Mainos

Flonaldo vs. Preda&Senior - huumoria vai nou?

• Viestiketjun aloittaja Flonaldo
  • Alkaa
  • 23 507
  • 239

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Predator

Johannes, anteeksi, miten saatoin sinut jättää meidän pervojen sisäkehän ketjun ulkopuolelle?

Ihan ok, sattuuhan sitä. Tämä pervo kiittää, kun saa olla mukana.:cool:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator

- Senior, meinasin juuri huomauttaa että tämän läpäheiton on nyt loputtava. Tämähän on suoraa jatkoa nimenomaan sille, mistä näitä jäähynpoikasia meille on jo jaeltu! Kaikenlisäksi ketjun on avannut Flonaldo, joten poistukaamme nyt heti!
Onhan se kivaa että HIFK on otsikoissa jo harjoituspelivaiheessa, mutta en minä ainakaan halua olla pelikiellossa kun se kausi vihdoikin alkaa. Olen puhunut. Nyt lähden okselle...

Ei läpänheittoa kielletty! Pyydettiin vaan keskittämään se jonnekin paikkaan! Tässähän meillä on verraton piilopaikka paskan puhumisille. Ei täällä kukaan käy!

Vielä kun saadaan (oikso ollut) ervatsalon loistava ehdotus ketjun alkuun se varoitus: K-18, niin aa-vot. Kai se onnistuu jotenkin, että laitetaan ketjun avaajaksi vaikka Korak, kaiken pahan alku ja juuri!

Ja nielaset takaisin ja hommiin!

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti acidjam
Rautakankea.

acidjam, olet asian ytimessä. Voisin kuitenkin lisätä vielä puutarhasakset tähän. Eräiltä olisi leikattava ***** jos vaikka jutut rauhoittuisi.

M10

Jäsen
Hei på dick ja hellät tunteet!
Jos pojat saatte tämän internet-historian turhimman ketjun yli kymmenen sivuiseksi, ihmettelen teidän elämienne tylsyyttä suunnattomasti!
Ketju ei katkea millään muulla tavalla ellei joku ala laittelemaan tänne Tapparan ensi kauden ketjuja; silloin loppuisi hifkin kirjoittelijoilta sekä Flonaldoltakin jo intressit...

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Morrow10
Hei på dick ja hellät tunteet!
Jos pojat saatte tämän internet-historian turhimman ketjun yli kymmenen sivuiseksi, ihmettelen teidän elämienne tylsyyttä suunnattomasti!

En usko että tämä ihan turha ketju oli/on, luulisin että laittaa pohtimaan itse kunkin että mitä sitä on tullut kirjoiteltua. Ja mitä voisi oppia tästä sopasta.

Tämä varmaan menee siihen kategoriaan "uskallan minäkin kun muut", mutta ilmaisen oman kannanottonikin että jatkuva alapää-huumori ei pure. Pystyn kyllä ohittamaan kyseiset tekstit sen enempiä mieltäni pahoittamana.

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Vaihteeksi hajahuomioilua...

OneBigRed kirjoitti
"Mielestäni on hieman ikävää että ihmiset jotka pitävät palstaa hengissä, eli kirjoittavat usein, leimataan nyt palstaterroristeiksi."

Totta, kyseiset kirjoittajat kirjoittavat usein - liian usein omasta mielestäni. Tosin heissäkin on yksi usein kirjoittava poikkeus, joka on tämä punttisalihirmu JHag. JHag kirjoittaa paljon asiaa kiekkokeskusteluun, mutta toisaalta paskaakin suoltaa lähes yhtä kovaa vauhtia.

Sitten näitä louskuttajia riittää, kuten Predator, Senior ja Korak. Tämäkin ketju on jo keritty spämmäämään samanlaiseksi miltä muu Vapaa keskustelu näyttää, mikäli noteerattee kahden viimeisen sivun chattayksen ko. hemmojen taholta. Niin, ja Johannes tuohon vielä jos haluat nimesi mainittavan ;)

En minä lähtisi palstaterrorismista puhumaan, mutta en minä ainakaan tykkää lukea samaa paskaa läppää joka helvetin ketjussa vaparin puolella. Mutta minähän olen huumorintajuton. Ja vieläpä ilonpilaajakin. Ongelmahan onkin lähinnä se, että kun skippaan kyseisten herrojen tuotokset, hautautuu siinä samalla sitten mahdollisesti useita hyviä kirjoituksia, jotka ansaitsisivat tulla luetuiksi.

Tinde kirjoitti
"Sen sijaan ko ketjussa Flon tekstejä en kyllä millään hyvällä tahdollakaan voi ottaa moden rauhoituskehoituksiksi."

Miksi Flonaldon viesti olisi pitänyt ottaa moden rauhoituskehotuksena?

Noin miljoonannen kerran: Moderaattorit moderoi, nimimerkit kirjoittavat mielipiteitä. (Pois laskien toteamukset 'tämä ketju menee lukkoon' tms.).

Flonaldon viesti oli nimimerkin, Flonaldon, laittama. Ei palstan päätoimittajan, ei moderaattorin. Nimimerkin.

dana77 kirjoitti
"Tähän ratkaisu olisi se että modeilla olisi nickit, jotka eivät paljastaisi heidän toista rooliaan. Näin heidän kanssaan keskusteluun ei tarvitsisi suhtautua eri tavalla. (Tätä on kuitenkin joku ehdottanut jo ennen minua, joten kannatan jo varmuuden vuoksi ajatusta)"

Moderaattorit toimivat nimimerkin Moderaattorit alla, kuten vilpertti jo aiemmin totesi.

Mutta miksi keskusteluun moderaattoreiden kanssa pitäisi suhtautua eri tavalla? He ovat nimimerkkejä siinä missä muutkin palstan kirjoittajat, sillä erolla että valvovat palstaa.

Spencer kirjoitti
"Voi hellanlettas sentään. Siinä koneessa on virtanappi, johon voi heittää vaikka kiven jos ei uskalla painaa. Pakkoko niitä juttuja on lukea jos ne häiritsevät?"

Jos tämä kivi tuli johonkin moderaattoreiden suuntaan, niin moderaattoreilla ei ole tätä mahdollisuutta. Heidän on lueskeltava myös niiden juttuja, kenestä he eivät satu pitämään.

Sitten muita hajahuomioita tästä ketjusta sen verran, että varsinkin Predator näyttää ottaneen asian kuin pahimmassa murkkuiässä oleva teini. Uusin näyte tästä on tuo Helsingin Idiootit Faijat Ketju, joka kaikessa naurettavuudessaan on äärimmäisen säälittävää tasoa.

Sen sijaan Senior on ottanut asian kuten aikuisen kuuluukin, ja hänelle tästä propsit.

Korak ja JHag louskuttavat omiaan. Vaikka tosiaankin repeilin tuolle Korakin ensimmäiselle viestille, jossa todellakin vaikutti hänen käyneen VIHANNESKAAPIN kirjoituskurssilla, kuten Flonaldo edellä totesi.

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Itse en ole paljoa tänne kirjoitellut koska sana ei ole niin hyvin hallussa ja usein joku muu on tokaissut mitä itsellänikin on mielessä, mutta nyt koin asiakseni avautua koska alkaa tosiaan mennä hermo.

Jotenkin tuntuu että tämä äijä-kerho ei oikein tajua mitä heille yritetään sanoa. Naurettavinta on että yksi klubin jäsen avasi taas uuden ketjun joka tulee oleen sisällöltään täysin nolla. Miksi näitä juttuja tarvitsee edes kirjoittaa jatkoaikaan, eikö niitä voi naureskella siviilissä jossain sauna-illassa.

Joku mainitsi että jos jutut ei kiinnosta niin ei niitä tarvitse lukea, mutta kun niitä juttuja on joka ketjussa, niin ketjuja ei jaksa selata vaikka niissä olisi hyviä aiheeseen liittyviä kirjoituksia. Tätäkään viestiä ei varmaan kukaan huomaa kun kohtaa tulee puolenkymmentä a10:n isotissinen cheerleader viestiä...

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Re: Vaihteeksi hajahuomioilua...

Viestin lähetti Noose

Jos tämä kivi tuli johonkin moderaattoreiden suuntaan, niin moderaattoreilla ei ole tätä mahdollisuutta. Heidän on lueskeltava myös niiden juttuja, kenestä he eivät satu pitämään.

[/B]

Ei tullu, tää stebari lens ihan jokaisen omaan nuppiin. Henkilö voi itse valita mitä lukee. Jos ei pidä majavista, ei lue majavajuttuja. Capiche? Hymiö.

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Vaihteeksi hajahuomioilua...

Viestin lähetti Noose
Moderaattorit toimivat nimimerkin Moderaattorit alla, kuten vilpertti jo aiemmin totesi.

Mutta miksi keskusteluun moderaattoreiden kanssa pitäisi suhtautua eri tavalla? He ovat nimimerkkejä siinä missä muutkin palstan kirjoittajat, sillä erolla että valvovat palstaa.
[/B]

Tahan ketjuun sinansa minulle ei juurikaan ole sanottavaa, tuohon kommentoisin vain, etta miksi tolla keskustelun etusivulla sitten kerrotaan ketka moderoi? Miksi koko keskustelua ei moderoi vaan "moderaattorit"?
Miksi kun jotain pelikieltoja yms lukee valilla ne on lahettanut nim. Moderaattorit ja valilla yksittaiset henkilot. Miksi yksittaiset henkilot laittavat ketjuja lukkoon miksi ei "moderaattorit"?

Voi olla, etta tama on jossain selitetty en tieda. Ajattelen vaan ihan teidan keskustelunne helpottamiseksi olisi jarkevaa, etta kaikki unohtaisivat teidan olevan modeja, vai onko tarkoituksena kuitenkin...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Grand-Pierre
Itse en ole paljoa tänne kirjoitellut koska sana ei ole niin hyvin hallussa ja usein joku muu on tokaissut mitä itsellänikin on mielessä, mutta nyt koin asiakseni avautua koska alkaa tosiaan mennä hermo.

Jotenkin tuntuu että tämä äijä-kerho ei oikein tajua mitä heille yritetään sanoa. Naurettavinta on että yksi klubin jäsen avasi taas uuden ketjun joka tulee oleen sisällöltään täysin nolla. Miksi näitä juttuja tarvitsee edes kirjoittaa jatkoaikaan, eikö niitä voi naureskella siviilissä jossain sauna-illassa.

Joku mainitsi että jos jutut ei kiinnosta niin ei niitä tarvitse lukea, mutta kun niitä juttuja on joka ketjussa, niin ketjuja ei jaksa selata vaikka niissä olisi hyviä aiheeseen liittyviä kirjoituksia. Tätäkään viestiä ei varmaan kukaan huomaa kun kohtaa tulee puolenkymmentä a10:n isotissinen cheerleader viestiä...

Miksi tarvitsee elää, miksi tarvitsee tehdä töitä, miksi tarvitsee tehdä mitään?

Miksi juttuja on joka ketjussa, koska ihmiset kirjoittelevat välillä asiaa, välillä huumoria, välillä muuta. Siksi, että he ovat normaaleita suomalaisia ihmisä, eroittuen sillä massasta, että heillä on myös luovuutta ja elämän iloa. suurin osa heistä on perheellisiä, elämää nähneitä ja vastuullsta työtä tekeviä.

Minä taas en ymmärrä miksi kaiken mailman tosikoiden, elämää näkemättömien, tarvitsee kieltää muilta huvi? Siksikö ettei heillä itsellä ole kivaa?

