...McLaren ei ole löytänyt ratkaisua kyhmykeulaan ja he vetelevät menemään ilman sitä. Se on heidän heikkoutensa ja antaa etua muille.
Minä olen eri mieltä tuosta, koska McLarenin ei vaan ole tarvinnut tehdä tuota kyhmyä kun koko heidän nokkaratkaisunsa on täysin erilainen. Sitä en tiedä onko se parempi vai huonompi, mutta myös erilaisilla lähestymistavoilla voidaan päästä ainakin lähes samaan tulokseen. On nähty Ykkösissä ennenkin että hyvinkin erilaiset autot voivat olla yhtä nopeita. Jollakin toisella radalla toinen ratkaisu toimii paremmin kun taas toisella radalla sillä hävitään. Kyllä McLaren tuolla matalalla keulalla viimekin kaudella varsin hyvää tulosta teki joten välttämättä tuo matala keula ei ole yhtään korkeaa huonompi vaikka kaikki muut ovatkin tuohon korkeaan keulaan päätyneet.
Se miksi kaikilla muilla on nyt tuo kyhmy autossaan ei tarkoita sitä että siitä kyhmystä itsestään olisi jotain hyötyä ja se olisi siksi laitettu autoon, vaan se on pakon sanelema juttu kun tuota nokkakartion korkeutta rajoitettiin ja tallit haluaa silti säilyttää tuon mahdollisimman korkealle nostetun nokan alapuolen. McLarenilla on ollut tuo "tunneli" nokan alla jonka kuulemma pitäisi ajaa sama asia kuin tuon korkean nokan joten he eivät sen takia tarvitse niin korkeaa nokkaa ja heidän ei ole tarvinnut tuota kyhmyäkään tehdä.
Radalla sitten nähdään mikä ratkaisu on nopein, mutta viime kausi ainakin osoitti että tuollainen matalampikin nokkaratkaisu voi olla ihan yhtä nopea. Eikä tuo nokka yksistään tosiaan ratkaise mitään vaan kokonaisuus. Kaikki osat pitää saada toimimaan yhteen mahdollisimman hyvin, ja silloin saatetaan nähdä aika erilaisiakin sovelluksia samasta aiheesta.