kimi ei kuitenkaan pystynyt vastaamaan kärjen vauhtiin, toivottavasti Kiinassa menisi paremmin.

E: Tokikaan Räikköstä ei parane ihan hirveästi nyt lynkata, kun säätövirhe vaikeutti kisaa.

Alonson kommentit olivat aika jäätäviä. Mies sanoi pokerilla ajavansa uransa parasta vauhtia, eli vittuilun mies osaa.
 
Viimeksi muokattu:

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kilpailuillisesti oli kyllä pettymys tämä kisa. Olen monesti sanonut, että itse kisailussa ei ole kolmena viime kautena ollut mitään vikaa, jos Mercedes ei olisi ollut niin ylivoimainen olisi kisat olleet todella viihdyttäviä.
Positiivista, että sentään Ferrari ja ehkä myöhemmin Red Bullikin pystyvät taistelemaan nyt voitoista. Toivottavasti Kimi ei koko kautta ajele 4 sijoja, ja varmaan kohta alkaa huhut siitä, että Alonso korvaa Kimin kesken kauden... Uskon toki, että Räikkönenkin vielä voittotaistelussa jossain kisassa nähdään.
Lisäksi Pirellin pitäisi palauttaa viime kauden tyyliset renkaat, sillä nyt suurin osa selvisi yhdellä stopilla ja käytössä olivat vielä kaikkein pehmeimmät renkaat(!)
Alonso sanoi haastattelussa, että ajoi yhden elämänsä parhaista kisoista :D
 
Viimeksi muokattu:

Byvajet

Jäsen
Vaikuttaa todella huolestuttavalta. Vaikka rata oli mikä oli, niin kyllähän Verstappenin ja Hamiltonin tilanteet osoittivat, että ohittaminen on tällä kaudella vaikeaa. Lienee siis turha haaveilla kiivaasta rinnan ajosta. Jos ohi mennään, niin suorilla siiven avittamana.

Muistuivat elävästi mieleen Schumacherin kulta-ajat, kun kilpailun kohokohdaksi muodostui Vettelin paluu varikolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös