No eikös tuo Räikkönen tuon mestaruutensa juuri Ferrarilla voittanut?
Mutta hänet palkattiin juuri Schumin korvaajaksi. Tuskin Schumi olisi lopettanut kesken huikean putkensa. Tai mistä sitä tietää vaikka olisikin...
No eikös tuo Räikkönen tuon mestaruutensa juuri Ferrarilla voittanut?
Hyi helvetti minkälainen auto Caterhamilta!
Kimi otti kuulemma testeissä samantien tiimin haltuun, jos on suuria herroja uskominen. Lotuksella ihmettelvät myös kommentteja Kimin sosiaallisista taidoista. Ainakin testeissä Räikkönen olisi jutellut autosta vaikka kuinka paljon ja on antanut myös tarkkaa palautetta. Olivat äärimmäisen tyytyväisiä näihin kahteen testipäivään.
Sivuprofiili vielä ihan kohtuullinen.Aika helvetin rumia tulevat olemaan tämän vuoden autot. Tuo Caterham on ihan hirvitys http://twitpic.com/8bh02t
Totta sen osalta, että kielteistä kommenttia tuskin alkaisi kahden ensimmäisen ratapäivän jälkeen sadella, mutta toisaalta ei mielestäni ole mitään syytä epäillä etteikö tuo voisi olla ihan aiheellistakin ylistystä. En epäile, etteikö Kimi maailmanmestarina olisi hoitanut homman hienosti heti alusta lähtien, ja eiköhän tekemisessä ja ammattitaidossa se joku hiuksenhieno erottava tekijä ole esim. johonkin nuoreen noviisitestikuskiin tai vaikka entiseen kisakuski Vitali Petroviin verrattuna.En kyllä usko että minkään F1-tallin pomot rupeaisivat morkkaamaan Räikköstä heti ensitesteissä vaikka tämä olisi saapunut paikalle umpikännissä, eli ihan perus markkinointijargonia ja yritystä saada luotua paremmannäköiset välit tallin ykköskuljettajaan, ei juurikaan mitään uutisarvoa.
Tätä nyt en ainakaan pidä minään perusjargonina tai yllätyksenä, tuota samaahan kaikki Kimin kanssa tekemisissä olleet ovat toitottaneet jo viimeiset 10 vuotta. Ihan normityyppi jolla juttu luistaa kaverien kesken siinä missä kenellä tahansa, vaikka aina ei huvita perusskeidaa jauhaa kameroiden edessäLotuksella ihmettelvät myös kommentteja Kimin sosiaallisista taidoista. Ainakin testeissä Räikkönen olisi jutellut autosta vaikka kuinka paljon ja on antanut myös tarkkaa palautetta.
Itse oon vähän ihmetelly, että miks toi kaikkien mielestä niin hirveen ruma on. Ei se nyt mikään kauniskaan ole, mutta ei nyt mikään niin ihmeellinen tai älyttömän rumakaan. Toivottavasti kuitenkin tuo vehe kulkee jo paremmin.
Itse oon vähän ihmetelly, että miks toi kaikkien mielestä niin hirveen ruma on.
Itse oon vähän ihmetelly, että miks toi kaikkien mielestä niin hirveen ruma on. Ei se nyt mikään kauniskaan ole, mutta ei nyt mikään niin ihmeellinen tai älyttömän rumakaan. Toivottavasti kuitenkin tuo vehe kulkee jo paremmin.
Fiat Multipla?Tulee ihan mieleen se yksi Fiatin auto, jonka suunnittelijat ovat varmasti vetäneet vielä paljon vahvempia aineita kuin Fiatin suunnittelijat yleensä.
Täytyy ihmetellä miten tuollainen ratkaisu on paras mahdollinen esim. aerodynaamisesti
Näin kaukaa katsoen ei niin susiruma keularatkaisu kuin Lotuksella.
Uusi Ferrarikin tuli sitten julki ja yhtä susirumalla keularatkaisulla ovat mukana kuin Caterhamkin.
Ferrarin "ruma" auto julki | Sportti.com