Mainos

Flonaldo vs. Preda&Senior - huumoria vai nou?

• Viestiketjun aloittaja Flonaldo
  • Alkaa
  • 23 503
  • 239

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti varjo
Itseäni ainakin jotenkin kuvottaa se että >40 miehet flirttailevat täällä 15-kesäisten tyttöjen tms. kanssa, ei niin että minulla olisi jotain tuota toimintaa vastaan mutta jotenkin se vain tuntuu niin absurdilta. On kovin vaikea löytää mitään järkevää motiivia kyseisessä toiminnassa koska osalla keskustelijoista tuntuu olevan jo omiakin lapsia, tietävätkö ko. nimimerkkien paremmat puolet kyseisestä toiminnasta?

Kiitos varjo, olen nimittäin yrittänyt sanoa tuota samaa, kun olen seuraillut tuota touhua jo jonkin aikaa, mutta en ole vaan osannut muotoilla tuota asiaa oikein, joten olen jättänyt sanomatta (tai siis kirjoittamatta), mutta olen siis täysin samaa mieltä, kuin tuossa Sinulta lainatussa kohdassa kirjoitat. Kerrankin olen muuten samaa mieltä myös Flonaldon & Moderaattoreiden kanssa. Jonkinlaista historiaa kai tämäkin.... :)

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti jackie
Itse jätän väliin kaikki ketjut jonka joku näistä puheenaiheena olleista IFK-sankareista aloittaa. Sen tietää että väistämättä ne spämmätään täyteen sellaista juttua jota en edes minä itse ole koskaan heittänyt. Ja uskokaa pois, minulta niitä huonoja läppiä vasta tuleekin.

Samaa mieltä täällä. Juttua suolletaan koko ajan aivan mistä sattuu. Toki hienoa jos siitä kirjoittamisen riemusta nauttii, mutta minä olen kyllästynyt jo aikapäivää sitten lukemaan tuota läpänviskomista. Pysytään mielellään edes lähellä varsinaista ketjun asiaa. Ja mitä rasvaisiin juttuihin tulee niin... tehkää niille ikioma ketju, johon kasaatte kaikki humoristiset viskauksenne itärajan takaa.

Vapaa on vielä ihan ok paikka kirjoitella. Asiallisia ketjuja löytyy, joita ei vielä ole tultu sotkemaan epäoleellisuuksilla. Ja ne turhanpäiväiset ketjut... tässä toimii vanha TV kikka elikäs ei tarvitse katsoa jos ei pidä.

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Ottamatta sen kummenin kantaa onko "äijät likaisia" vai ei sanon vain, ettei nuo täällä esitetyt privaattitiedot kuten ikä, asuinpaikka tai sivilisääty välttämättä pidä paikkansa. Joten on aivan turhaa höpistä jostakin 40-vuotiaisista miehistä, jotka flirttailee 15-v. tyttöjen kanssa täällä.

Tämä "Jatkoaika.com" on aivan kuten telkkari. Ellei mielytä, voi aina vaihtaa kanavaa tai sulkea. Ketään ei pakoteta lukemaan tai osallistumaan. Se on vapaaehtoista.

Toisaalta tähän "alkuperäiseen" keskusteluaiheeseen saivat ottaa osaa ne, joita asia kiinnosti. Mielestäni homma tuli hyvin selkeästi esille jo ensimmäisten viestien aikana. Ei mikään yllätys.

Ymmärtäisin Flonaldoa ehkä paremmin mikäli jokin nimimerkki aiheesta kuin aiheesta ja loputtomasti kirjoittelee 14 vee. pimppi-juttuja. Tämä oli harmitonta "ajanvietettä".

Rauhaa kaikille!

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Myrsky vesilasissa sanon minä. JHagin tavoin minäkin väitän että erittäin moni (allekirjoittanut mukaanlukien) siirtyy kohta SM-liiga tai NHL-puolelle kirjoittamaan. Nythän ei kiekkosaralla oikein mitään tapahdu joten Vapaan puolella tulee oltua sitäkin enemmän. Siihen yhdistää vielä kuuman kesän niin soppa on valmis.

Mentiinkö nyt sitten tässä tapauksessa "yli" ? Ehkä, mutta hieman turhaan tässä nyt mielestäni jauhetaan. Minä ainakin luen mielelläni Seniorin, Predan ja kumppaneiden kirjoituksia. Toisaalta kyllä ymmärrän jos joku niistä ei pidä mutta kukaanhan ei pakota ketään viestejä lukemaan.

