Formula 1 – kausi 2012

  • 323 199
  • 1 753

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Sauberillakin on huippulahjakas Esteban Gutiérrez, jolla on vyöllään mm. GP3 ja Formula BMW USA:n mestaruudet. Tällä kaudella ajelee GP2 ja sieltä on 3 voittoa. Sinnekkin saisi varmasti pari öljyjättiä taustalle ja kappas, kohta mies onkin f1-auton ratissa.

Tässä on juuri syyt miksi en usko, että Kovalainen Sauberille päätyy. Kobayashi ei mun käsityksen mukaan omaa ainakaan mitään isoa sponsori pottia, jonka johdosta Sauber katselee muualle? Gutierrez varmasti saa taustalle tukea ja toinen yhdistetty Charles Pic omaa myös vissiin tälläkaudella jo aika ison sponsori avun.

Vergne ja Ricciardo ei ainakaan vielä ole mitään ihmeistä esittänyt, mutta kai nuo saavat vielä ainakin ensikauden aikaa.
 

Jasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lotus oli tänään kyllä heikossa vedossa. Kimi ei pystynyt ohittamaan koko kisan aikana ketään. Torjuntavoitto, ja eroa Alonsoon ainoastaan 5p lisää. Lotuksen täytyy kyllä löytää lisää kyytiä jatkossa jotta Kimillä on saumoja mestaruustaistossa. Toivon mukaan Spa ja Monza eivät vain rataprofiilinsa takia sopineet E20-autolle. Tupla-DRS käyttöön?

Alonso 179p, Hamilton 142p, Kimi 141p, Vettel 140p, Webber 132p
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kilpailun hienoin hetki koettiin kun käsienlevittelijöiden pilttuussa tajuttiin että Perez pistääkin ohi heidän kummastakin kuskistaan. MM-taiston kannalta harmi että Button ja Vettel jäivät pois Fallonson edeltä. Ja tuomarille voisi heittää kyllä erityiskeskarit kotiinpäinvetämisestä, Italiassa tosin jotain tuollaista on aina odotettavissa.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kilpailun hienoin hetki koettiin kun käsienlevittelijöiden pilttuussa tajuttiin että Perez pistääkin ohi heidän kummastakin kuskistaan. MM-taiston kannalta harmi että Button ja Vettel jäivät pois Fallonson edeltä. Ja tuomarille voisi heittää kyllä erityiskeskarit kotiinpäinvetämisestä, Italiassa tosin jotain tuollaista on aina odotettavissa.

Jos viittaat Vettelin saamaan rangaistukseen, niin ei pitäisi olla paljon itkemistä..
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Kilpailun hienoin hetki koettiin kun käsienlevittelijöiden pilttuussa tajuttiin että Perez pistääkin ohi heidän kummastakin kuskistaan. MM-taiston kannalta harmi että Button ja Vettel jäivät pois Fallonson edeltä. Ja tuomarille voisi heittää kyllä erityiskeskarit kotiinpäinvetämisestä, Italiassa tosin jotain tuollaista on aina odotettavissa.

Jos viittaat Vettelin saamaan rangaistukseen, niin ei pitäisi olla paljon itkemistä..

Aika selvä tilanne tuo oli ja oikea tuomio.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hohhoijaa, olipa paska kisa, mutta mitä muutakaan voi odottaa Italian kisasta. Paras hetki oli Perezin ohitus Alonsosta. Naurettava rangaistus Vettelille tilanteesta, jossa piti vain oman ajolinjansa, josta on nimen omaan sanottu, että se on sallittua. Kaiken kruunasi, kun tuo pohjasakka eli nuo muka fanit buuaasivat Hamiltonille ja Perezille. Paska mikä paska. Ferrarin lähtö ei todellakaan olisi menetys F1:lle.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Räikköseltä kysyttiin katetuista ohjaamoista. "Tämä on vaarallinen laji, ja jos ei halua ottaa riskiä, niin sitten pitäisi tehdä jotain muuta" Hieno mies!

Kilpa-autoilu tulee olemaan aina vaarallista ja osa lajin viehätysvoimasta perustuu siihen että se on vaarallista.

Samaa mieltä. Vähintään yksi kuolemantapaus pitäisi saada jokaiseen kauteen. Se saisi mieluiten tapahtua huippukuskille.

F1-sarja ei ole urheilua, ei ole koskaan ollutkaan. Se on viihdettä, brutaalia sellaista. Brutaalius pitäisi viedä loppuun saakka, jotta lajin idea ei katoaisi.

Ennenhän autot olivat sellaisia, että pienikin kämmi saattoi tarkoittaa kuolemaa. Siihen suuntaan pitäisi palata takaisin. Jokaisen kuljettajan pitäisi lähteä jokaiseen kilpailuun kamikaze-asenteella. Kun kilpailu alkaa, asenteen pitäisi olla se, että elävänä ei välttämättä maaliin pääse.

Ne kilpailisivat, jotka uskaltaisivat. Romua, rajuutta ja paljon suurempia nopeuksia pitäisi saada lisää.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Hohhoijaa, olipa paska kisa, mutta mitä muutakaan voi odottaa Italian kisasta. Paras hetki oli Perezin ohitus Alonsosta. Naurettava rangaistus Vettelille tilanteesta, jossa piti vain oman ajolinjansa, josta on nimen omaan sanottu, että se on sallittua. Kaiken kruunasi, kun tuo pohjasakka eli nuo muka fanit buuaasivat Hamiltonille ja Perezille. Paska mikä paska. Ferrarin lähtö ei todellakaan olisi menetys F1:lle.

Hah, viikon repeämiset! Toiko Räikkösen suoritus niin pahan mielen että pakko siirtää raivo täysin muihin asioihin? Ferrarin ei anneta lähteä sarjasta koska kaikki tietävät että talli omaa enemmän faneja kuin muilla talleilla, kuskeilla ja koko lajilla on yhteensä. Mutta tuskin olit tosissasi joten annetaan mennä villasella.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä. Vähintään yksi kuolemantapaus pitäisi saada jokaiseen kauteen. Se saisi mieluiten tapahtua huippukuskille.

F1-sarja ei ole urheilua, ei ole koskaan ollutkaan. Se on viihdettä, brutaalia sellaista. Brutaalius pitäisi viedä loppuun saakka, jotta lajin idea ei katoaisi.

Ennenhän autot olivat sellaisia, että pienikin kämmi saattoi tarkoittaa kuolemaa. Siihen suuntaan pitäisi palata takaisin. Jokaisen kuljettajan pitäisi lähteä jokaiseen kilpailuun kamikaze-asenteella. Kun kilpailu alkaa, asenteen pitäisi olla se, että elävänä ei välttämättä maaliin pääse.

Ne kilpailisivat, jotka uskaltaisivat. Romua, rajuutta ja paljon suurempia nopeuksia pitäisi saada lisää.

Ja nykykään annetaan rangaistus jos edes yrittää ohittaa tai vaihtaa ajolinjaa estäekseen tuota ohitusta. Jatkossa ajetaan kilpailu niin että jokainen ajaa yksi kerrallaan radalla ja parhaiman kokonaisajan saanut voittaa kisan tai sitten ajetaan turva-auton perässä koko kisa ja jos sattuu pisarakin vettä tulemaan niin sitten jäädään odottelaan varikolle. Riskit minivoitava jotta kenellekään ei kävisi mitään.

Mutta jos ihan totta puhutaan niin näitä kaikenmaailman uudistuksia ja uudistuksien suunitteluissa yritetää kaikki vetää ehkä liankin turvallisuuden ja säästöjen kustannuksella. Tietty vaarallisuus pitää lajissa olla, se kiehtoo katsojiakin.

Teknisien murheiden vähentyminen on myös vähentänyt mielenkiintoa. Koska yleensä 10 ekan kieroksen jälkeen formuloissa aika-erot kasvaa niin isoiksi niin yleensä ei mitään tapahdu, ennenvanhaa saattoi sentään häkkisen moottori mennä kesken kisan ja se toi jännitystä loppuun asti kun saattoi tapahtua mitä tahansa. Nykyään isoin jännitys ehkä renkaiden kanssa kestääkö ne vai ei, aika keino tekoista. Edellisen kisan alkukolari ja buttonin moottoririkko jo toi vähän vanhoja hyviä piirteitä takaisin, mutta muuten kyllä vähän tylsempää. Toki Monza tarjosi hyviä ohitustilanteita, mutta toisaalta vähän taas keinotekoisesti..
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ai täällä ovat jo jotkut ehtineet todeta tuon Vettelin rangaistuksen oikeaksi? Millä perusteella, jos saa kysyä? Eikö Alonsoa vastaan saa enää kilpaakaan ajaa? Aiemmin tämä sääntö koski vain omaa tallikaveria, mutta nyt mennään näemmä jo tallirajojen ylikin. Siis jumalauta, jos lähtee ihan älyvapaassa paikassa yrittämään ohitusta ja pakostakin joutuu nurmikon puolelle, niin miten siitä voi edellä ajavaa kuskia syyttää? Toki Fernando itse heti perään asiasta itki radioon, muttei se silti tee Vettelin toiminnasta väärää.

Kisan klassikko: "Felippe muista säästää renkaitasi. Fernando on heti perässäsi.". Luulisi noinkin ylivoimaisen kuskin pärjäävän ihan pelkästään omilla avuillaankin. Vai mitä?

Aika hyvin tämä kisa osoitti, kuka niitä naruja ainakin Monzan kisassa vetelee. No suotakoon se heille, kunneivät juuri missään muussa (itsekehua lukuun ottamatta) oikein tahdo pärjätä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hah, viikon repeämiset! Toiko Räikkösen suoritus niin pahan mielen että pakko siirtää raivo täysin muihin asioihin? Ferrarin ei anneta lähteä sarjasta koska kaikki tietävät että talli omaa enemmän faneja kuin muilla talleilla, kuskeilla ja koko lajilla on yhteensä. Mutta tuskin olit tosissasi joten annetaan mennä villasella.

Mikäs tuossa nyt niin nauratti, vai onko värilasit niin vahvat, että huomasit vain, että Ferrari on paras talli ja italialaiset "fanit" maailman parhaita. Noita ihmisiä ei voisi vähempää kiinnostaa koko laji, heitä kiinnostaa vain Ferrari, eivätkä tämän vuoksi nosta mitenkään F1:den tai moottoriurheilun arvoa, päinvastoin.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ai täällä ovat jo jotkut ehtineet todeta tuon Vettelin rangaistuksen oikeaksi? Millä perusteella, jos saa kysyä? Eikö Alonsoa vastaan saa enää kilpaakaan ajaa? Aiemmin tämä sääntö koski vain omaa tallikaveria, mutta nyt mennään näemmä jo tallirajojen ylikin. Siis jumalauta, jos lähtee ihan älyvapaassa paikassa yrittämään ohitusta ja pakostakin joutuu nurmikon puolelle, niin miten siitä voi edellä ajavaa kuskia syyttää? Toki Fernando itse heti perään asiasta itki radioon, muttei se silti tee Vettelin toiminnasta väärää.

En tiedä säännöistä mutta skysportsin brittiselostajat olivat sitä mieltä että Vettelin olisi kuulunut jättää tilaa ulkopuolelle. Heidän mielipiteensä oli siinä ja siinä oliko rangaistuksen paikka ja toinen heistä sanoi että Vettelin liikkeet näyttivät jokaisella uusinta kerralla likaisemmalta. Mutta varmaan brititkin on ferrarin puolella kun eivät hauku heitä pystyyn.

Kisan klassikko: "Felippe muista säästää renkaitasi. Fernando on heti perässäsi.". Luulisi noinkin ylivoimaisen kuskin pärjäävän ihan pelkästään omilla avuillaankin. Vai mitä?

Aika hyvin tämä kisa osoitti, kuka niitä naruja ainakin Monzan kisassa vetelee. No suotakoon se heille, kunneivät juuri missään muussa (itsekehua lukuun ottamatta) oikein tahdo pärjätä.

Tästä osasta en tiedä mitä mahdat ajaa takaa mutta aika itkulta vaikuttaa.

Eikö voitais olla vaan iloisia että kaikki selvis hengissä ja paras voitti ja toiseks paras oli toinen jne jne. Onko pakko aina valittaa joka asiasta? South Parkissa kerrottiin että ihmiset jotka ovat kokoajan kärttyisiä ja valittavat joka asiasta on ehkä pienempi penis kuin valtakunnan keskiarvolla ja siihen tepsi vain se että keskiarvoa lasketaan. Joten nyt minisrteriöön yhteyttä niin saadaan se hoitoon ja huomenna kukaan ei enää valita miten epäreilua on kun Ferrari kiusaa muita.

Ja MrMacmanamanille vielä: Joka kisassa on ferrarifaneja ylivoimaisesti suurin osa ja jos he jättävät tulematta paikalle niin laji kuolee. Sen takia eccle ja kump. eivät päästä ferraria lähtemään.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Käsittääkseni tämän vuoden säännöt sanovat, että sinun tulee jättää autonleveyden verran tilaa auton ja radan väliin kyseisissä tilanteissa (Vettel vs. Alonso). Aiemmin sait pitää ajolinjan.

En ole mitenkään törkeen hyvin perillä F1:n säännöistä, joten tuomitkaa jos olen ihan väärässä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ja MrMacmanamanille vielä: Joka kisassa on ferrarifaneja ylivoimaisesti suurin osa ja jos he jättävät tulematta paikalle niin laji kuolee. Sen takia eccle ja kump. eivät päästä ferraria lähtemään.

Ja mistäs tämän arvoin kaivoit? Kyllä tämä laji kuolee siihen, että Bernie ahneena repii luonnottoman suuria maksuja kisajärjestäjiltä ja näin kaikki perinteiset kilparadat saavat väistyä Abu Dhabien ja muiden maailman tylsimpien ratojen tieltä.

Itse asiassa Alonso kalasteli tuon rangaistuksen Vettelille. Näki selvästi, että sieltä ei tule pääsemään ja ajoi suoraan nurmikolle. Tähän itkut päälle + italialainen ja espanjalainen tuomaristossa = Vettelille rankku. Jos kukaan sattui huomaamaan, kisassa oli myös Di Resta-Senna tapaus, mutta sitä ei taidettu edes tutkia.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
En tiedä säännöistä mutta skysportsin brittiselostajat olivat sitä mieltä että Vettelin olisi kuulunut jättää tilaa ulkopuolelle. Heidän mielipiteensä oli siinä ja siinä oliko rangaistuksen paikka ja toinen heistä sanoi että Vettelin liikkeet näyttivät jokaisella uusinta kerralla likaisemmalta. Mutta varmaan brititkin on ferrarin puolella kun eivät hauku heitä pystyyn.

Kun taas suomalainen, itsekin mittavan uran kyseisessä luokassa tehnyt mies, oli sitä mieltä, ettei tuossa ollut mitään rangaistavaa. Toki jos säännöissä ehdottomasti vaaditaan jättämään aina ulkomutkaan auton mentävä rako, oli rangaistus paikallaan. Toisaalta onko tuollainen sitten enää kilvanajoa, onkin eri juttu.

Tästä osasta en tiedä mitä mahdat ajaa takaa mutta aika itkulta vaikuttaa.

Sama suomeksi. Taas kerran tuli päivänselvä tallimääräys ja mielestäni tuomaristo suosi niin sanotusti kotijoukkuetta.

Eikö voitais olla vaan iloisia että kaikki selvis hengissä ja paras voitti ja toiseks paras oli toinen jne jne. Onko pakko aina valittaa joka asiasta? South Parkissa kerrottiin että ihmiset jotka ovat kokoajan kärttyisiä ja valittavat joka asiasta on ehkä pienempi penis kuin valtakunnan keskiarvolla ja siihen tepsi vain se että keskiarvoa lasketaan.

Joo ollaan ihmeessä iloisia. Epäkohtiin ei missään nimessä sovi puuttua, kun kaikkihan selvisivät hengissä.

Mitä tuohon peniksen kokoon tulee, niin äkkiseltään ajatellen niillä joilla on suurimmat puheet, on yleensä pienimmät pallit ja penikset. Tulee ihan mieleen tietty kansakunta tästä. En siis puhu nyt suomalaisista. ;)

Ja MrMacmanamanille vielä: Joka kisassa on ferrarifaneja ylivoimaisesti suurin osa ja jos he jättävät tulematta paikalle niin laji kuolee. Sen takia eccle ja kump. eivät päästä ferraria lähtemään.

Totta kai Ferrari on iso juttu lajille, mutta onhan kyseinen talli tässä vuosien saatossa saanut yhtä jos toista erivapautta. Toki joskus on joku nimellinen rangaistuskin napsahtanut omaan nilkkaan. En silti usko, että tänään olisi Vettelille penaltia napsunut ilman Alonson itkupotkuja ja kotikenttäetua.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
En tiedä säännöistä mutta skysportsin brittiselostajat olivat sitä mieltä että Vettelin olisi kuulunut jättää tilaa ulkopuolelle. Heidän mielipiteensä oli siinä ja siinä oliko rangaistuksen paikka ja toinen heistä sanoi että Vettelin liikkeet näyttivät jokaisella uusinta kerralla likaisemmalta. Mutta varmaan brititkin on ferrarin puolella kun eivät hauku heitä pystyyn.


No joo Vettel on röyhkeä kuljettaja, kuten Alonsokin. Kumpikin odottaa että heille annetaan tilaa ja toisaalta kumpikaan heistä ei jätä ohitustilanteessa muille tilaa.

Toivottavasti säännöt pysyvät samanlaisina kun punainen auto on se joka ei jätä tilaa. Epäilen kyllä.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kun taas suomalainen, itsekin mittavan uran kyseisessä luokassa tehnyt mies, oli sitä mieltä, ettei tuossa ollut mitään rangaistavaa. Toki jos säännöissä ehdottomasti vaaditaan jättämään aina ulkomutkaan auton mentävä rako, oli rangaistus paikallaan. Toisaalta onko tuollainen sitten enää kilvanajoa, onkin eri juttu.

No oli siellä SkySportsillakin eräät Hill ja Herbert kommentoimassa. Pari kisaa heilläkin vyöllä.

Vaikka kuinka inhoan Oviedon ihmiskyrpää ja Ferrarin viheltäviä mustalaisfaneja, niin silti ymmärrän rangaistuksen täysin..

Edit. Näytettiin kisan jälkeen samasta kohtaa identtinen tilanne toisinpäin edelliseltä vuodelta ja siinä ihmiskyrpä jätti Vettelille sen verran tilaa kun pitää..
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Pimeä sääntö on tuo jos tosiaan pitää jättää auton mentävä tila. Hyvähän Vettelin siinä ruveta täydessä taistossa ja vauhdissa katsomaan, että pitää jättää tähän mutkaan tilaa Alonsolle. Siis mitä vittua? Eihän tossa ole järkeä. Väitän, että rangaistusta ei olisi tullut jos kyseessä olisi ollut joku muu. Varsinkaan jos samanlainen tilanne olisi tullut vaikka kaksikolle Hulkenberg-Senna tai vastaava.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En oikein osaa ottaa kantaa tuohon Vettel/Alonso incidenttiin, mutta jos tuosta tuli varikonläpiajorangaistus, niin kyllä mielestäni siitäkin olisi pitänyt tulla, kun aiemmin samassa kisassa joku (en muista kuka) kiilasi Bruno Sennan ulos radalta. Siinä tuli jopa kosketus, toisin kuin Vettelin ja Alonson tilanteessa. Ihmeellisesti meni täysin ohi tuomareilta tuo tilanne.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sama suomeksi. Taas kerran tuli päivänselvä tallimääräys ja mielestäni tuomaristo suosi niin sanotusti kotijoukkuetta.

Ensinnäkin, eikös tallimääräykset ole taas sallituja vai joko se taas kiellettiin? Joka tapauksesssa lajin typerin sääntö kun tallit kuitenkin ovat työnantajia ja heidän pussiinsa kuskit pelaavat, ja Massalla ei minkään valtakunnan tsäänssejä enää saada Alonsoa kiinni, kun taas Fefe taistelee mestaruudesta.

Ja toiseksi, mitään "päivänselvää" tallimääräystä ei annettu. Käskettin säästellä renkaita, jolloin Alonso tuli avatun takasiipensä avulla ohi, niinkuin meinasi kaikki muutkin tulla mutta kiekat loppu kesken.

Mutta kuitenkin, nyt tuleekin mielenkiintoinen loppukausi kun Red Bullit tuntuvat jäävän kyydistä mutta ykköshaastajaksi nousseet mäkit tuntuvat olevan aikast nopeita.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ensinnäkin, eikös tallimääräykset ole taas sallituja vai joko se taas kiellettiin? Joka tapauksesssa lajin typerin sääntö kun tallit kuitenkin ovat työnantajia ja heidän pussiinsa kuskit pelaavat, ja Massalla ei minkään valtakunnan tsäänssejä enää saada Alonsoa kiinni, kun taas Fefe taistelee mestaruudesta.

Ja toiseksi, mitään "päivänselvää" tallimääräystä ei annettu. Käskettin säästellä renkaita, jolloin Alonso tuli avatun takasiipensä avulla ohi, niinkuin meinasi kaikki muutkin tulla mutta kiekat loppu kesken.

Luetko sinä noiten punalasiesi läpi ollenkaan näitä viestejä? "Päivänselvänä" tallimääräyksenä tuota radioviestiä voi pitää vain päivänselvä punalasinen ferrarimies. Kyllä se kaikille muille oli ihan päivänselvä juttu ilman lainausmerkkejä. Eiköhän se Massa nyt itsekin olisi tarpeen mukaan sen Fernandon nopeuden voinut peileistään todeta.

Mitä tulee noiden määräysten laillisuuteen, niin tiedä sitten ovatko sallittuja, mutta tuollainen ihan selvä käsky kiertoilmaisulla on lähinnä naurettava. Jos kerran on luvallista, niin sanoisivat asian niin kuin se on: "Päästähän hidastelija meidän kultapoika ohi, jos haluat neuvotella vielä jatkostakin.". *hymiö*
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joo nuo tallimääräyksethän ovat nykyään laillisia. Ei ne enää jaksa edes vituttaa, kun Massalla on kuitenkin selkäytimessä se, että mitä tehdään, kun punainen auto peileissä. Hyvä, että nyt kuitenkin Marussian autoja vastaan uskaltaa ajaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllähän sen tiesi että kun Reilundo itkee teamiradioon ihan normaalilla ajolinjalla mutkan läpi vievästä Vettelistä vaikkei Reilundo ole itse lähelläkään sitä että olisi edellä ja saisi valita ajolinjansa kisan italialainen ja espanjalainen tuomari luonnollisesti rankaisee Vetteliä, Reilundon kanssa saa ajaa kisaa kunhan muistaa väistää jos herra on 10m säteellä autostasi, muuten tulee läpiajorangaistus. Ja hienosti sai Ferrari mahdutettua tallimääräyksen jälleen Reilundoa auttamaan kun herra ei ajamalla Massasta ilmeisesti olisi päässyt ohi.

Reilundo on loistava kuljettaja mutta Schumaherin ohella luonteeltaan kilpailijana koko sarjan suurin persereikä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office

Ei liene epäselvää että todella vahvojen värilasien takaa raapustan, mutta tuo ferrarin ilkkuminen joka asiassa Kimin kohtalon takia ei myöskään rikasta tätä keskustelua. Enkä nyt tarkoita yksin sinua. Esim tuossa yläpuolella on hyvä esimerkki.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei liene epäselvää että todella vahvojen värilasien takaa raapustan, mutta tuo ferrarin ilkkuminen joka asiassa Kimin kohtalon takia ei myöskään rikasta tätä keskustelua. Enkä nyt tarkoita yksin sinua. Esim tuossa yläpuolella on hyvä esimerkki.

Hä, eihän täällä kukaan ole surkutellut Kimin kohtaloa. Kimillä kävi tuuri, että sai noinkin hyvät pisteet. Ferrarin (Alonson) vihaaminen ei liity mitenkään Kimin kilpailemiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös