Hamiltonin etusiipi kyllä heiluu jotenkin omituisesti, saa nähdä vaihdetaanko se stopin aikana.
McLaren-tallin tumma poika sai sitten tuon penaltin, eli varikon läpiajorangaistus. Ei jannulla kasetti kestä taaskaan.EDIT: Nyt sitä Hamiltonin eka kierroksen ohitusta tutkitaan, ja ainakin ITV:n selostajien mukaan rangaistus lienee aika todennäköinen.
Jos tuo on karua katsottavaa, niin ei hirveästi parempaa linkkiä netistä löydy. Taidat kyllä vaatia ihan liikoja kuvanlaadulta.http://stream.ra1kkonen.com/simulcastPlayer_02.swf Olisi muuten kelvannut, mutta aika karua katsottavaa, johtuen siitä että tökkii minulla aika paljon.
Kenelläkään tarjota esim. suoran linkin kautta F1:ä ilman minkään ohjelman latausta?
En pääse MAX:iin tällä hetkellä käsiksi ja TVU-playerilla olen nyt katsellut. Vähän tylsä vaan nyt Star Sportilta katsoa, kun ei ole jostain syystä selostusta.
http://stream.ra1kkonen.com/simulcastPlayer_02.swf Olisi muuten kelvannut, mutta aika karua katsottavaa, johtuen siitä että tökkii minulla aika paljon.
Mutta yhdyn muutamaa edelliseen puhujaan, että Ferrarin/Räikkösen voiton voi pilata vain tekniset murheet, niin vakuuttavaa menoa. Ja uskon että eiköhän Lewis jotenkin tuurilla nouse vielä aika korkealle, valitettavasti.
Aivan, sääennuste kuulemma lupaa pientä sadekuuroa, juuri sen pituista että LEW15 kerkeää nousta hyville pistesijoille.Niin, kyllähän tässä vielä se sateenkin uhka on olemassa. Ja silloin ei koskaan tiedä mitä tapahtuu, koko tivoli saattaa vielä mennä ihan sekaisin ja Hamiltonkin löytyä vaikka miten korkealta.
Alkaa kyllä tuntua siltä, että Kimille on yksi vitun sama, meneekö ajamaan noita kisoja vai ei. Jos ei tule värirajoitteinen varikolla perään, niin varmasti menee autossa jotain paskaksi, tai turha-auto radalle sillä hetkellä kun pitäisi mennä itse varikolle.
No eihän siinä mitään, vasta neljäs kisa putkeen päin helvettiä. Alkukausi menikin ihan liian hyvin, nyt sitten tulee paskaa päin näköä viime kauden lopun ja tämän kauden alunkin edestä.