Oliko minulla pointti? No nyt Flonaldo nosti kissan pöydälle ja sitten päästeltiin hieman höyryjä mikä on mielestäni ihan hyvä. Tällä tapaahan tätäkin palstaa saadaan ns kehitettyä.

Mukavia keskusteluja toivoen,
Nikke

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
so u wannabe a Rap Superstaaar

Oho, täällähän on tapahtunut.

Senkin uhalla, että minut potkitaan ylioppilaskunnastamme pihalle huumorintajuttomana teekkarina (=!), täytyy sanoa, että en ole jaksanut lukea tuota kyseessäolevaa läppää noin puoleen vuoteen. Ja viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että vähintään joka toinen otsikko on täynnä samaa jittiä, samojen henkilöiden kirjoittamana. Ainoastaan otsikko on muuttunut, viestiketjujen sisältö on saavuttanut standardimuodon noin viisi kuuta sitten.

Mutta sillä ei ole väliä, vapaa maa jne.

Tämä on kuitenkin keskustelupalsta, ja tällä sivustolla on ylläpito joka on asettanut käyttöön liittyvät säännöt, ylläpito joka voidaan asettaa vastuuseen, ylläpito joka sanoo lopulta mitä täällä tehdään. Ylläpito, joka huomauttaa keskustelijoille, milloin keskustelussa tulee jokin raja vastaan. Samalla lailla se huomauttaa nyt kyseessä oleville henkilöille kuin nimimerkki Jagsin useille henkilöitymille, toisten joukkueiden faneja kiusaavalle Tommylle ja legendaarisille teinipeeloille jotka floodaa passelia. Eikä siinä mitään, jonkun pitää pitää kuria edes hieman, muuten keskustelupalstojen tila saavuttaa stasiksen (koomassa) ja sitä en ainakaan minä toivo.

On tämä keskustelupalsta kai tarkoitettu muillekin kuin heille, joiden mielestä on kehittävää heittää stringipikkupöksytupsu läppää. Eikä siinä mitään, jos tämä sppt -läppä pysyisi omissa otsikoissaan, mutta kun se rönsyää muihinkin ketjuihin.

-> suomi24.fi

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Minä läksin täältä Suljetun Osaston tultua ovet paukkuen,tai tuskin sitä moni kuuli muualla kuin divari-osastolla(m-sanaa en käytä vieläkään).Nyt kun KJT pelasi kauden ensimmäisen harjoitusottelunsa vetää veri taas foorumille sanansyönnin uhallakin.Olen täällä kyllä käynyt lukemassa ja ihmettelemässä mitä vapaalle keskustelulle on tapahtunut.

Ilokseni huomaan nyt,etten ole ainoa tiukkapipo.Rasvaisten setien ja nuorempienkin pimppi,viina yms. jutut ovat ainoastaan ja vain etoneet,enkä ennen tätä ole poikkipuolisia sanoja nähnyt.Seassa on ollut mielenkiintoisiakin aiheita ja itse lätkäosastoilla silkkaa asiaa.

Edustanen pientä vähemmistöä.En dokaa,kunnioitan naisia liikaa ymmärtääkseni heitä koskevaa ´huumoria´ja viihdyn ihan helvetin hyvin perheen kanssa kotona.Mutta lätkä pitää otteessaan ja siitä on päästävä mielipiteitä vaihtamaan.

Kiitos selkärangattomuuteni ja Flonaldon palaan piilossa tässä ketjussa.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni on hieman ikävää että ihmiset jotka pitävät palstaa hengissä, eli kirjoittavat usein, leimataan nyt palstaterroristeiksi. Käsittääkseni jokaisella ihmisellä on joku asia lähellä sydäntä, ja siitä puhutaan. Ehkä se jotakuta harmittaa, että kyseisillä kavereilla se on joka tytöltä löytyvä herkku.

Esim. nimimerkki varjo voisi miettiä ennenkuin huutelee, hänelle lähellä sydäntä tuntuu olevan vanhat sotimisvehkeet, ja hän jauhaa niiden aitoudesta jokaisessa ketjussa jossa asiaa edes hieman sivutaan (sotastrategiapelit, BoB).

Kyseessä on vapaa keskustelu, ihmiset puhuvat aiheista jotka heitä kiinnostavat, olkoon ne sitten Viivejä, stringejä ym. Jos riittävän moni olisi kiinnostunut varhaisperunoista ja ilmoittelisi siitä jokaisessa ketjussa jossa puhutaan vaikka ruokakaupoissa, alkaisi sekin varmaan jotakuta nyppimään. Uskoisin että niin kauan kunnes pimpistä puhuminen kielletään, tulee siitä tällä palstalla juttua.

Ps. Se että tällä palstalla ei ole paljon naisia tuskin johtuu vapaan pillujutuista, vaan siitä että sivusto on jääkiekkoaiheinen.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti vlad

Tinde, älä ota seuraavaa henkilökohtaisesti sillä tämä viesti ei ole kohdistettu suoranaisesti sinuun eikä viestiisi, ompahan vain eräs näkökulma käynnissä olevaan keskusteluun.

Ehkäpä tämä Flonaldo moden ominaisuudessa puuttui käytyyn keskusteluun ei suinkaan suojellakseen Jatkoajan naispuolisia kirjoittajia vaan kenties hän ajatteli sitä minkä kuvan nämä tällaiset viestit voivat aiheuttaa sivustoilla käyvissä satunnaisissa vierailijoissa jotka eivät niin hyvin tunne kunkin tapaa kirjoittaa ja kunkin huumorintajua. Ainakaan minusta ei ole kiva, että joku kukkahattutäti saa korviinsa vihjeitä siitä, että JA'ssa vokotellaan alaikäisiä tyttöjä, vaikkakin huumorinvarjolla. Hän ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä ymmärrä sitä vaan voi saada oikein totaalisen "riemukohtauksen". Onhan noita tosikkoja maailma pullollaan jotka ovat työntämässä omaa nokkaansa kaikkialle.

En ota henkilökohtaisesti. Olen täysin samaa mieltä, että useassa ketjussa on ns. mopo karannut käsistä, ja siihen joku modeista on heittänyt lyhyesti ja ytimekkäästi, että vähän rajaa hei, pysytäänpäs asiassa. Sen sijaan ko ketjussa Flon tekstejä en kyllä millään hyvällä tahdollakaan voi ottaa moden rauhoituskehoituksiksi.

Mitä ko herrojen ketjujen kiinostavuuteen suurelle yleisölle tulee, niin senhän voi helposti tarkistaa katsomalla ketjujen lukijamääriä.

Tässä tämä keskustelufoorumien "kirjoitetaan lyhyesti ja ytimekkäästi" vaara piilee. Tulkinnanvaraa jää aina, ja erilaisia kun olemme, tulkitsemme tekstit kuten omaan ajatusmaailmaan/huumoriin sopii. Summanen summarum, ihan ok huomauttaa jos ei tykkää (=keskustella asioista), mutta jos on liikaa voi jättää lukematta. Liikojen karsiminen sen sijaan kuuluu mielestäni virallisen valvonnan puolelle, asiallisesti.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti OneBigRed
Esim. nimimerkki varjo voisi miettiä ennenkuin huutelee, hänelle lähellä sydäntä tuntuu olevan vanhat sotimisvehkeet, ja hän jauhaa niiden aitoudesta jokaisessa ketjussa jossa asiaa edes hieman sivutaan (sotastrategiapelit, BoB).
Uhh, varjo heittää sotajutut niihin kuuluviin otsakkeisiin, stringipimppijutut eksyvät jokaiseen otsikkoon vaikkei niitä sinne pyytäisi. Vai kuinka usein olet huomannut varjon tulevan vaikkapa johonkin ÄTP -ketjuun heittämään legendaa Tigerin takapenkistä?

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
Uhh, varjo heittää sotajutut niihin kuuluviin otsakkeisiin, stringipimppijutut eksyvät jokaiseen otsikkoon vaikkei niitä sinne pyytäisi. Vai kuinka usein olet huomannut varjon tulevan vaikkapa johonkin ÄTP -ketjuun heittämään legendaa Tigerin takapenkistä?

En koskaan, koska sanoin että ketjuihin joissa asiaa edes hieman SIVUTAAN. Kuinka monessa ketjussa jossa ei sivuta naisia/naisten vaatteita/dokaamista/örvellystä nämä veijarit puhuvat pillusta?

Ja kyseessä oli esimerkki, ei tarvitse mobilisoida panssariarmeijaa kimppuuni. En tarkoita että varjo ottaa mua päähän, vaan sitä että monet ihmiset puhuvat täällä aina mahdollisuuden pilkistäessä asioista joista tietävät paljon (aka "pätevät")

EDIT: Ja vilpertti, toi uhh voisi jäädä yhdelle toiselle palstalle.

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Täältä täysi tuki Flonaldolle. Äijähuumorista - vaikka sitten olisi hyvin kirjoitettuakin - olen aina pitänyt yhtä paljon kuin maksakastikkeesta, ja kun se on vähitellen vallannut syöpäkasvaimen lailla valtaosan vapaan keskustelun palstaa, olen viime aikoina tyytynyt lähinnä silmäilemään otsikot läpi.

En toki elättele harhakuvaa siitä, että minun tekstieni puute kenenkään elämänlaatua muuttaisi suuntaan tai toiseen. Tulipahan vain ärähdettyä.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti OneBigRed
Mielestäni on hieman ikävää että ihmiset jotka pitävät palstaa hengissä, eli kirjoittavat usein, leimataan nyt palstaterroristeiksi. Käsittääkseni jokaisella ihmisellä on joku asia lähellä sydäntä, ja siitä puhutaan. Ehkä se jotakuta harmittaa, että kyseisillä kavereilla se on joka tytöltä löytyvä herkku.

Kyseessä on vapaa keskustelu, ihmiset puhuvat aiheista jotka heitä kiinnostavat, olkoon ne sitten Viivejä, stringejä ym.

Niin ehkä minäkin sitten kommentoin asiaa, kun olen oikein tullut noteeratuksi ja päässyt ketjun otsikkoonkin ja tunnun olevan 'asianosainen' tässä 'myrskyssä'.

Kiitos kannanotoistanne, olipa ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Käytän taas yhtä lempparisanontaani: Parempi hampaissa kuin jaloissa. Jotenkin sopii meidän lätkäjengiinkin?.

Ei minun huumori tietenkään viehätä läheskään kaikkia. Joskus ei itseänikään. En minun tavoite täällä ole miellyttää tai lipoa ketään. Kunhan heittelen ja tuon korkeintaan oman hömppäsävytteisen pilkemielipiteeni. Toisaalta en ole kokenut itseäni niin isoksi rosvoksi, kun joistakin viime päivien kirjoituksista voisi ymmärtää. Perässä on helpompi kulkea?

No, Jatkis on ollut minulle uusi, kiva harrastus ja vastapaino oikean elämän koville arvoille ja stressille. Jos se tähän nyt kuuluukaan, niin on riittänyt ja riittää. Garantiid.

Annan toki suuren arvon sille, että jotkut viitsivät tällaista mahdollisuutta ylläpitää/maksaa vain saadakseen vain irvistelyä osakseen. Ja tämä ei ole uusi mielipiteeni, olen sen ennenkin kirjoittanut. (Voi tarkastaa siitä linkistä, tuolla vähän ylöspäin;) . Mutta oikea elämäni on muualla, niinkuin varmaan kaikilla? Jatkiksella on siinä pieni virtuaaliosuus, sillä minäkin viihdyn kotona perheeni parissa ja joskus hyvässä seurassa bissellä. Enkä käy vaimoltani salaa Jatkiksessa, luoja paratkoon. Parhaille paloille nauretaan kimpassa. Kaikkein kätevimmät näytän myös teinipojilleni ja kaikilta valuu silmät nauraessa.

Minua yllättää se, että jotkut tuntuvat ottavan tämän 'leikin' kovin vakavissaan. Olen eri yhteyksissä itsekin ehdottanut, ettei sääntöjä tarvitsisi opetella vain 'ilmaa haistelemalla'. Miksei niihin tehtäisi tarkennuksia esimerkiksi alapääjuttuihin tai sallittuihin viestien määriin/sävyyn? Ei niistä romaania tarvitse tehdä. Tarkennuksia vain niihin kohtiin, jotka tekijöitä riepoo. Jotain uutta siltä puolelta saattaa olla tulossa? Ja jos viestit/tyyli(ttömyys)/jutut ei kiinnosta, niin miksei ihmiset käytä ignore-toimitoa? Toistan: Ignore-toimintoa?

Pyydän anteeksi jokaiselta, jota olen kirjoituksillani loukannut. Saa laittaa YV:n, jos haluaa keskustella jostakin tapauksesta. Toisaalta (sori Koff:) Olvin sanoin -> Älä ota sitä vakavasti!
Enhän minä täällä loukatakseni ketään remellä, nöyrä ja hyväntahtoinen ihminen, vaikka IFK:ta olenkin aina kannattanut.

Piis, virtualfriends, myös Hämeessä.

Noh, osaanhan mä, ei YHTÄÄN -piip- sanaa!

Omasta puolestani: End of Case.

edit: yllättäen typo

Viimeksi muokattu:

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Pakko myöntää että nämä jatkuvat pimpsajutut alkaa menettää makuaan. Noh, ei siinä mitään. Itse olen ollut mukana Jatkoajassa oikeastaan alusta asti, siis vuoden 2001 tammikuusta(?). Tämän ajanjakson aikana keskustelun taso on valunut alaspäin kuin lehmän häntä. Toki hyviäkin kirjoittajia on tullut joukkoon mutta ne huonot tuotokset pistävät silmään ikävästi ja peittävät paljon hyviä kirjoituksia.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Heii, tämähän on kuin yläasteelta. Isot pahat pojat (Hifk) häiritsevät hissukoita, nörttejä, pinkoja, ajattelijoita ynnä muita takakireitä (muut 12 tiimiä) niin etteivät nämä pysty keskustelemaan välitunnilla rauhassa itseään kiinnostavista asioista. Eli periaatteessa rauha säilyy suloisesti kun pahat pojat keskustelevat röökipaikalla naisista (siis pillusta), viinasta sekä muista ajankohtaisista asioista, ja muu joukko keskustelee opettajan silmän alla mielenkiintonsa mukaan jakaantuen pieniin joukkoihin. Tähän asti kaikki hyvin, MUTTA sitten isojen poikien rööki loppuu ja loppuvälitunniksi pitää keksiä tekemistä. Mikä olisikaan sopivampaa kuin käydä vähän "myllyttämässä" näitä muita vääräuskoisia. Näin ollen tuntien alut myöhästyvät mukavasti, kun selvitellään (ylläpito/sen jäsenet), että mitä tuli tehtyä.

Niin, kovin kaksipiippuinenhan tämäkin asia on. Toisaalta, Hifkin pojat (ettekai suutu jos sanon näin?) pitävät kerronnallaan palstan (vapaa keskustelu) nopeassa liikkeessä ja usein myös varsin tasokkaasti. Toisaalta taas välillä saattaa tulla ylityksiä, kuten tässä aiheessa (kisa), mutta eikö kaikilla tule välillä ylityksiä?? Eli uskoisin, toisin kuin joku kerkesi väittämään, että tämäkin asia kulkee aaltoliikkeenä ja nyt oli aallon huippu ja tästä homma lähtee taas tasaantumaan. Jos olen väärässä (Pahat pojat lisäävät höyryä ja lopulta hukuttavat koko palstan "pillumereksi") niin muistakaa, että minäkin olen vain ihminen ja minullakin tulee välillä ylitys...

Huuhaa

Jäsen
Sitä en ymmärrä, että miksi juuri melkein vain ja ainoastaan HIFK-fanit puolustavat näitä rivoja miehiä. Vain ja ainoastaan senkö takia, kun rivot miehet sattuvat kannattamaan HIFK:iä hekin. Ei kai tämä keskustelu saa olla kiinni siitä, että mitä seuraa kannattaa. Tai sitten se on alitajunnaista. En nyt sano varmaksi, mutta en muista lukeneeni tästä viestiketjusta yhtäkään Flonaldon mielipidettä puoltavia lausuntoja/mielipiteitä HIFK-faneilta. Voiko olla muka vain sattumaa?.... Vai ovatko Stadilaiset muka niin erilaisia, että heihin uppoaa muuta Suomea paremmin ns. teinihuumori.... :D

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Huuhaa
Sitä en ymmärrä, että miksi juuri melkein vain ja ainoastaan HIFK-fanit puolustavat näitä rivoja miehiä.

... rivoja miehiä... mitähän vielä seuraavaksi?
Olen ymmärtänyt yskän... tarpeeksi moni nyt tässä ketjussa on antanut ymmärtää että kirjoitukseni suorastaan tukkivat palstan ja ovat kehittävän keskustelun esteenä. Asia selvä.
Tästä ongelmasta on helppoa päästä eroon. Enempää tämä rivo mies, ja härski vanha äijä ei jaksa tätä löpinää jatkaa.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Oho, yhden illan/yön poissa palstalta, ja täällä on syttynyt ilmiriita. En millään kuitenkaan jaksaisi/haluaisi mennä kummankaan puolelle, koska siitä ei vissiin ole nyt edes kyse eikä tarkoitus tässä ketjussa. Se on kyllä totta, että Jatkoajan Vapaan keskustelun kirjoitusten taso on laskenut siitä, kun tulin tänne (yksi raskaus, 9 kk?). Olisi myös kiva saada nämä tekstit enemmän... no, pittoreskimpaan muotoon. Moderaattorit voivat toki tehdä toimenpiteitä oman harkintavaltansa perusteella, jos todella tahtovat sitä. Siitähän vasta riita syttyisi. Toivoisin kuitenkin, että asianomaiset saisivat hoidettua asiat johonkin suuntaan, järjestykseen mitä pikimmiten.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kolmatta sivua turhien viestien manausta

Niin, näyttää siis siltä, että tässä on nyt jahkattu jo kolmatta sivua näitä "turhia" viestejä.
Itsekkin päätin osallistua tähän mietintöön ja todeta että nyt pitäisi enään tietää mitä tarkoittaa suomenkielen sana "Vapaa keskustelu?"

Ehkä kirjoituksiin pitäisi ruveta lätkimään -K-tiukkapipo, -K-lapset, -K-naiset, -K-seksuaaliset vähemmistöt, yms. merkintöjä?

Ma kusun vaan, tätäkin.

Täältä tähän

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Predator

Olen ymmärtänyt yskän... tarpeeksi moni nyt tässä ketjussa on antanut ymmärtää että kirjoitukseni suorastaan tukkivat palstan ja ovat kehittävän keskustelun esteenä. Asia selvä.
Tästä ongelmasta on helppoa päästä eroon. Enempää tämä rivo mies, ja härski vanha äijä ei jaksa tätä löpinää jatkaa.

Eihän se tarkoita sitä, että Sinun pitäisi kokonaan lopettaa kirjoittaminen, jos vähennät rivoilua, kun et edes se kovin rivoilija ole ollut. Mutta etkö muka myönnä olevasi rivo mies?....

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Predator
No ei tässä kai mihinkään lapselliseen angstimartyyrointiin tarvitse ryhtyä? Yksi pieni näpäytys sormille ja jo ollaan niin ottamassa itteensä. Kaikkia et voi miellyttää kuitenkaan. Minun silmiin ei ainakaan osu yhtäkään lausetta, missä sanottaisiin, että joidenkin henkilöiden olisi parempi häipyä.

Siitä varmasti monet ovat samaa mieltä, että keskustelupalstojen, etenkin Vapaan, yleinen taso on tällä hetkellä naurettava tai jotain huonompaa. Jokaisen pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni, ja ennen alt-s painallusta miettiä onko ylläoleva teksti todella jotain mitä muutkin haluavat luulla.

Onkohan tämä jotain sellaista?

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Predator

Et nyt rupea lopettamaan kirjoitteluasi tänne hyvä mies. Jos on paljon äänessä, tulee aina paljon vastaääniä, mutta se ei tarkoita että homma olisi mennyt persiilleen. Olet myös juuri avannut JA:n leffakerhon, ehkäpä kaikkien aikojen parhaan ketjun, joten nyt back in business.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti vilpertti
No ei tässä kai mihinkään lapselliseen angstimartyyrointiin tarvitse ryhtyä? Yksi pieni näpäytys sormille ja jo ollaan niin ottamassa itteensä. Kaikkia et voi miellyttää kuitenkaan. Minun silmiin ei ainakaan osu yhtäkään lausetta, missä sanottaisiin, että joidenkin henkilöiden olisi parempi häipyä.

Siitä varmasti monet ovat samaa mieltä, että keskustelupalstojen, etenkin Vapaan, yleinen taso on tällä hetkellä naurettava tai jotain huonompaa. Jokaisen pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni, ja ennen alt-s painallusta miettiä onko ylläoleva teksti todella jotain mitä muutkin haluavat luulla.

Onkohan tämä jotain sellaista?

Ei todellakaan ole. Kuultu on jo ihan tarpeeksi.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
jounster, olet oikeassa, tämä on hauska ketju!

Viestin lähetti Huuhaa

Eihän se tarkoita sitä, että Sinun pitäisi kokonaan lopettaa kirjoittaminen, jos vähennät rivoilua, kun et edes se kovin rivoilija ole ollut. Mutta etkö muka myönnä olevasi rivo mies?....

Eli kirjoita vaan Preda, mutta kirjoita sellaisia juttuja joita minä haluan lukea, älä sellaisia mitä sinä itse haluat kirjoittaa tai joku muu kuin minä haluaa lukea, jooko.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Predator
Asia selvä.

No kukas se siellä ristillä roikkuu ja huutelee...;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy