Jollain tapaa näkisin ongelmaksi se että pyydetään isoja maksuja kaikesta, saadaan ehkä vähän enemmän rahaa noista mutta itse tuote kuolee kokoajan lisää siinä taustalla kun lajia viedään pois itsestään ja alkuperästään. Perinteiset ja mielenkiintoisimmat kisat pitäisi saada hinnalla millä hyvänsä pidettyä mukana.
Toivossa on hyvä elää että uusi omistajakaarti palauttaisi ykkösiä juurilleen ja tehtäisiin sopimus jonkun vanhan radan/ison auto-urheilumaan kanssa. Heitän lonkalta vaikkapa Ranskan, olikohan aika kypsä Paul Ricardin palauttamiselle kalenteriin, kuitenkin ykköset testaa siellä joten jalka on tavallaan oven välissä ja tiedetään mitä saadaan.
Isossa kuvassa jos toteutuu ensi kauden "noin 5 sek kierroksella nopeammat autot" niin voi tulla myös uusia vaatimuksia ratojen suhteen ja siten vanhat radat vaatisivat isoja muutoksia joten uudet modernein turva-aluein varustetut vahvoilla mikä on sääli.
Vielä palatakseni tuohon Austinin leveään rataan ja moniin ajolinjoihin, tarkoittanee myös sitä ettei sinne radalle muodostu koko kierroksen pitkää ränniä/ajolinjaa jonka ulkopuolella on kumimurua ihan perkeleesti. Austinissa oli useita kohtia missä leveälti puhdasta rataa niin suorilla kuin mutkissakin. Joten tälläistä haluaisin nähdä lisää mutta miten se toteutetaan niin onkin jo vaikeampaa.
_