Itse tallipäällikkönä en roikottaisi mukana päivääkään yli 35-vuotiasta kehäraakkia, joka ei ole 10 vuoteen voittanut mestaruuden mestaruutta (Räikkönen, Alonso, Button, ulos).
Kuten
@Tähtipakki tuossa jo korjasikin, voitot ovat kyllä osuneet tuon jakson sisään. Toisekseen, itse en kyllä lähtisi väheksymään Alonson ja Buttonin kokemusta umpisurkean Mäkin ohjaamossa. Palaute on varmasti hieman tarkempaa, kuin märkäkorvilla. Ja tämän kauden touhua kun katsoo, ei ainakaan haitaksi ole.
Vaikka nyt olenkin tämän palstan ja varmaan koko Suomen kovin Buttonin fani, olen sitä mieltä, että kyseessä on aliarvostettu kuski. Maailmanmestaruus toki tuli ylivertaisella autolla, mutta silti. Herrasmies, joka ei ole paljoa uransa aikana töppäillyt siviilissä tai radalla. On voittanut samassa tallissa ajaessaan Villeneuven (joka ei ollut tosin enää terävimmillään tuolloin), Hamiltonin, Alonson, Barrichellon ja Trullin noista vähän kokeneemmista ja meritoituneemmista kuskeista. Antoi mm. Hamiltonille ensimmäisen yhteisen kauden jälkeen Macin aikoinaan huomattavasti paremman vastuksen, kuin Nico tällä tai viime kaudella. Ja kyseessä on vielä tiimipelaaja, ei ole nikotellut käskyjä vastaan ja on tullut aina toimeen tallikaverinsa kanssa. Hieno mies ja hienoa, että jaksaa vielä kauden, muuten olisi mennyt omakin sohvaperunaura F1:n parissa harkintaan.