Kyllä siellä Suomen liput nostetaan salkoon juuri siksi, että Kimi ja Heikki edustavat F1-kilpailuissa Suomea.* Toki nämä kaikki eivät enää toteudu Kimin eikän Heikinkään kohdalla.
Kyllä siellä Suomen liput nostetaan salkoon juuri siksi, että Kimi ja Heikki edustavat F1-kilpailuissa Suomea.* Toki nämä kaikki eivät enää toteudu Kimin eikän Heikinkään kohdalla.
Itse en laske Nicoa suomalaiskuskiksi.
Itse olen hyvin paljon samoilla linjoilla -OO-:n kanssa tässä asiassa. Kyllä Nicolle pidetään peukkuja joka kisassa, vaikka siellä ei Suomen lippu salkoon nouse palkintopallilla. Ehkä vielä jonain päivänä kilpailee Suomen lipun alla. Tuleeko hänestä sitten suomalainen, vaikka ei puhuisi silloinkaan suomea yhtään? Ehkä menestyksen jälkeen sitten...Jokainen ajattelee niinkuin tykkää, turha kai siitä sen enempää kinata on. Itse jollain tavalla symppaan Nicoa ihan vaan sen takia että hän on Keke Rosbergin poika ja sillä tavalla "puoliksi suomalainen". Olkoonkin että ei ole syntynyt eikä kasvanut Suomessa, eikä osaa puhua Suomea.
Jokainen ajattelee niinkuin tykkää, turha kai siitä sen enempää kinata on. Itse jollain tavalla symppaan Nicoa ihan vaan sen takia että hän on Keke Rosbergin poika ja sillä tavalla "puoliksi suomalainen". Olkoonkin että ei ole syntynyt eikä kasvanut Suomessa, eikä osaa puhua Suomea. Mutta Keken poikana hän on aina "enemmän suomalainen" kuin vaikkapa Sebastian Vettel tai Nick Heidfeld.
Siinä olisikin kyyneleissä pitämistä, jos Rosberg voittaisi maailmanmestaruuden. Ääni väristen tulisi todettua, että "meidän poika", ja samalla seurattua Saksan lipun nousemista, ja kuunneltua Saksan kansallislaulua.... Vai tulisiko sittenkään...?
Ei pidä paikkansa, nimittäin joka vuosi jaetaan myös parhaalle maalle mestaruuspokaali vuotuisessa Monacon palkintojenjakotilaisuudessa. Viime vuoden päätteeksihän Suomi voitti tämän pokaalin, ja AKK:n Kari O. Sohlberg kävi noutamassa tuon pokaalin.Mielestäni formuloissa kansallisuudella on harvinaisen vähän väliä, koska lajia ei ajeta maittain vaan talleittain.
Ei kai se sen hassumpaa ole kuin kuunnella Italian kansallishymniä Räikkösen voiton kunniaksi.
Entäs Hamiltonin hehkutus, kuultiinko sitä? Allen-Brundle-paria en ole koskaan kuullut, mutta tässä ketjussa olen nähnyt aika vähän Allenia kehuvia kommentteja silloin kun olen sitä lukenut. Tuoreimpien viestien perusteella tämän päiväinen lähetys oli ollut Hamilton-keskeistä.Kyllä, kiitokset tuosta ITV:n linkistä. Selostusta on mukava kuunnella ilman mitään ylimääräistä liiallista suomi-hehkutusta ja kommentaattori Martin Brundlella on sopivasti pilkettä silmäkulmassa. :)
Entäs Hamiltonin hehkutus, kuultiinko sitä? Allen-Brundle-paria en ole koskaan kuullut, mutta tässä ketjussa olen nähnyt aika vähän Allenia kehuvia kommentteja silloin kun olen sitä lukenut. Tuoreimpien viestien perusteella tämän päiväinen lähetys oli ollut Hamilton-keskeistä.
Kerros vähän notta millainen tilanne, menikö auto ihan romuksi ja missä kohtaa rataa suunnilleen.
Ens kaudella Schumi tekee come backin Massan tilalle :)