Viestin lähetti OneBigRed
Mielestäni on hieman ikävää että ihmiset jotka pitävät palstaa hengissä, eli kirjoittavat usein, leimataan nyt palstaterroristeiksi. Käsittääkseni jokaisella ihmisellä on joku asia lähellä sydäntä, ja siitä puhutaan. Ehkä se jotakuta harmittaa, että kyseisillä kavereilla se on joka tytöltä löytyvä herkku.
Kyseessä on vapaa keskustelu, ihmiset puhuvat aiheista jotka heitä kiinnostavat, olkoon ne sitten Viivejä, stringejä ym.
Niin ehkä minäkin sitten kommentoin asiaa, kun olen oikein tullut noteeratuksi ja päässyt ketjun otsikkoonkin ja tunnun olevan 'asianosainen' tässä 'myrskyssä'.
Kiitos kannanotoistanne, olipa ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Käytän taas yhtä lempparisanontaani: Parempi hampaissa kuin jaloissa. Jotenkin sopii meidän lätkäjengiinkin?.
Ei minun huumori tietenkään viehätä läheskään kaikkia. Joskus ei itseänikään. En minun tavoite täällä ole miellyttää tai lipoa ketään. Kunhan heittelen ja tuon korkeintaan oman hömppäsävytteisen pilkemielipiteeni. Toisaalta en ole kokenut itseäni niin isoksi rosvoksi, kun joistakin viime päivien kirjoituksista voisi ymmärtää. Perässä on helpompi kulkea?
No, Jatkis on ollut minulle uusi, kiva harrastus ja vastapaino oikean elämän koville arvoille ja stressille. Jos se tähän nyt kuuluukaan, niin on riittänyt ja riittää. Garantiid.
Annan toki suuren arvon sille, että jotkut viitsivät tällaista mahdollisuutta ylläpitää/maksaa vain saadakseen vain irvistelyä osakseen. Ja tämä ei ole uusi mielipiteeni, olen sen ennenkin kirjoittanut. (Voi tarkastaa siitä linkistä, tuolla vähän ylöspäin;) . Mutta oikea elämäni on muualla, niinkuin varmaan kaikilla? Jatkiksella on siinä pieni virtuaaliosuus, sillä minäkin viihdyn kotona perheeni parissa ja joskus hyvässä seurassa bissellä. Enkä käy vaimoltani salaa Jatkiksessa, luoja paratkoon. Parhaille paloille nauretaan kimpassa. Kaikkein kätevimmät näytän myös teinipojilleni ja kaikilta valuu silmät nauraessa.
Minua yllättää se, että jotkut tuntuvat ottavan tämän 'leikin' kovin vakavissaan. Olen eri yhteyksissä itsekin ehdottanut, ettei sääntöjä tarvitsisi opetella vain 'ilmaa haistelemalla'. Miksei niihin tehtäisi tarkennuksia esimerkiksi alapääjuttuihin tai sallittuihin viestien määriin/sävyyn? Ei niistä romaania tarvitse tehdä. Tarkennuksia vain niihin kohtiin, jotka tekijöitä riepoo. Jotain uutta siltä puolelta saattaa olla tulossa? Ja jos viestit/tyyli(ttömyys)/jutut ei kiinnosta, niin miksei ihmiset käytä ignore-toimitoa? Toistan: Ignore-toimintoa?
Pyydän anteeksi jokaiselta, jota olen kirjoituksillani loukannut. Saa laittaa YV:n, jos haluaa keskustella jostakin tapauksesta. Toisaalta (sori Koff:) Olvin sanoin -> Älä ota sitä vakavasti!
Enhän minä täällä loukatakseni ketään remellä, nöyrä ja hyväntahtoinen ihminen, vaikka IFK:ta olenkin aina kannattanut.
Piis, virtualfriends, myös Hämeessä.
Noh, osaanhan mä, ei YHTÄÄN -piip- sanaa!
Omasta puolestani: End of Case.
edit: yllättäen typo