Mainos

Flonaldo vs. Preda&Senior - huumoria vai nou?

• Viestiketjun aloittaja Flonaldo
  • Alkaa
  • 23 516
  • 239

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Mikä on huumoria ?

Mä oon ollut pitkään siinä käsityksessä, että huumoria on erilaista ja että ihmisten huumorintajut poikkeaa toisistaan eli toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä.

Toivottavasti ei mennä siihen, että joku ylijumala päättää mikä on hyvää huumoria ja mikä huonoa huumoria.

Silloin kuin huumori perustuu esimerkiksi henkilökohtaisiin loukkauksiin, jotain olemassa olevaa henkilöä kohtaan, voidaan puhua sellaisesta huumorin muodosta, jota on syytä sensuroida.

Mikäli taas kyseessä on henkilön mustamaalauksesta ja perättömien väitteiden esittämisestä, niin mun käsitykseni mukaan, silloin ei voida puhua huumorista, ei edes huonosta sellaisesta.

Tämä on ainoastaan minun subjektiivinen käsitykseni siitä, mikä on huumoria.

Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Predator?

Viestin lähetti Kako-86
Ole mies! Kun lopetat niin lopeta sitten kunnolla, älä palaa palstalle muutaman tunnin päästä kirjoittamaan ja peru puheitasi. Taisi olla jo toinen kerta kun uhkasit lopettaa. Arvostuksesi vain laskee paluusi myötä ja ikuista legendaa ei pääse syntymään. Kolmas kerta toden sanoo... En kuitenkaan halua Villan miestä täältä menettää, mutta älä enää temppuile. Jatketaan asiallisella/asiattomalla linjalla ja odotellaan Villan menestyskauden alkua.
Nimimerkkisi mukaan et ole itse vielä mies. Älä tule silloin muitakaan miehenä olemisessa neuvomaan. Predatorilla oli ensimmäisellä kerralla vähintäänkin hyvä syy olla hetki pois jatkoajasta. Jos et tiedä kyseistä tapahtumaan, niin silloin sinun on varmasti parempi olla hiljaa asiasta!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Asiahan ei mitenkään minulle kuulu, mutta koska tapanani on tunkea klyyvarini joka paikkaan, niin pyydän saada huomauttaa, että KaKo-86 on nimimerkin lisäksi ainakin paikallinen urheiluseura, jonka salibandyottelua minullakin on ollut kunnia olla tuomitsemassa.

PS. KaKolaiset (jos joku vielä tilanteen muistaa viime talvelta Kalevan palloiluhallista) : myönsitte kuulemma itsekin jälkeenpäin, että tilanteesta ei teidänkään mielestä olisi kuulunut tuomita rangaistuslaukausta (tyhjä maali ja pallontavoittelutilanne ja iso KOPS kahdesta mailasta). Kiitoksia kuitenkin laajasta ja äänekkäästä palautteesta ottelun jälkeen :D

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Re: Re: Predator?

Viestin lähetti dana77
Nimimerkkisi mukaan et ole itse vielä mies. Älä tule silloin muitakaan miehenä olemisessa neuvomaan. Predatorilla oli ensimmäisellä kerralla vähintäänkin hyvä syy olla hetki pois jatkoajasta. Jos et tiedä kyseistä tapahtumaan, niin silloin sinun on varmasti parempi olla hiljaa asiasta!

Nimimerkki ei tarkoita samaa kuin ikä. Profiili kertoo jo jotain. Kyseessä on seura kuten Ossi asiaa selvensi. Predatorin syyt ensimmäiseen poistumiseen olen lukenut ja hyväksyn sen, mutta olisiko jo silloin ollut aika vetäytyä jos taas kaadetaan paskaa niskaan? Tietyt henkilöt tuntuvat täällä kritiikkiä keräävän aika rajusti ja jos ei sitä kestä niin poistukoon. Ymmärrän Predatoria siinä, että täältä on kieltämättä vaikea olla pois ja aina tekee mieli etsiä suosikeista Jatkoaika-sivu ja lueskella muiden aikaansaannoksia.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Predator?

Viestin lähetti Kako-86

Ymmärrän Predatoria siinä, että täältä on kieltämättä vaikea olla pois ja aina tekee mieli etsiä suosikeista Jatkoaika-sivu ja lueskella muiden aikaansaannoksia.

Kako puhuu asiaa! Ethän sinä mikään täyskako olekkaan... noh, senhän minä tiesin muutenkin, koska olet valinnut Aston Villan!

F

Flonaldo

Re: Mikä on huumoria ?

Viestin lähetti Shammy Agitator
Toivottavasti ei mennä siihen, että joku ylijumala päättää mikä on hyvää huumoria ja mikä huonoa huumoria.
.
.
Tämä on ainoastaan minun subjektiivinen käsitykseni siitä, mikä on huumoria.
Vaikka sen olen sinulle jo sähköpostillakin kertonut, niin kerrataan nyt vielä. Olen sen tässäkin ketjussa muutamaan kertaan toistanut.

"Pimppihuumorista noottia ei jaettu, sen pitäisi olla jo pikku hiljaa satojen viestien jälkeen selvää. Kyse ei ollut huumorin lajista, vaan sen määrästä ja paikasta."

Ja Kako-86:lle sen verran, että jos tosiaankin tutustui tuohon aiempaan Predatoriin liittyneeseen tapaukseen, niin en usko että hirveämmin kuittailisit tuolla tyylillä. Tai sitten tuo osoittaa aika huonoa makua. Kyse kun ei kuitenkaan ollut kritiikin kestämisestä, vaan aivan jostain muusta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Nooteista

Viestin lähetti Flonaldo
Näin se on, huumori on mukavaa. Sen jälkeen kun sitä "huumoria" on paukattua Jatkoajan jokaiseen ketjuun saman köörin toimesta tässä puolen vuoden ajan, niin siitä pikku hiljaa lähtee maku. Kun te kerran haluatte tuon keski-ikäisen äijäjoukkionne kesken jauhaa tuota yläasteikäisten pimppi-juttua, niin voisitte etsiä siihen oman paikan. Joku Töölön pubi voisi olla hyvä valinta.

Minusta tämä viesti on aikasta lähelle noottia, mutta viestini ei aiheutunut tästä, vaan tässä ketjussa käydystä keskustelusta, siitä mikä on huumoria.

Tuolla ylijumalalla en viitannut suhun, enkä kehenkään muuhunkaan. Vierastan vain sellaisia järjestelmiä, joissa kansalle sallitaan ainoastaan "Valtion virallinen" maku.:mad:

Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Re: Nooteista

Vierastan vain sellaisia järjestelmiä, joissa kansalle sallitaan ainoastaan "Valtion virallinen" maku.
Sepäs hienoa, entäs sitten? What say is you?

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Nooteista

Tuolla ylijumalalla en viitannut suhun, enkä kehenkään muuhunkaan. Vierastan vain sellaisia järjestelmiä, joissa kansalle sallitaan ainoastaan "Valtion virallinen" maku.:mad:

Niin no, sen lauluja laulat jonka leipää syöt. Niin kauan kuin Jatkoajan pyörittäjät maksavat laskut, he määräät tahdin. Jos minä menen kutsuvieraana jonkun juhliin, en ala naputtamaan kun siellä ei järjestetäkään limboilua (joka on minun mielestäni paljon hauskempaa kuin pullonpyöritys). Tässä lisäksi on käynyt jo selväksi, että limboilusta ei pidä monikaan äänensä korottanut juhlavieras. Eli pitäydytään vaan siinä pullonpyörityksessä ja välillä takapihalla alitetaan oksia.

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Re: Re: Nooteista

Viestin lähetti mission16W

Niin no, sen lauluja laulat jonka leipää syöt. Niin kauan kuin Jatkoajan pyörittäjät maksavat laskut, he määräät tahdin. Jos minä menen kutsuvieraana jonkun juhliin, en ala naputtamaan kun siellä ei järjestetäkään limboilua (joka on minun mielestäni paljon hauskempaa kuin pullonpyöritys). Tässä lisäksi on käynyt jo selväksi, että limboilusta ei pidä monikaan äänensä korottanut juhlavieras. Eli pitäydytään vaan siinä pullonpyörityksessä ja välillä takapihalla alitetaan oksia.

Selkeästi et ole ymmärtänyt viestini sisältöä tai punaista lankaa. Kyse oli ainoastaan omasta mielipiteestäni sivuilla käytyyn keskusteluun, siitä mikä on hyvää huumoria ja mikä huonoa.

Yksinkertaistetaan vielä hiukan, tuolla vertauksellani "Toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä" tarkoitin ainoastaan sitä, että huumoria on erilaista ja ihmiset tykkää erilaisesta huumorista.

Toinen asia on se, että kukaan muu ei maksa laskujani, vaan ikävä kyllä joudun tekemään sen itse. Toisaalta tämän ansiosta voin valita vapaasti mitä palveluja rahallani käytän. Käytän Jatkoajan palveluja, koska mielestäni saan sieltä erittäin hyvän vastikkeen maksamilleni maksuille.

"Turun murre muistuttaa yllättävän paljon eestinkieltä " totesi komisario, joka tutki Turun "rahankuljetusryöstöä".:D

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Nooteista

Toinen asia on se, että kukaan muu ei maksa laskujani, vaan ikävä kyllä joudun tekemään sen itse. Toisaalta tämän ansiosta voin valita vapaasti mitä palveluja rahallani käytän. Käytän Jatkoajan palveluja, koska mielestäni saan sieltä erittäin hyvän vastikkeen maksamilleni maksuille.

Huomautan nyt, että maksaminen mahdollisuudesta käyttää internetiä ei takaa sinulle yhtään mitään muita palveluja kuin palveluntarjoajan. Vapaaehtoiseen toimintaan perustuva Jatkoaika on siis todella hatunnoston arvoista toimintaa. Internet yhteyden omistaminen ei oikeuta tai anna palveluna yhdelläkään saitilla käyntiä ilman saittien ylläpitäjien lupaa tai oikeuta toimimaan sivuston alla tai käyttämään sivustoa mielivaltaisella tavalla.

Sitä en kiistä ette saisi valita millä sivuilla käyt, mutta kannattaa kunnioittaa niitä palveluja joita saa käyttää ja vielä ilmaiseksi. Ja ovat vielä erittäin laadukasta palvelua.

Ymmärtääkseni jopa sinun käymisesi täällä lisää Jatkoajan kustannuksia eikä vähennä :)

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Re: Re: Re: Re: Nooteista

Viestin lähetti Waky

Huomautan nyt, että maksaminen mahdollisuudesta käyttää internetiä ei takaa sinulle yhtään mitään muita palveluja kuin palveluntarjoajan. Vapaaehtoiseen toimintaan perustuva Jatkoaika on siis todella hatunnoston arvoista toimintaa. Internet yhteyden omistaminen ei oikeuta tai anna palveluna yhdelläkään saitilla käyntiä ilman saittien ylläpitäjien lupaa tai oikeuta toimimaan sivuston alla tai käyttämään sivustoa mielivaltaisella tavalla.

Sitä en kiistä ette saisi valita millä sivuilla käyt, mutta kannattaa kunnioittaa niitä palveluja joita saa käyttää ja vielä ilmaiseksi. Ja ovat vielä erittäin laadukasta palvelua.

Ymmärtääkseni jopa sinun käymisesi täällä lisää Jatkoajan kustannuksia eikä vähennä :)

Kuten viestissäni totesin Jatkoaika on loistava palvelu ja siksi käytän sitä. Sitä en osaa sanoa vähentävätkö käymiseni täällä Jatkoajan kustannuksia vai lisäävätkö niitä. Se riippunee pitkälti mainos yms. rakenteista. Mutta olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä, että JA:n tekijät ansaitsevat hatunnoston ja vielä syvän kumarruksen tällaisesta palvelusta.

Kyllä Internet yhteys tuo jokaisen ulottuvilla lukemattoman määrän palveluita, joista osa on ilmaisia ja osa ei eli maksaminen mahdollisuudesta käyttää internettiä tuo aikamoisen valikoiman saitteja mitä käyttää.

Toivottavasti kaikille tuli nyt selväksi, että arvostan JA:n tekijöitä ja keskustelu voidaan lopettaa tähän tästä aiheesta.

Viimeksi muokattu:
K

kangaroo

Re: Re: Big show

Viestin lähetti Flonaldo
Uuden sananvapauslain mukaan emme saa poistaa käyttäjätietoja, tunnistetietoja tai viestejä tietokannastamme.

Ainakin eilen (20.8.) uuden käyttäjän turhaan avaamasta jokeriaiheisesta ketjusta hävisi useita viestejä samalla kun se liitettiin "Jokerit 2002-2003" -ketjuun. Sinänsä nuo viestit olivat vain turhanpäiväistä kuittailua ketjun avaajalle, mutta hävisivät silti.

Ihan ilman provoa kysyisin vaan, miten tuo asia nyt on. Onko ehkä niin, että turhia tai asiattomia viestejä voidaan poistaa näkymästä keskusteluissa, mutta ne silti jäävät palvelimen tietokantaan ?

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Huomasin saman, eli muutama viesti katosi tuossa leikkaa-liimaa operaatiossa. Jostain syystä minun viestini säilyi :) .

Toisaalta tuossa Flonaldo näyttäisi mainitsevan, että viestejä ei saa poistaa "tietokannastamme". Voisiko tämän tulkita niin, että niitä voi poistaa kuitenkin näkyvistä?

Onhan täältä poistettu aiemminkin joitain arkaluontoisia viestejä, muistelisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy