Ja se kaikkien aikojen paras suomalainen on Jari Kurri , ei epäilystäkään, sitten kaukana hänen jälkeen tulee Teemut, Sakut, Ollit ja muut.
Ja se kaikkien aikojen paras suomalainen on Jari Kurri , ei epäilystäkään, sitten kaukana hänen jälkeen tulee Teemut, Sakut, Ollit ja muut.
Ilvestä en ole koskaan valinnut, vaan se on ollut itsestäänselvyys syntymästäni lähtien. Ulkomaisten sarjojen suosikkieni valikoitumisprosessit sen sijaan ovat olleet kohdallani tietoisempia, vaikka mitään "nyt etsin itselleni suosikkijoukkueen Sveitsin liigasta" -meininkiä niihinkään ei ole liittynyt.
Kyllähän Selänne on kiistatta noussut Suomen ykköseksi. On niin eri asia 80-luvun Edmonton, kuin nykyajan Anaheim.
Ja vielä kun verrataan miesten kausia seniori iällä ja Kurria ilman gretzkejä ja messiöreitä niin ei epäilystäkään kumpi on suurempi pelaaja.
Naureskelen täällä hulvattomasti.
Naureskelen täällä hulvattomasti. Ne Teemunkin alkuaikojen kovat tehot ovat sieltä "höntsäkiekon" ajalta. Ja Teemun suurin meriittihän on juuri tuo tulokaskausi.
Ja samalla tavalla Teemu on pelannut huippupelaajien vierellä ja nyt hänellä on kolmas huippujoukkue (Colorado, Hait ja Ducks) ja Ducksien alkuaikoinakin oli Kariya joka voitti lähes aina seuratilastot.
Kurri oli kumminkin siinä tähtisikermässä se yksi tärkeimmistä lenkeistä toisin kuin Selänne on ollut 2000-luvulla. Eipä nuo poffit nytkään mene häävisti, kun Kurri lätki aina poffeissa hurjia tehoja, miehet vain vaihtui ympärillä.
Ja 1980-luvun lätkä oli puhtaampaa kuin nykyinen doping-liika. Lääketiede sitä tempoa on nostanut. Ja samalla tavalla minä voin hypätä jonnekin keskiajalle konepistoolin kanssa ja naureskella miten "huonoja" ne ritarit oli kun eivät pärjää.
Lisäksi Kurri ei ole itkenyt mediassa miten hän on parempi kuin neloskentän pelaaja ja miten olisi voittanut jo omalla panoksellaan mestaruuden.
Aikamoista paskaa osaat kyllä suoltaa näppäimistöltäsi. Sinulla varmaan on jonkinlaisia todisteita siitä dopinginkäytöstä kun täällä tuollaisia kirjoittelet? Ja väitätkö myös että Teemu Selänteen nopeus, pelinopeus, oivaltavuus, laukaus ja oikea-aikaisuus ovat jonkun doping-aineen ansiota? Nykyajan doping-valvonta on n. 1000 kertaa tehokkaampaa kuin 80-luvulla.Ja 1980-luvun lätkä oli puhtaampaa kuin nykyinen doping-liika. Lääketiede sitä tempoa on nostanut. Ja samalla tavalla minä voin hypätä jonnekin keskiajalle konepistoolin kanssa ja naureskella miten "huonoja" ne ritarit oli kun eivät pärjää.
Ei minun tarvitse verrata vaan sinun tarvitsee, koska tuollaista väitätkin. En tiedä miten Jose Theodoren tukan lähtöön käyttämä aine vaikuttaa hänen pelisuoritukseensa, kenties jonkunlainen tsekkitukka tuo lisää potkua pelaamiseen? Tuohan on hyvä osoitus siitä että dopingsysteemi pystyy löytämään pienetkin aineet joilla ei edes ole parantavaa vaikutusta mutta ovat silti kiellettyjä.1000 kertaa tarkempaa, wezq kun ei taas tiedä mitään. Katsoppa vaikka parin vuoden takainen case- Jose Theodore tai vaikkapa kysele mitä kuuluu nykyään ex-pelaaja Nazaroville?
NHL:ssä lääkäreillä on täysin vapaat kädet "paikkailla" pelaajia. Ja hyvinhän tuota puhdasta lihasmassaakin tulee jampoille kesän mittaan lisää hirveitä määriä. Vertaa vaikka joitain pelaajia "ennen ja nyt tekniikalla".
Nämä pikku wezqit ja ikijokerit vain eivät ole nähneet kuin 90-luvun ja 2000-luvun hokia niin eivät pysty hahmottamaan kokonaisuuksia. Jari Kurri on Suomen ylivoimaisesti paras pelaaja. Näytöt ne vain ratkaisee, missä Selänne on näissä poffeissa taas pelkkä karvaaja ja haalarimies niin Kurri oli samalla Lehtinen ja Kowaltchouk.
Selänteen uralla aina kevääseen mennessä pisteet romahtaa, Kurrilla on erilailla.
Oot sä sitkeä sissi. Oota jooko viikko tai edes pari päivää ja tule sitten laukomaan totuuksia. Ottaa se näköjään koville kun Teemu pärjää.
Vai karvaaja ja haalarimies. Katotkohan sä ees noita pelejä ja kiinnostaako ne edes?
Näytöt ne vain ratkaisee, missä Selänne on näissä poffeissa taas pelkkä karvaaja ja haalarimies niin Kurri oli samalla Lehtinen ja Kowaltchouk.
Selänteen uralla aina kevääseen mennessä pisteet romahtaa, Kurrilla on erilailla.
Nämä pikku wezqit ja ikijokerit vain eivät ole nähneet kuin 90-luvun ja 2000-luvun hokia niin eivät pysty hahmottamaan kokonaisuuksia. Jari Kurri on Suomen ylivoimaisesti paras pelaaja. Näytöt ne vain ratkaisee, missä Selänne on näissä poffeissa taas pelkkä karvaaja ja haalarimies niin Kurri oli samalla Lehtinen ja Kowaltchouk.
Nuo Kurri-purkauksesi ja vertauksesi ja historiantoistosi ei tässä ketjussa varmastikkaan kiinnosta montakaan? Miksi tarvitsee jauhaa samaa? Kirjoitatko romaaneissasikin samaa paskaa sivutolkulla vai osaatko edes niissä tuoda esiin uusia asioita lukijalle? Sinä et tässä tapauksessa pystynyt todistamaan väitettäsi todeksi joten minä olen fani-kokelas? Anonko sinulta pääsyä faniksi vai miten tämä kokelas-juttu toimii?Edit: Oletko muuten koskaan perustellut jotain väitettäsi? Minä kirjoitan romaaneja, asioista joista tiedän että jakavat mielipiteitä, koska haluan perustella jos olen niin radikaalisti eri mieltä. Sinä taas takerrut epäolennaisuuksiin etkä perustele. Ole fani-kokelas hiljaa jos et parempaan pysty.
En ymmärrä mitä nimimerkki Snaipperilla on ollut annettavaa tälle keskustelulle ja miksi ylipäätänsä pitää tulla vastarannan kiiskeksi jos heitot ovat luokkaa: "Puheet Selänteen ansaitusta mestaruudesta voidaan unohtaa" tai "Kurri > Selänne". Kai tätä voi verrata provoihin, joita jokerikannattajat viljelevät ifk-osiossa ja toistepäin. Yleensä tällaiset naurattavat, mutta niiden viljeleminen jatkuvasti alkaa jo vituttamaan. Anteeksi tämä purkaukseni.
Teet kyllä ahkerasti töitä, mutta et ole enää pelote vastusjana kassarille toisin kuin runkosarjassa.
Miten minun jokerikannattajuuteni ja Kurrin jokeritausta liittyvät aikaisempaan viestiini? Idiootti.Miten tämä on provo jokeri-kannattajille kun kehun heidän kaikkien aikojen parasta pelaajaansa Jari Kurria? Ymmärrätkö sen ristiriidan , jos et niin mene takaisin jonnekin missä ei aurinko paista, koska olet idiootti.