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Re: Vaihteeksi hajahuomioilua...

Viestin lähetti erpe

Miksi koko keskustelua ei moderoi vaan "moderaattorit"?
Miksi kun jotain pelikieltoja yms lukee valilla ne on lahettanut nim. Moderaattorit ja valilla yksittaiset henkilot. Miksi yksittaiset henkilot laittavat ketjuja lukkoon miksi ei "moderaattorit"?

Moderoiminen on hieman käytännöllisempää kun sen tekee nimimerkillään, mutta ei toki olisi ylivoimainen homma varmaankaan, jos kaikki jaksaisivat kirjautua sisään Moderaattorit-nimimerkillä, joka tietysti olisi ihannetilanne.

Vaikka pelkällä Moderaattorit-nimimerkillä moderaattorit toimisivatkin, tuskin silti Jatkiksen käyttäjät unohtaisivat ketkä palstaa valvovat. Siitä tietysti muistuteltaisiin tasaisin väliajoin pienen konfliktin syntyessä (satunnainen nimimerkki vs moderaattorin nimimerkki), ja se ainakin vituttaa sivullekirjoittanutta, kun statusta Jatkoajassa aletaan käyttämään vastaan. Mutta se on varmaan jo useimmille selvinnytkin...

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Re: Re: Vaihteeksi hajahuomioilua...

Viestin lähetti Noose

Vaikka pelkällä Moderaattorit-nimimerkillä moderaattorit toimisivatkin, tuskin silti Jatkiksen käyttäjät unohtaisivat ketkä palstaa valvovat. Siitä tietysti muistuteltaisiin tasaisin väliajoin pienen konfliktin syntyessä (satunnainen nimimerkki vs moderaattorin nimimerkki), ja se ainakin vituttaa sivullekirjoittanutta, kun statusta Jatkoajassa aletaan käyttämään vastaan. Mutta se on varmaan jo useimmille selvinnytkin...

Ma olen ihan puhtaasti sita mielta, etta jos kaikki viitteet siita kuka tata palstaa valvoo otettaisiin niin kaikkien elama helpottuisi huomattavasti, en nimittaen nytkaan pysty suoralta kadelta sanomaan kuin kolme-nelja moderaattoria.

Kylla se vituttaa myos, jos statusta aletaan kayttamaan puolesta, mutta se on varmaan kaikille aika selvaa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Noose:
On hyvä huomio, että JA jakautuu jääkiekko-osioon ja Vapaaseen. Mää tua noin tykkään louskuttaa täällä skeidaa, mutta kiekkopuolella tappelen sitten verissäpäin ja tosissani.:D

Kaiken kaikkiaan tämä osasto ei ole minulle niin tärkeä kuin tuo SM-liigapuoli. En tiedä muista, mutta itse tulin tänne saitille lätkän takia ja mahdollisuus vapaaseen keskusteluun on lisäelementti. Heitän ilmaan tällaisen pallon ilman sen kummempia ennakkoasenteita tai provoa: Tarvitseeko jääkiekkosaitti ylipäätään Vapaata keskustelua?

Ai niin, Grand-Pierre:
On aivan pakko heittää sinulle, että oletko Hämeestä? Muut ei koskaan -kirjoittavat ovat jo käyneet kertomassa, että tänne ei voi kirjoittaa, kun sedät puhuu pimpistä. Sinäkin ehdit nyt sitten tontille, tervetuloa. Jotenkin minua hmmm...sieppaavat hemmot, jotka valittavat keskustelun tasoa ja ovat silti hiljaa kuin mykkä kuoroharjoituksissa. Flonaldon eilinen avautuminen oli itse asiassa varsin HIFK-henkistä (vitsi) tuuttaamista ja tuulettamista. Asia eli hänen mielipiteensä tuli täysin selväksi tännekin asti.

Nyt kun keskustelun taso toivottavasti paranee, odotan mielenkiinnolla sinun näkemyksiäsi asioista. Avaa siis sanainen arkkusi vaikkapa SM-liigapuolella ja tule keskustelemaan testosteronin hajuiseen, mutta silti taatusti pimppivapaaseen ympäristöön. Tällä hetkellä siellä on menossa päähänlyöntikilpailuja mm. HIFKin, Jokerien ja Bluesin kesken. Tai kerro itsestäsi ja ajatuksistasi jotain täällä. Jotain muuta kuin, että alapäähuumori on tylsää. Sinulla on kirjoitusoikeus, käytä sitä. Onko sinulla sukset, muuten?

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
JHag:
Ehkä olen erilainen mutta eikö jatkoajasta voi nauttia myös vain lukemalla viestejä? Enhän sanonutkaan että nuo pimppi jutut minun kirjoittamisiin/kirjoittamatta jättämisiin vaikuttavat vaan kuten viestini alusta näet syyt ovat erilaiset. Jurppii vaan se että tuota turhaa juttua on viime aikoina ollut liikaa, toki sm-liigan alettua kyseiset ketjut vähenisivät, mutta onko sitä nyt kesällä pakko korvata se viestimäärä turhilla viesteillä vapaan puolella?

Kaikki kunnia sitä, että sm-liiga puolella keskustelu on pysynyt asiallisena, ongelma onkin vain vapaassa keskustelussa. Sinunkin viestejäsi sm-liiga puolella on mukava lukea, koen jopa tuon HIFK 2002-2003 erääksi palstan parhaista ketjuista, vaikka sieltäkin silkkaa puppua löytyy, kuitenkin asiaa on paljon.

Ai niin olen Hämeestä, mutta ei sotketa sitä tähän...

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Janos
No nyt Predator jätti palstan. Kattokaa vaikka ite tuolta "K-18"- ketjusta, jos ette usko. :confused:

Tunteet rupee käymään vähän liian kuumina.
Huonompi juttu.

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Siis ottaako kaikille nämä viimeiset päivät ennen kauden alkua näin koville? Itselläkin on rauhaton olo osittain Kerhon sopparitilanteesta, mut rauhattomuus lisääntyy, kun kuitenkin päivittäin luen näitäkin taisteluja.
Rauhaa päälle suomenniemen aina 100 km Oulusta pohjoiseen, siitä ylöspäin ei kai liene enää jatkoajan kuumaa sotaa...

Miettiköön jokainen omassa sopukassaan mitä olisi voinut tehdä toisin, ja ennenkaikkea ettei tämä episodi toistuisi.
Rauhoittukaa nyt hyvät immeiset arvoon, statukseen, joukkueeseen, ikään tahi sukupuoleen katsomatta, please.

Itse olen rauhanenkelinä tässä ihan ilman mitään hyvää syytä, muuta kuin oman vitutuskäyrän nousu punaiselle vaara-alueelle... Ja ihan hyvää tarkoitin tässä, että, please jättäkää minut ihan ulkopuolelle, jos joku aikoi ruveta arvostelemaan.

Kaivaten Suomen jääkiekkosivujen ykköspaikkaa takaisin, joka on ehkä nyt uhattuna...

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Noose...tervehdys sinnekin päin. Oikeassa elämässä en mahtunut Vihanneskaapin kirjoituskursseille, ja toivottavasti luit myös, että laitoin kirjoitushetkeni tunnetilani, että tässä on virheitä jne jne. Ajatus juoksi nopeammin kuin sormeni pystyivät toteuttamaan. Mutta uskon, että sinäkin loppujen lopuksi pääsit jyvälle, että toiset tykkää toisesta asiasta kuin toiset?? Toisten mielestä joku toinen on hauskaa ja joku toinen ei??

Mitä tuohon chattamiseen tulee "parin viimeisen sivun aikana", niin jos huomaat olen kirjoittanut sivun 3, 4 ja 5 aikana tasan tarkkaan 2 viestiä, joista toinen oli vastausta "heikkik":lle (?), ja toisen voi sitten luokitella tuohon chattaamiseen. Mutta aivan tasan yhtämonta viestiä kuin sinäkin. Tosin tämä nyt sitten on kolmas viesti.

Ja mitä näistä jatkuvista pimppi-stringi-tissi-viivi-ketjuista, niin ihmettelen mistä sinä löydät näitä minun jatkuvia/toistuvia pimppihuumorikirjoituksia. En ole kirjoittanut sanallakaan "Viivi-ketjuun", koska sen jälkeen olisi vielä isompi sota kuin nyt. En ole kirjoittanut "Stringi-ketjuun", mutta tykkään katsella tätä kyseistä vähäkankaista vaatekappaletta naisen päällä.....en jaksa enempää.

Ja mitä tulee minun louskattamiseen, niin olen ollut asiasta yhteydessä Moderaattoreihin, ja selvittänyt heidän kanssa asiaa.

----------

Grand-Pierre "Jotenkin tuntuu, että tämä äijäkerho ei oikein tajua mitä heille yritetään sanoa."

Jos lasket minut mukaan tähän kyseiseen äijäkerhoon, niin vastaan. Kyllä minä olen ymmärtänyt, erittäin hyvinkin, että joku ei tykännyt minun Olga-Irina jutusta. Sen jälkeen on eri asia mitä muut ovat kirjoittaneet siihen jatkoa. Toisaalta jotenkin tuntuu, että ne jotka eivät tykänneet, eivät myöskään ymmärrä mitä heille on yritetty sanoa. Toiset tykkää erilaisista jutuista kuin toiset ja varmasti monista samoistakin asioista (vitsit, musiikki, leffat jne jne...). Makuasioita.

Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ymmärrä pimppijutuista mitään! Voisko joku kertoa mitä ne on?? Ai niin ja Jokerit on homoja:D

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yksinkertainen idea.

Mitä jos kukaan ei enää kirjoitettaisi tähän ketjuun? Annetaan asian olla. Jokainen, joka tarvetta on tuntenut, on saanut purkaa höyryjä, puolustautua tai antaa "parannusehdotuksia".

Joten annetaan olla. Niemisen Jarkko yrittää kampata AussiPoikaa, Lukko ottaa mittaa Ässistä ja TV:stä tulee yleisurheilua. Eiköhän sitä muutakin juttua löydy kuin tämä jo itsensä kertaukseksi muuttunut löpinä.

Seuraava, joka tähän ketjuun kirjoittaa tykkää Ruotsalaisista.

F

Flonaldo

Viestin lähetti Tatzka
Minä taas en ymmärrä miksi kaiken mailman tosikoiden, elämää näkemättömien, tarvitsee kieltää muilta huvi? Siksikö ettei heillä itsellä ole kivaa?
Tarkoituksena kuitenkin olisi, että hupia olisi n. 30 000 ihmisellä. Ei niillä muutamalla kymmenellä, jotka innoissaan kirjoittavat ja lukevat pimppijuttuja. Miksi tämän porukan pitää kieltä kaikilta muilta sellainen hupi, josta he pitävät ja pakkosyöttää sitä omaa pimppihupiaan. Ehkä se on sitten tosikkomaista ja elämää näkemätöntä, että asettaa suuren yleisön edun sen edelle, että pieni joukko saisi pitää omaa kivaansa ilman mitään sääntelyä, kaikkia muita häiriten.

Ja tällekin ketjulle kävi niin kuin monelle muullekin. Sama joukko spämmäsi pari sivullista täyteen omaa keskinäistä läppäänsä ja kukaan muu ei enää jaksa lukea. Jos uskoisi salaliittoteorioihin, niin veikkaisin, että ko. temppu ei ollutkaan täysin tahaton. Ja ainakin se osoitti, että huomaavaisuus ei ole lisääntynyt eivätkä moderaattoreiden huomautukset ainakaan kaikkiin tehoa millään tapaa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Flonaldo

Ja tällekin ketjulle kävi niin kuin monelle muullekin. Sama joukko spämmäsi pari sivullista täyteen omaa keskinäistä läppäänsä ja kukaan muu ei enää jaksa lukea. Jos uskoisi salaliittoteorioihin, niin veikkaisin, että ko. temppu ei ollutkaan täysin tahaton. Ja ainakin se osoitti, että huomaavaisuus ei ole lisääntynyt eivätkä moderaattoreiden huomautukset ainakaan kaikkiin tehoa millään tapaa.

No sorry:( Heitin yhden ei-alapääläpän, jolla kokeilin ikäänkuin kepillä jäätä. Että voisiko tähän jo pikkuhiljaa suhtautua vähän kevyemmin. Ilman pimppiä. Virhearviointi. Ei salaliittoja.

Hupia 30.000 ihmiselle on kaunis ajatus. Lähes mahdoton. Ellei joku määrittele etukäteen mitä on hupi.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Minä ainakin näen kyseisen IFK-viisikon tarpeelliseksi täällä Jatkoajassa. Välillä saa nauraa lähes kuset housussa äijien juttuja ja Predan jatkokirjoitukset suljetulle osastollekin ovat ihan loistavia.

Ehkä tämä tyttöketju meni liian pitkälle, mutta eivät miesten jutut paljoakaan poikkea sellaisista mitä esimerkiksi työkavereideni kanssa heitellään.

Flonaldo, minkä takia kaikkien ketjujen pitäisi kiinnostaa kaikkia 30000 käyttäjää. Jos pimppijutut kiinnostavat joitakin niin mitä sitten. Onhan täällä paljon ketjuja joissa on asioita jotka taas eivät välttämättä kiinnosta samoja ihmisiä. Esim. itseäni ei todellakaan kiinnostaneet Jagsin jeesus-jutut, koska olen ateisti. Tai jotkut televisio tai elokuvatjutut joita en edes ole katsonut.

Antaa nyt vaan kaikkien kukkien kukkia eikös niin, tiedän että päätoimittajana olet vastuussa sisällöstä mutta eihän tämä ole mikään Hesari.

F

Flonaldo

Viestin lähetti korkki
Flonaldo, minkä takia kaikkien ketjujen pitäisi kiinnostaa kaikkia 30000 käyttäjää. Jos pimppijutut kiinnostavat joitakin niin mitä sitten. Onhan täällä paljon ketjuja joissa on asioita jotka taas eivät välttämättä kiinnosta samoja ihmisiä. Esim. itseäni ei todellakaan kiinnostaneet Jagsin jeesus-jutut, koska olen ateisti. Tai jotkut televisio tai elokuvatjutut joita en edes ole katsonut.

Antaa nyt vaan kaikkien kukkien kukkia eikös niin, tiedän että päätoimittajana olet vastuussa sisällöstä mutta eihän tämä ole mikään Hesari.
Ei pidäkään. Mutta niille pitää antaa tilaa. Ja tarkoituksena juuri onkin, että kaikki kukat kukkisivat. Ei niin, että puutarha on täynnä pelkkää pimppiruohoa.

Ja siinä mielessä Jatkoaika on täysin sama kuin Hesari, että päätoimittajan vastuu on täsmälleen sama kuin Hesarinkin pt:lla.

JHag: Tähän mennessä te olette käytännössä määritelleet, että hupia Jatkoajassa on pimppihupi ja muulle ei anneta tilaa.

Ja se ei koskaan ole siitä yhdestä läpästä kiinni. Mutta kun sitten tulee se toinen seuraavalta kaverilta, ja kolmas seuraavalta, ja neljäs. Ja sama kierre tapahtuu joka kerta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy