MTV 3:n sivulla 284 Kimi tilittää menneestä kaudesta ja kadoksissa olevasta voitontahdosta, jonka täällä muutama nimimerkkikin on esille tuonut. Peli on aivan menetetty. Kimistä ei ole mihinkään...
Ilmeisesti tyylisi on tahallaan kärjistää asioita, mutta ei se mitään. Kuten sanoin, toivoin kaiken olevan paskapuhetta. Minä olen lehtikirjoitteluiden jne. . varassa. Minkä minä sille voin, jos tällaisista asioista kirjoitellaan. Räikkönen on ollut koko kauden melko vaisu, minusta se on aika selvä asia. Onneksi sarja on ollut kuitenkin niin tasainen, että Kimi "vaisuillakin" suorituksilla on sarjan kärkikamppailuissa. Ja kuten itse sanoin, niin Kimihän ajoi itseasiassa mainion kisan epäonnistuneen aika-ajon ja startin jälkeen, jos viime kisasta puhutaan. Tuuriahan suomalaisille ei hirveästi tunnu irtoavan poislukien viime kauden päätöstä.
Ennen kauttahan odotukset oli, että Massasta ei enää ole Kimille vastusta, kun auto on tuttu jne.. Jokatapauksessa Kimiä tässä eniten seurataan, mutta ilmeisesti mitään negatiivista ei saa kirjoittaa.